Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naista jolla kaljamaha?

Vierailija
02.06.2025 |

Siis onko täälä naista jolla on kaljamaha? Itse mies jolla kaljamaha. Mietin vain.

Kommentit (215)

Vierailija
181/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitte jos mies on lihonut ja kaljamaha?

Vierailija
182/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin naiset kertokaa.. mitä sitte jos miehellä on iso kaljamaha ja lihonut ja kaikkee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOO EIHÄN TÄNNE KUKAAN VASTAA, ANTAA OLLA KOKO SIVUSTO

Vierailija
184/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MITÄ SITTE JOS ON KALJAMA.. MITÄ SITTE JOS ON VELKAA VAIKKA 100 TUHATTA.. MITÄ SITTE JOS EI OLE RAHAA, SENTÄÄ ON VAKITUINEN TYÖPAIKKA ÄÄLIÖT.

Ei mitään, mutta minkäänlaista naista et silläkään saa, koska kyseessä on vasta minimiperustaso ja heikkolahjaisena väkivaltajankkainkkelinä alitat alimmatkin norminaisten perustasot. Selvennyksenä: alittaa = et yllä vaaditulle tasolle. Itse sinä täällä muita haukut työttömiksi ja pelleiksi, mutta silläkään et sitä naista tule saamaan ja sen näyttää toteen yksinäinen arkesi.

Vierailija
185/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MITÄ SITTE JOS ON KALJAMA.. MITÄ SITTE JOS ON VELKAA VAIKKA 100 TUHATTA.. MITÄ SITTE JOS EI OLE RAHAA, SENTÄÄ ON VAKITUINEN TYÖPAIKKA ÄÄLIÖT.

Ei mitään, mutta minkäänlaista naista et silläkään saa, koska kyseessä on vasta minimiperustaso ja heikkolahjaisena väkivaltajankkainkkelinä alitat alimmatkin norminaisten perustasot. Selvennyksenä: alittaa = et yllä vaaditulle tasolle. Itse sinä täällä muita haukut työttömiksi ja pelleiksi, mutta silläkään et sitä naista tule saamaan ja sen näyttää toteen yksinäinen arkesi.

Sori vaan mutta mulla on jo hyvä nainen, että kiitos äläpä jauha enää mitää paskaa minusta kiitos :D.

Vierailija
186/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan mutta mulla on jo hyvä nainen, että kiitos äläpä jauha enää mitää paskaa minusta kiitos :D.

Sulla ei varmaan ole naista eikä miestäkään, hiton pelle, ikisinkku luuseri leipäjonosta :D.

Vierailija
187/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei vois vähempää kiinnostaa hoikka nainen!!

Eli siis jos hoikka, kaunis ja seksikäs nainen pyytäisi sinua treffeille, sinä antaisit hänelle pakit koska haluat nimenomaan kaljamahaisen naisen? Salli mun nauraa; ja sitäpaitsi sinä et tule saamaan minkäänlaista naista. Et hoikkaa, et pullukkaa, et yksinkertaista, et masentunutta. Naiset eivät kiinnostu lapsellisesta jankkaajasta, näin se vaan on, Allu.

Ei paljon kiinnosta sinun mielipide

Ei tietenkään sinua heikkolahjaistakaan kiinnosta kuin minäminäminän itseriittoinen ainaisjankkaus, mutta yhtälailla (tai vielä vahvemmin!) sinä et ikinaisettomuusjankkausulinoinesi kiinnosta ketään (naista).

Vierailija
188/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei varmaan ole naista eikä miestäkään, hiton pelle, ikisinkku luuseri lei

Vastaatko jo itse itsellesi? Dissosiatiivinen identiteettihäiriö? Persoonallisuushäiriö?

Vierailija
189/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei vois vähempää kiinnostaa hoikka nainen!!

Eli siis jos hoikka, kaunis ja seksikäs nainen pyytäisi sinua treffeille, sinä antaisit hänelle pakit koska haluat nimenomaan kaljamahaisen naisen? Salli mun nauraa; ja sitäpaitsi sinä et tule saamaan minkäänlaista naista. Et hoikkaa, et pullukkaa, et yksinkertaista, et masentunutta. Naiset eivät kiinnostu lapsellisesta jankkaajasta, näin se vaan on, Allu.

Ei paljon kiinnosta sinun mielipide

Ei tietenkään sinua heikkolahjaistakaan kiinnosta kuin minäminäminän itseriittoinen ainaisjankkaus, mutta yhtälailla (tai vielä vahvemmin!) sinä et ikinaisettomuusjankkausulinoinesi kiinnosta ketään (naista).

tajuatko hä että mulla on jo hyvä nainen piste :D

Vierailija
190/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti onkin hyvä mielikuvitusnainen ja hyvä olet sinäkin kun silti katkerana mangut uutta kaljamahanaarasta yhteystietoineen.

Vierailija
191/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti onkin hyvä mielikuvitusnainen ja hyvä olet sinäkin kun silti katkerana mangut uutt

jos et usko se on sun asia, ei paskaakaa kiinnosta, mulla on jo hyvä nainen piste :D

Vierailija
192/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu huomaa et se naisten kiinnostus katoaa kun mies täyttää jo 38 v, pitäs olla nuori ja komee, tällästä paskaa tää on

Antero, sinullahan on hyvä nainen! 

Vierailija
193/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaljamahainen ukkoki saa naisia:)

Vierailija
194/215 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin antakaa sähköposti naiset jolla on kaljamaha?

No mitäs se hyvä hyvä (mielikuvitus)kaljamahanainen (joka sinulla ainakin välillä on on on!) tähän sanoo?

Vierailija
195/215 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla naisista? Suomalainen geeni jostain tuolta idästä. 

Vierailija
196/215 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kyllä omasta mielestäni ole vähälahjainen ja mikään väkivaltainen.

Vierailija
197/215 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Tinderiin hukassa-etsii-ilmoitus. Eikö se ole muotia nykyään. 

Vierailija
198/215 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmiset nyt osaa jauhaa paskaa kaiken mitä keksii, en onneksi välitä :D

Vierailija
199/215 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks asiat on hyvin on töitä ja vielä kaikkee, suht komea ja kaikkee, on toki huonojakin asioita, mut niille nyt ei voi mitään.

Vierailija
200/215 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa tulee töistä ja hyvä palkka, ja silti jauhetaan paskaa, en ihan ymmärrä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi