Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Palaan lauantai-iltana lomareissulta ja ainoa asia mitä kotiin paluussa odotan on se, että toivon näkeväni sinut J edes sen pienen hetken, muutaman sekunnin, kun ajan ohitsesi tai tulemme vastakkain. Etsin ja odotan katsettasi. Et varmasti uskoisit jos kertoisin sinulle kuinka katseesi saa sydämeni tykyttämään yhä, ihan kuin silloin nuorena, en saa edelleenkään silmiäni irti sinusta. Hurmasit minut silloin nuorena intensiivisellä katseellasi, eikä se tunne ole hiipunut näköjään vuosikymmenten saatossakaan.
Kirjain täsmää ja satunnaiset kohtaamiset. Harmillista kyllä ei olla nuorena kai tavattu. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Voitais nukkua yhdessä. Sitten tiedän oletko luotettava.
En kyllä uskaltaisi nukkua ihmisen kanssa, josta en tietäisi, onko hän luotettava.
Vierailija kirjoitti:
Ihana ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Jäisikö nukkumiseen?
Kultsiliini, olen tullut johtopäätökseen, että sinä et minusta paljon ...
Rampa ja laita koodi niin nähään viettää. Mukava kuumotus hetki . Se vaaleensinen v
On aika jännää, että tykkäät musta yhtä paljon kuin minä sinusta. Ja ylipäänsä, että satut tykkäämään minusta ja minä sinusta. Sekin on ovelaa, että ollaan satuttu kohtaamaan ja samalle paikkakunnalle. Ja varsinkin se, että ollaan synnytty samaan aikakauteen. Kaiken huipuksi samalle planeetalle eikä esimerkiksi ihan eri galakseihin joksikin toisenlaisiksi olevaisiksi. Olet lähellä, mutta silti edelleen liian kaukana, jotta yltäisin käteesi.
Vierailija kirjoitti:
Puppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihmiset ei eroa liian helposti vaan menee yhteen liian helposti, ei paneuduta syvällisesti toiseen sieluun, pinnallinen rakastuminen on helppoa ja sillon on helppo ohittaa syvemmin tuntemisen tarve
Aivan. Tulee turhia, eikä kestäviä ihmissuhteita.
Sivusta
Niitä tulee joka tapauksessa, kun ihmiset muuttuu jotkut joskus jopa kasvaa henkisesti.
toisesta sivusta
Mitä tarkoitat henkisellä kasvamisella? -sivu-
Minä en saa täältä poistettua mitään.
Näköjään oli sinulle tai jollekin liikaa kun piti se poistaa, tämän sonnan keskeltä.
Vierailija kirjoitti:
On aika jännää, että tykkäät musta yhtä paljon kuin minä sinusta. Ja ylipäänsä, että satut tykkäämään minusta ja minä sinusta. Sekin on ovelaa, että ollaan satuttu kohtaamaan ja samalle paikkakunnalle. Ja varsinkin se, että ollaan synnytty samaan aikakauteen. Kaiken huipuksi samalle planeetalle eikä esimerkiksi ihan eri galakseihin joksikin toisenlaisiksi olevaisiksi. Olet lähellä, mutta silti edelleen liian kaukana, jotta yltäisin käteesi.
Sööttiä.
Vierailija kirjoitti:
Me ei olla kaivatun kanssa samalla paikkakunnalla, oltaiskin.
Annoin muka epäsuoran vihjeen kiinnostuksesta ja nyt tuo vahtaa mua koko ajan. Käyttäydyin omituisesti hänen seurassa ja luuli johtuvan kiinnostuksesta. En voinut katsoa häntä kasvoihin vaan aina käänsin katseen pois. Oikea syy oli etten voinut katsoa kun hänen normaalissa ilmeessään ylähampaat on ulkona ja kun hymyilee niin hampaiden lisäksi paljastuu vähintään yhtä korkea-alue ikeniä. Omalle naamalle tuntui nousevan irvistys jos vilkaisinkin. Nyt vahtaa ja esittelee hymyään. Ei ikinä. Mä en voi sitä edes kasvoihin katsoa. Ei kaikki hermoilu ole kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Well i got this mind over ,matter
Vierailija kirjoitti:
Annoin muka epäsuoran vihjeen kiinnostuksesta ja nyt tuo vahtaa mua koko ajan. Käyttäydyin omituisesti hänen seurassa ja luuli johtuvan kiinnostuksesta. En voinut katsoa häntä kasvoihin vaan aina käänsin katseen pois. Oikea syy oli etten voinut katsoa kun hänen normaalissa ilmeessään ylähampaat on ulkona ja kun hymyilee niin hampaiden lisäksi paljastuu vähintään yhtä korkea-alue ikeniä. Omalle naamalle tuntui nousevan irvistys jos vilkaisinkin. Nyt vahtaa ja esittelee hymyään. Ei ikinä. Mä en voi sitä edes kasvoihin katsoa. Ei kaikki hermoilu ole kiinnostusta.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Mulla on ikävä sua mies. Tämän tiedätkin jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ANAL SEX
Pikku kille tykkää ottaa mäntää takalistoon
Jono.
Artsi
Basso- kuinka alas voit mennä?