Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35297)

Vierailija
21001/35297 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tapaa ihmisen jota ymmärrät, näet hänen sieluun, ja hän tuntuu omalta ja omanlaiselta vaikkei tunnekaan kunnolla. Ei voi tehdä mitään, kun rakastut ja rakastat häntä..

Kunpa olisi lasit joilla näkisi vaikka 5 vvuoden päähän tuosta.

Outo toteamus. 

Eihän täällä muuta olekaan.Enkä avaa jos et ymmärrä.

Vierailija
21002/35297 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kaivanut Ilosaaren alueelle viinakätköjä jo etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21003/35297 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANAL SEX!!

Vierailija
21004/35297 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän alle viidessa sekunnissa kiinnostaako mua joku ihminen vai ei. Tietysti voi rakastua ajan kanssa mutta noin periaatteessa. Se vaan on joku syvempi vaisto.

Mulla on tuo sama tutka-asennus. Ensivaikutelma ja vaisto kertoo sekunneissa, kiinnostunko vai skippaan.

Vierailija
21005/35297 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on vielä eri asia haluaako parisuhteen sen ihmisen kanssa, johon tuntee vetoa, edes rakkaus ei aina ole syy lähteä parisuhteeseen. Kyse on hyvin kokonaisvaltaisesta asiasta. 

Kyllä on parisuhde/rakastuminen/ rakastaminenkin tehty monimutkaiseksi nykyään.Miljoonayksi tapaa.Onko ihme ettei kumppania enää löydy.

sivusta

Mutta kuinka moni on elänyt huonossa suhteessa sen takia, että on kelpuutettu joku vaan. Eikö suhteen pitäisi nostaa onnellisuustasoa, ei laskea.

Ehkäpä nämäkin suhteet ovat ainakin aluksi olleet hyviä?

Sitten lusikat jakoon jos se kääntyy rankasti negatiivisen puolelle.

Vierailija
21006/35297 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on vielä eri asia haluaako parisuhteen sen ihmisen kanssa, johon tuntee vetoa, edes rakkaus ei aina ole syy lähteä parisuhteeseen. Kyse on hyvin kokonaisvaltaisesta asiasta. 

Kyllä on parisuhde/rakastuminen/ rakastaminenkin tehty monimutkaiseksi nykyään.Miljoonayksi tapaa.Onko ihme ettei kumppania enää löydy.

sivusta

Mutta kuinka moni on elänyt huonossa suhteessa sen takia, että on kelpuutettu joku vaan. Eikö suhteen pitäisi nostaa onnellisuustasoa, ei laskea.

Ehkäpä nämäkin suhteet ovat ainakin aluksi olleet hyviä?

Hääpäivään saakka?

Vierailija
21007/35297 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisitko saunomaan ja porealtaaseen kanssani? Mikä on sun lemppari kylpyvaahto ?

Vierailija
21008/35297 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään kertoa hyviä niksejä, millä vien juomiset festarialueelle. Kiitän tiedoista jo näin etukäteen !

Et millään. Ostat virallisesti juomasi festarialueelta. Ja jos et niin et tarvitse alkoholia. Muutenkin. Se festari on musiikkia varten. Ei ryypiskelyä !

En jaksa jonotella. Mulle festarit on kuin rakkaus eli kokonaisvaltainen tapahtuma, johon liittyy muutakin kuin musiikki.

Sivusta huikkaan, että olen kiertänyt festareita vuosien varrella urakalla Suomessa ja ulkomailla, mutta en ole koskaan miettinyt, miten saisin juomat portista sisään. Meen paikalle musan takia. En tiedä, onko tämä yllätys kaivatulle, mutta en oo koskaan ollut festareilla kännissä.;)

Vierailija
21009/35297 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisitko saunomaan ja porealtaaseen kanssani? Mikä on sun lemppari kylpyvaahto ?

Tulisin, jos pyytäisit. Pelkkä vesikin riittää, mut jos on vaahtoa, niin käy mikö vaan🙂

Vierailija
21010/35297 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natelle. Meille ollaan kateellisia. Mua haukutaan ties miksi ja sinusta sanotaan ettet kykene pitämään lupauksiasi. Elämme rakkauskuplassa mikä tuntuu syövän monia. Joulu on niin meidän!

Vierailija
21011/35297 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta

Tuohan on vain positiivinen käänne. Ei sitä pidäkään ottaa ihan ketä tahansa, tarkoitushan on muodostaa elämän tärkein ihmissuhde. Todella hyvä, kun pariutumisen sosiaalinen painekin on laskemassa ja on ok olla sinkku. Aina parempi yksin kuin siitä yhtään huonommassa seurassa!

Eri sivusta

Vierailija
21012/35297 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään kertoa hyviä niksejä, millä vien juomiset festarialueelle. Kiitän tiedoista jo näin etukäteen !

Pitäiskö sun vähän himmailla tuota dokaamista ja etsiä jotain muutakin sisältöä elämääsi? Haluatko olla pian kuin uusi Tuksu tai Nykäsen Matti?

Vierailija
21013/35297 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sulla on kaikki hyvin siellä.😚

Vierailija
21014/35297 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et millään. Ostat virallisesti juomasi festarialueelta. Ja jos et niin et tarvitse alkoholia. Muutenkin. Se festari on musiikkia varten. Ei ryypiskelyä !

En jaksa jonotella. Mulle festarit on kuin rakkaus eli kokonaisvaltainen tapahtuma, johon liittyy muutakin kuin musiikki.

Sivusta huikkaan, että olen kiertänyt festareita vuosien varrella urakalla Suomessa ja ulkomailla, mutta en ole koskaan miettinyt, miten saisin juomat portista sisään. Meen paikalle musan takia. En tiedä, onko tämä yllätys kaivatulle, mutta en oo koskaan ollut festareilla kännissä.;)

Anteex vaan, mutta kuka tässä mistään känneistä on puhunut? Aika moni varmaan on miettinyt tätä juoma asiaa ja siksi asiaa pohdiskelin. Ajattelin, että jos täällä jollain olis jotain uutta , mutta ei mitään uutta länsirintamalta. 

Vierailija
21015/35297 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sulla on kaikki hyvin siellä.😚

Kiitos huolenpidosta. Tietenkin on. Kyllä sinä minua sen verran tunnet.

Vierailija
21016/35297 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen valoasi

Vierailija
21017/35297 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten elämää eletään. 

Vierailija
21018/35297 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsen valoasi

Niin minäkin sinun.

Vierailija
21019/35297 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin just että mulla matriarkaattinen piilotajunta.

Vierailija
21020/35297 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin just että mulla matriarkaattinen piilotajunta.

Miten se ilmenee

Ketju on lukittu.