Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Ensimmäinen ulkomaalainen mies vuosia sitten lomamatkalla osoittautui kiihottavaksi kokemukseksi. Tutustuimme hänen työnsä kautta ja siinä roolissa mies oli sujuvan kohtelias ammattilainen. Vapaalla miehestä löytyi hiukkasen machoakin. Ei kuitenkaan niin paljon, että se olisi eloveenatyttöä häirinnyt. Makuuhuoneessa toimintaa riitti illasta aamuun saakka välillä nukutuilla lyhyillä unilla. Hän on tähän mennessä ainoa mies, jonka kanssa olen saanut orgasmin ensitreffeillä. N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina tiesin, etten oikeesti kelpaa.
Jos et muille, niin minulla menit aina jonon ykköseksi. No ok, kakkoseksi, jos rehellisiä ollaan
Aito kusipää. Sivusta
Kaivattu tietää, että olen varattu.
Mitäpä sitten lätiset täällä? Häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Face on ällö sekä nolo, enkä oo 15.
Sinulla ei varmaankaan ole ammatillisia intressejä tai ryhmiä, joissa keskustellaan tärkeistä asioista. Se on monelle fabon pääasiallinen tarkoitus.
Todella tärkeistä asioista! Olen siellä vain yksinäiset sinkut- ryhmässä.
Itse taas en ole missään sosiaalisen median palvelussa koska miehet. Miehet pilaavat aina kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Lämpimät kesäyöt tulivat. Milloin sinä tulet?
Kun kietoudut ympärilleni ja löydämme yhteisen rytmin. Silloin tulen kuin rajuilma.
Lyön vetoa, että mun kesän paras päivä oli se päivä sun kanssa. Sellasta onnen tunnetta mä kaipaan mun elämään.
Joku elää unelmiensa miehen kanssa ja vieläpä vuosikymmeniä. Tuntuu unelta, joka ei voi toteutua.
Kauniita unia ihana ruotsinkielinen erityisopettaja Helsingistä 💞
😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei varmaankaan ole ammatillisia intressejä tai ryhmiä, joissa keskustellaan tärkeistä asioista. Se on monelle fabon pääasiallinen tarkoitus.
Tämä. Sometilit on pelkkää mainontaa varten. En olisi kenellekään olemassa ilman somea, niin se vain on.
(Enkä ole mikään influensseri, jos joku nyt luulee.)
sivusta eri
Eli mainostatte itseänne. Huomiohuoraamista. Onneksi voi olla olematta olemassa.
Ei, siinähän luki että en ole mikään influensseri. Juuri sinunlaisiasi varten sen kirjoitin. Ihan ammatillisessa mielessä tarvitsen somen.
Löin tänään pääni ja sain haavan päähän. Olisitpa puhaltamassa. Tarvitsisin myös pusu & boob-terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Tulin jo aiemmin tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kietoudut ympärilleni ja löydämme yhteisen rytmin. Silloin tulen kuin rajuilma.
Päivämäärä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Sometilit on pelkkää mainontaa varten. En olisi kenellekään olemassa ilman somea, niin se vain on.
(Enkä ole mikään influensseri, jos joku nyt luulee.)
sivusta eri
Eli mainostatte itseänne. Huomiohuoraamista. Onneksi voi olla olematta olemassa.
Ei, siinähän luki että en ole mikään influensseri. Juuri sinunlaisiasi varten sen kirjoitin. Ihan ammatillisessa mielessä tarvitsen somen.
Sama asia. Tarvitset huomiota ollaksesi olemassa.
Mangusti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan seuraavan, joka kertoo haluavansa minut.
Mangusti järkevöitynyt😃
En ole Mangusti. Katsos kun tiedän, että kukaan ei taatusti tule ilmoittamaan haluavansa minut, ellei sitten kaivattu, mikä on hyvin epätodennäköistä.
Mangusti puolestaan on epätoivoinen vaan oman rakkaan kaivattunsa suhteen. Eikä kukaan muu just nyt kyllä kiinnosta tippaakaan!
Just nyt mut kohta on eri🤭
Vierailija kirjoitti:
Aina kun olen tapellut puolison kanssa tulen tänne haaveilemaan synnistä kanssas.
Kysyt luvan, niin se ei ole syntiä. Haaveista todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käännyit ympäri ja lähdit kotiin heti nähtyäsi mut. Kiitos, jäi tosi hyvä fiilis.
Milloin? Lähden, jos jään täysin statistin asemaan. Ei ole mitään järkeä jäädä seuraan, jossa kukaan ei ole kiinnostunut ajatuksistasi.
Tänään illalla. Ja muutenkin huutelet ohi.
Nyt on just se hetki, kun tekis mieli laittaa jotain tosi tunnistettavaa sille spesiaalille henkilölle, mutta enhän mä tietenkään voi. Täytyy huomenna yrittää ujuttaa jotain rivien väliin.😉😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen nyt riisuutumaan, mutta puen kyllä uikkarit päälle. Sinä voisit valita mulle bikinit, koska sellaisia mulla ei ole.
Mielelläni valitsisin ja myös maksaisin kaivatun bikinit.
Millaiset valitsisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin jo aiemmin tänään.
Sama. Kun katsoin kaivatun hotteja kuvia😘sivu
Varhaiskasvatuksen materiaalipankki.
Hei kaikki opastan teille nyt hienon idean mitä ette tiedä lapsille voi laittaa pahvisen kortin eteen ja lapsi saa siihen sitten itse painaa maaliin kastetun kätensä.