Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90% naisista olisi syytä mennä rakkauskouluun, jossa opetettaisiin alkeet aidosta rakkaudesta.
Avaatko, mitä on aito rakkaus?
Kielletty rakkaus ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä käytä aikaasi sen miettimiseen, mitä muiden pitäisi tehdä. Käytä aikaasi sen miettimiseen, mitä sinä voisit tehdä.
En yleensä jää miettimään yhtään mitään vaan toimin. Vihaan jahkailijoita.
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty -lause?
Roskaa kuten vanhat sananlaskut yleensäkin. Jahkailet tarpeeksi hyvin niin tilaisuus meni jo.
Sinun kaltaisillesi on nimi: juostenkustenjuoksija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90% naisista olisi syytä mennä rakkauskouluun, jossa opetettaisiin alkeet aidosta rakkaudesta.
Sellainen mitä tunnet itseäsi ja toista ihmistä kohtaan avoimesti ja ilman hyötynäkökulmaa.
Se tunne on maailman paras.
Sivusta aina yksipuolisesti tunteineni.
Tuollaisia tunteita on ainakin vanhempien, isovanhempien, sisarusten ja lapsen kanssa.
Pitkäaikaisessa, syvässä ja läheisessä ystävyydessä voi myös tulla tuollaisia tunteita. Samoin varmasti pitkäaikaisessa, syvässä ja läheisessä romanttisessa kumppanuudessa.
Eri
Miten hyväilisit auringon paahtamaan ja liikaa nesteytettyä kaivattuasi ?
Nainen ja maailma. Niinpä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ei tunne rajoja ! Sivusta.
Ihmiset jotka eivät kykene sitoutumaan, eivät koe koskaan mitään aitoa rakkautta. Tietenkään.
Eikä kaikilla ole sitä, vaikka olisikin sitouduttu. Jos itsekkäät, rakkaudettomat ihmiset menee yhteen, niin ei se muuksi muutu.
Siis äsken tapahtu pienesti outo juttu, katsoin kadulla yhtä ihmistä, että näyttää ihan tietyltä tyypiltä. Katselin sitten hetken aikaa tätä ihmistä kun kulki edellä, niin huusi yhtäkkiä kovaan ääneen sen ihmisen nimen, jota ajattelin muistuttavan. Siis huusi toiselle ihmiselle kauempana, mut tavallaan just sen ihmisen nimen jota ajattelin.😀
Osa ihmisistä tekee myös sen, että antaa rakkauden mennä vaan ohi. Sitten myöhemmin yrittää saada jotain ja jostain kiinni, mutta ei se enää oikein onnistu. Tyhmiä ihmisiä, mutta jokainen on jossain asiassa joskus vähän tyhmä :D Nekin, jotka eivät sitä myönnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä käytä aikaasi sen miettimiseen, mitä muiden pitäisi tehdä. Käytä aikaasi sen miettimiseen, mitä sinä voisit tehdä.
Roskaa kuten vanhat sananlaskut yleensäkin. Jahkailet tarpeeksi hyvin niin tilaisuus meni jo.
Nope. Minun kaltaiseni nimi on Tekijä (doer). Vastakohta on sitten se Jahkailija.
Vietä toki elämäsi miettien mitä kaikkea voisit ja olisit voinut tällä ajalla tehdä, minä menin ja tein muistoja niistä.
Jos toista rakastaa ei etsi ketään ``parempaa,kauniimpaa,komeampaa`` vastaantulijoista.Ei hakeudu tilanteisiin joissa luonnetta koetellaan.Ehdottomasti ja kaikesta huolimatta on rehellinen kumppanilleen.
Tiedän ,että toiset ajattelee toisin ja mielipiteitä on miljoona. Tämä on minun.
Odotatko alapeukuttaja jo seuraa viestiä ,että voit taas alapeukuttaa ilman minkään näköistä syytä.
Vierailija kirjoitti:
Tuhmia puhuvalle sedälle terveisiä.
Kiitos. Setä täällä valmiina. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nope. Minun kaltaiseni nimi on Tekijä (doer). Vastakohta on sitten se Jahkailija.
Vietä toki elämäsi miettien mitä kaikkea voisit ja olisit voinut tällä ajalla tehdä, minä menin ja t
Korostunut omahyväisyytesi ja pinnallisuutesi haisee tänne asti !
Kornia puhua sedästä ku olen hänen kanssa saman ikäinen. Noh, setä ja täti sitten. Iso ikävä sua ja sydämessä ja mielessä oot 24/7.
Aitoa rakkautta ei ole määritellä toisen tunteita.