Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kanssasi tahtoisin kaiken kauniin
Mutta vaimosi kanssa päätit sen rakentaa.
huti, en ole sateenkaari-ihmisiä
Haha, joo toi yks luulee että ihan kaikki täällä on lesboliitossa :D jankkaa aina tosta vaimosta
Miehelläkö ei voi olla vaimoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika jännää, että tykkäät musta yhtä paljon kuin minä sinusta. Ja ylipäänsä, että satut tykkäämään minusta ja minä sinusta. Sekin on ovelaa, että ollaan satuttu kohtaamaan ja samalle paikkakunnalle. Ja varsinkin se, että ollaan synnytty samaan aikakauteen. Kaiken huipuksi samalle planeetalle eikä esimerkiksi ihan eri galakseihin joksikin toisenlaisiksi olevaisiksi. Olet lähellä, mutta silti edelleen liian kaukana, jotta yltäisin käteesi.
Ehkä ihmeellisintä tuossa olisi molemminpuolinen kaipausketjuun ajautuminen. Gn.
Niin, prosentuaalisesti mahdollisuus on varmaan jotain samaa luokkaa kuin lottovoitossa, mutta kai niitäkin joku voittaa?
Ei se silti tarkoita, että myös kaipa
Osaa silti ruksaa numeroita voiton toivossa. Osa on jo antanut periksi mahdottoman edessä. Kumpi sinä oot? -sivusta-
En kumpikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kanssasi tahtoisin kaiken kauniin
Mutta vaimosi kanssa päätit sen rakentaa.
huti, en ole sateenkaari-ihmisiä
Haha, joo toi yks luulee että ihan kaikki täällä on lesboliitossa :D jankkaa aina tosta vaimosta
Miehelläkö ei voi olla vaimoa?
Naisten tekstejähän sä aina kommentoit! Kuten edellä
Rakastan sua ja se ainoa asia, josta oon varma !
Nainen hakee luonnostaan huomiota vahvemmalta astialta.
Kaipaan kesyttäviä sulosointujasi 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista päivää kaivatulleni !
Joka on...eka kirjain?
Yönkuningatar tietty 🥰
Söpö <3 aurinkoista päivää sinullekin!
Sinä iltana sä valitsit Janinan. Et minua, vaikka olin paikalla ja valmiina viettämään iltaa kanssasi. Ihastuit häneen vaikka minä olin siinä. Leveilit vielä illallasi jälkikäteen. Sitä en unohda.
Joku on imeskellyt kolikoita, lol
Mammat. ketjun johtaja paikalla.
Tuhmia puhuvalle sedälle terveisiä.
90% naisista olisi syytä mennä rakkauskouluun, jossa opetettaisiin alkeet aidosta rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
90% naisista olisi syytä mennä rakkauskouluun, jossa opetettaisiin alkeet aidosta rakkaudesta.
Avaatko, mitä on aito rakkaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen mitä tunnet itseäsi ja toista ihmistä kohtaan avoimesti ja ilman hyötynäkökulmaa.
Se tunne on maailman paras.
Sivusta aina yksipuolisesti tunteineni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole opettaja. Ilmottaudu rakkauskurssille.
Joillekin tuo tulee ihan luonnostaan - aito rakkaus ja välittäminen.
Miks kuvittelet ettei hän ite sitä tajua? 🤦🏻 sille on syynsä ettei noita laiteta suoraan henkilölle vaan tänne. Daiju.