Naista jolla kaljamaha?
Siis onko täälä naista jolla on kaljamaha? Itse mies jolla kaljamaha. Mietin vain.
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Naisella pitää olla muotoja ja isot tissit ja mahaa vähän. Paksut jalat ei nappaa
Ja miehellä pitää olla korkeampi äo kuin kengännumero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella pitää olla muotoja ja isot tissit ja mahaa vähän. Paksut jalat ei nappaa
Ja miehellä pitää olla korkeampi äo kuin kengännumero.
Laihat naiset ei vaan nappaa
Mistä sitä ulkopuolinen voi tietää onko se maha tullut kaljasta, pullasta vai pizzasta? On voinut tulla vaikka kotiruuasta, on vaan syöty kulutusta enemmän. Aika Ex-Pertti on aloittaja jos pystyy mahasta päättelemään mikä ruoka sen on kasvattanut. Näyttääkö maha erilaiselta jos vetää kaljaa ja makkaraa versus kokista ja makkaraa?
Mulla on mahaa, mutta ei ole tullut kaljasta.
Vierailija kirjoitti:
Kun tuuppaa takaapäin ei kaljamaha ole tiellä.
Ei tarvitse tuupata, kun veri ei kierrä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mahaa, mutta ei ole tullut kaljasta.
Okei missä asut?
Kaljaa täytyisi alkaa juoda, että saa kaljamahan. Kannattaa panostaa alkoholistinaisiin, heillä kaljamaha jo on. Voitte yhdessä juoda kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaljaa täytyisi alkaa juoda, että saa kaljamahan. Kannattaa panostaa alkoholistinaisiin, heillä kaljamaha jo on. Voitte yhdessä juoda kaljaa.
On myös nuorillaki
Mutta se on ettei laihat naiset vain kiinnosta.
Älä viitsi valehdella, Allu. Me tiedämme että olet nimenomaan niitten prinsessanirppanokkien perään, kuten myös tiedämme sen että et osaa rakastella. Olet kertonut kaiken tämän vuosien varrella.
Sinulle nauretaan täällä. Tee siis itsellesi palvelus ja mene palstalta pois. Hopi hopi.
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi valehdella, Allu. Me tiedämme että olet nimenomaan niitten prinsessanirppanokkien perään, kuten myös tiedämme sen että et osaa rakastella. Olet kertonut kaiken tämän vuosien varrella.
Sinulle nauretaan täällä. Tee siis itsellesi palvelus ja mene palstalta pois. Hopi hopi.
Hakkaa vaikka pelle päätäs seinään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle nauretaan täällä. Tee siis itsellesi palvelus ja mene palstalta pois. Hopi hopi.Hakkaa vaikka pelle päätäs seinään
Mä nauran sulle kun jauhat ihan hitosti paskaa.
Pellejä koko sivusto täynnä. En välitä.
Pauhaat myös niistä maksullisista, mutta sinulta puuttuu sekä organisaatiokyky että rohkeus heille mennä.
Olet katkera nelikymppinen ruma, lihava, jälkeenjäänyt neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Pauhaat myös niistä maksullisista, mutta sinulta puuttuu sekä organisaatiokyky että rohkeus heille mennä.
Olet katkera nelikymppinen ruma, lihava, jälkeenjäänyt neitsyt.
Aika paskaa sinä jauhat, en todellakaan ole, mikäs sinä itse olet?
Olen kuule elämässäni saanut hyvin paljon naisia
Jauhetaan kyllä kunnolla paskaa.