Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Miten elämää eletään.
En tiedä. Olemalla vaan päivä kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten elämää eletään.
Istumalla ulkona kuten minä, järvi vaan puuttuu. Tai kuten kiinalaiset asian ilmaisee, mikään ei ole elämässä tärkeää paitsi puutarhanhoito eikä sekään lopulta niin kovin tärkeää.
" kymmentuhatvuotisen historian tulos: hengitys - sisään ja ulos"
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihmiset ei eroa liian helposti vaan menee yhteen liian helposti, ei paneuduta syvällisesti toiseen sieluun, pinnallinen rakastuminen on helppoa ja sillon on helppo ohittaa syvemmin tuntemisen tarve
Aivan. Tulee turhia, eikä kestäviä ihmissuhteita.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen valoasi
Minä iloasi 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihmiset ei eroa liian helposti vaan menee yhteen liian helposti, ei paneuduta syvällisesti toiseen sieluun, pinnallinen rakastuminen on helppoa ja sillon on helppo ohittaa syvemmin tuntemisen tarve
Sivusta
Niitä tulee joka tapauksessa, kun ihmiset muuttuu jotkut joskus jopa kasvaa henkisesti.
toisesta sivusta
Vierailija kirjoitti:
Miten elämää eletään.
Päivä vain ja hetki kerrallansa.
Vierailija kirjoitti:
ANAL SEX!! (KIIHOITTAA)
GAYYYYY!!!
Ei mikään suhde ole turha, vaan osa kudelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Niitä tulee joka tapauksessa, kun ihmiset muuttuu jotkut joskus jopa kasvaa henkisesti.
toisesta sivusta
Mitä tarkoitat henkisellä kasvamisella? -sivu-
Musta miehelläkin pitää olla mielikuvitusta.
Tahtoisin että joku opettaisi minulle anaaliseksin salat jotten riko paikkojani.
En ole riittävän hyacinthbucket sinulle.
Opelta opelle hyvää viikonloppua helteineen. Muista juoda ja nauttia! <3
Vierailija kirjoitti:
Tajusin just että mulla matriarkaattinen piilotajunta.
Tämmöstä tällä kertaa. 8)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin just että mulla matriarkaattinen piilotajunta.
Miten se ilmenee
Feminiinisinä intuitioina ja fantasioina. Feminiinen puoli minusta herää aika ajoin henkiin kun lakkaan yliajattelemasta eli estelemästä itseäni. Se olisi minulle luonnollisempaa kuin esittää uber-rationaalia.
Riihimäen D-5 osastolla voi toteuttaa psykiatrin seurannassa jylhien vallimuurien sisällä neurodivergenttiä yli -ja alisjattelua. Luonnon helmassa, muiden avpd-miesten kanssa.
Aika loukkaava ja raskauttavaa puhetta. Etkö yhtään osaa hävetä?
Miksi mielestäsi totuuden puhuminen on raskasta? Tässä puhuttiin yleisesti neurodivergenteistä miehistä ja persoonallisuushäiriöistä. Eilen täällä puhuttiin aiheesta osasto D-5 ja joku unelmoi (tai kertoi) irl asian nuoren vierellä kävelystä muna pystyssä vaikka niin ei kuulema saisi. Omien sanojensa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen valoasi
Kurota häntä kohti. Täytyy uskaltaa jos jotain haluaa. Ota yhteys
Put one foot up and one foot down