Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Sinä et minun valoa sammuta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä jokin puhuva lamppu?
Naisin pillut ja perseet niin, että naamasi loistaisi kuin studiolamppu ja hikipisarat valuisivat tissivakoon kuin Imatran koskeen.
Sanni ja shirley ovat eronneet jos ette usko niin voitte lukea uutisia
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä palsta Jannin ja Jari Matin asioiden ruotimiseen tarkoitettu
Ei sen enempää kuin Sannin ja Shirleyn tai kenenkään muunkaan. Eli ei ole. Silti niistä joku täällä tykkää puhua ja ruotia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sen enempää kuin Sannin ja Shirleyn tai kenenkään muunkaan. Eli ei ole. Silti niistä joku täällä tykkää puhua ja ruotia
Yhtä hyvin voi mennä puhumaan seinälle kuin yrittää täällä saada jotakin ymmärretyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvin voi mennä puhumaan seinälle kuin yrittää täällä saada jotakin ymmärretyksi.
True dat.
Vierailija kirjoitti:
Kohta on Seiskassa miten Latvala on bylsimässä Hussia.
Eiks sulla ole muuta elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin muka epäsuoran vihjeen kiinnostuksesta ja nyt tuo vahtaa mua koko ajan. Käyttäydyin omituisesti hänen seurassa ja luuli johtuvan kiinnostuksesta. En voinut katsoa häntä kasvoihin vaan aina käänsin katseen pois. Oikea syy oli etten voinut katsoa kun hänen normaalissa ilmeessään ylähampaat on ulkona ja kun hymyilee niin hampaiden lisäksi paljastuu vähintään yhtä korkea-alue ikeniä. Omalle naamalle tuntui nousevan irvistys jos vilkaisinkin. Nyt vahtaa ja esittelee hymyään. Ei ikinä. Mä en voi sitä edes kasvoihin katsoa. Ei kaikki hermoilu ole kiinnostusta.
Toi on niin hirvee tilanne. Mulla käyny vähän samantapaisesti, en oo vielä vuodenkaan jälkeen päässy tyypistä eroon, viestiä pukkaa. Tsemppiä sulle 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Naisin pillut ja perseet niin, että naamasi loistaisi kuin studiolamppu ja hikipisarat valuisivat tissivakoon kuin Imatran koskeen.
Sanoo kaveri, joka on kiertäny lampun pyllyynsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, pitäisi ainakin osata puhua ja sanoa, ettei kiinnosta eikä tunteita ole, tuhlaamatta vastapuolen kallisarvoista elämän aikaa. Arvostusta ihmistä ja tämän aikaa kohtaan.
Jep, pitäisi ainakin osata puhua ja sanoa, että kiinnostaa ja tunteita on jne
Tämä on hyvä puheen lisäksi osoittaa teoin.
Nc - jos vähän käyttää mielikuvitusta, niin voisin olla a ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihmiset ei eroa liian helposti vaan menee yhteen liian helposti, ei paneuduta syvällisesti toiseen sieluun, pinnallinen rakastuminen on helppoa ja sillon on helppo ohittaa syvemmin tuntemisen tarve
Aivan. Tulee turhia, eikä kestäviä ihmissuhteita.
Sivusta
Niitä tulee joka tapauksessa, kun ihmiset muuttuu jotkut joskus jopa kasvaa henkisesti.
toisesta sivusta
Miten ne silloin on turhia olleet?
Turhaa kipua toiselle ainakin
Eihän se turhaa ole ollut, jos kerran on edes aikansa hyvää ollut ja kasvattanut ja kehittänyt ihmisenä. Ei suhteen päättyminen ole aina pakosti negatiivinen asia, sitä voi kasvaa erilleen yhteisymmärryksessäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin muka epäsuoran vihjeen kiinnostuksesta ja nyt tuo vahtaa mua koko ajan. Käyttäydyin omituisesti hänen seurassa ja luuli johtuvan kiinnostuksesta. En voinut katsoa häntä kasvoihin vaan aina käänsin katseen pois. Oikea syy oli etten voinut katsoa kun hänen normaalissa ilmeessään ylähampaat on ulkona ja kun hymyilee niin hampaiden lisäksi paljastuu vähintään yhtä korkea-alue ikeniä. Omalle naamalle tuntui nousevan irvistys jos vilkaisinkin. Nyt vahtaa ja esittelee hymyään. Ei ikinä. Mä en voi sitä edes kasvoihin katsoa. Ei kaikki hermoilu ole kiinnostusta.
Toi on niin hirvee tilanne. Mulla käyny vähän samantapaisesti, en oo vielä vuodenkaan jälkeen päässy tyypistä eroon, viestiä pukkaa. Tsemppiä sulle 👍🏻
Se, ketkä ovat teistä kiinnostuneita, paljastaa teidän tasonne parisuhdemarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä sua mies. Tämän tiedätkin jo.
En tiedä. Etkä tule sitä irl sanomaan suoraan. Jatkat vain kylmää kuumaa leikkejäsi, sinä rikkinäinen olento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, ketkä ovat teistä kiinnostuneita, paljastaa teidän tasonne parisuhdemarkk
Voin kertoa sulle, että sen parhaan saavuttamasi tason alapuolellakin kaikki on kiinnostuneita. Ei siis kerro mitään kenestäkään, jos joku irvinaama on kiinnostunut, sehän nyt sitä paitsi varmaan kiinnostuu ihan jokaisesta. Eri
Vierailija kirjoitti:
Anna ruumiisi tuo niin mä rauhoitun
Annan ruumiini maan poveen sitten aikanaan. Sitä ennen voisit hivellä vartaloani.
Anna ruumiisi tuo niin mä rauhoitun