Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Itse olen kaivanut Ilosaaren alueelle viinakätköjä jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän alle viidessa sekunnissa kiinnostaako mua joku ihminen vai ei. Tietysti voi rakastua ajan kanssa mutta noin periaatteessa. Se vaan on joku syvempi vaisto.
Mulla on tuo sama tutka-asennus. Ensivaikutelma ja vaisto kertoo sekunneissa, kiinnostunko vai skippaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on vielä eri asia haluaako parisuhteen sen ihmisen kanssa, johon tuntee vetoa, edes rakkaus ei aina ole syy lähteä parisuhteeseen. Kyse on hyvin kokonaisvaltaisesta asiasta.
Kyllä on parisuhde/rakastuminen/ rakastaminenkin tehty monimutkaiseksi nykyään.Miljoonayksi tapaa.Onko ihme ettei kumppania enää löydy.
sivusta
Mutta kuinka moni on elänyt huonossa suhteessa sen takia, että on kelpuutettu joku vaan. Eikö suhteen pitäisi nostaa onnellisuustasoa, ei laskea.
Ehkäpä nämäkin suhteet ovat ainakin aluksi olleet hyviä?
Sitten lusikat jakoon jos se kääntyy rankasti negatiivisen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on vielä eri asia haluaako parisuhteen sen ihmisen kanssa, johon tuntee vetoa, edes rakkaus ei aina ole syy lähteä parisuhteeseen. Kyse on hyvin kokonaisvaltaisesta asiasta.
Kyllä on parisuhde/rakastuminen/ rakastaminenkin tehty monimutkaiseksi nykyään.Miljoonayksi tapaa.Onko ihme ettei kumppania enää löydy.
sivusta
Mutta kuinka moni on elänyt huonossa suhteessa sen takia, että on kelpuutettu joku vaan. Eikö suhteen pitäisi nostaa onnellisuustasoa, ei laskea.
Ehkäpä nämäkin suhteet ovat ainakin aluksi olleet hyviä?
Hääpäivään saakka?
Tulisitko saunomaan ja porealtaaseen kanssani? Mikä on sun lemppari kylpyvaahto ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään kertoa hyviä niksejä, millä vien juomiset festarialueelle. Kiitän tiedoista jo näin etukäteen !
Et millään. Ostat virallisesti juomasi festarialueelta. Ja jos et niin et tarvitse alkoholia. Muutenkin. Se festari on musiikkia varten. Ei ryypiskelyä !
En jaksa jonotella. Mulle festarit on kuin rakkaus eli kokonaisvaltainen tapahtuma, johon liittyy muutakin kuin musiikki.
Sivusta huikkaan, että olen kiertänyt festareita vuosien varrella urakalla Suomessa ja ulkomailla, mutta en ole koskaan miettinyt, miten saisin juomat portista sisään. Meen paikalle musan takia. En tiedä, onko tämä yllätys kaivatulle, mutta en oo koskaan ollut festareilla kännissä.;)
Vierailija kirjoitti:
Tulisitko saunomaan ja porealtaaseen kanssani? Mikä on sun lemppari kylpyvaahto ?
Tulisin, jos pyytäisit. Pelkkä vesikin riittää, mut jos on vaahtoa, niin käy mikö vaan🙂
Natelle. Meille ollaan kateellisia. Mua haukutaan ties miksi ja sinusta sanotaan ettet kykene pitämään lupauksiasi. Elämme rakkauskuplassa mikä tuntuu syövän monia. Joulu on niin meidän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivusta
Tuohan on vain positiivinen käänne. Ei sitä pidäkään ottaa ihan ketä tahansa, tarkoitushan on muodostaa elämän tärkein ihmissuhde. Todella hyvä, kun pariutumisen sosiaalinen painekin on laskemassa ja on ok olla sinkku. Aina parempi yksin kuin siitä yhtään huonommassa seurassa!
Eri sivusta
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään kertoa hyviä niksejä, millä vien juomiset festarialueelle. Kiitän tiedoista jo näin etukäteen !
Pitäiskö sun vähän himmailla tuota dokaamista ja etsiä jotain muutakin sisältöä elämääsi? Haluatko olla pian kuin uusi Tuksu tai Nykäsen Matti?
Toivottavasti sulla on kaikki hyvin siellä.😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et millään. Ostat virallisesti juomasi festarialueelta. Ja jos et niin et tarvitse alkoholia. Muutenkin. Se festari on musiikkia varten. Ei ryypiskelyä !
En jaksa jonotella. Mulle festarit on kuin rakkaus eli kokonaisvaltainen tapahtuma, johon liittyy muutakin kuin musiikki.
Sivusta huikkaan, että olen kiertänyt festareita vuosien varrella urakalla Suomessa ja ulkomailla, mutta en ole koskaan miettinyt, miten saisin juomat portista sisään. Meen paikalle musan takia. En tiedä, onko tämä yllätys kaivatulle, mutta en oo koskaan ollut festareilla kännissä.;)
Anteex vaan, mutta kuka tässä mistään känneistä on puhunut? Aika moni varmaan on miettinyt tätä juoma asiaa ja siksi asiaa pohdiskelin. Ajattelin, että jos täällä jollain olis jotain uutta , mutta ei mitään uutta länsirintamalta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sulla on kaikki hyvin siellä.😚
Kiitos huolenpidosta. Tietenkin on. Kyllä sinä minua sen verran tunnet.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen valoasi
Niin minäkin sinun.
Tajusin just että mulla matriarkaattinen piilotajunta.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin just että mulla matriarkaattinen piilotajunta.
Miten se ilmenee
Eihän täällä muuta olekaan.Enkä avaa jos et ymmärrä.