Naista jolla kaljamaha?
Siis onko täälä naista jolla on kaljamaha? Itse mies jolla kaljamaha. Mietin vain.
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Jaa Allu/"Antero" on kopioinut suomi24-kestosekoilunsa tänne.
Sori Antero 37 v Lohja.
Miksei naiset laita itestään tietoja onko kaljamaha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori Antero 37 v Lohja.
Miksi valehtelet? Kyllä sinut tunnistaa. Lohjalla et ole tainnut edes käydä ikinä. Ja sitä paitsi olet jo nelikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori Antero 37 v Lohja.
Miksi valehtelet? Kyllä sinut tunnistaa. Lohjalla et ole tainnut edes käydä ikinä. Ja sitä paitsi olet jo nelikymppinen.
Ihan Antero vaan.
No löytyykö kaljamahaista naista?
No antaa sit olla. Ei taida löytyä.
Täällä olisi seksikäs 37v nainen, löytyy sekä pehmoinen pylly että pikku maha. Isot tissit ja nätti vyötärö, vihreät silmät ja kyllä pidän tiukkoja farkkuja kun ulkona käyn. Pituutta valitettavasti vain 173cm.
Mutta Allu hyvä, miksi ottaisin jankuttavan, köyhän, arvaamattoman mieslapsen? Kun miehiä on niin paljon laadukkaampiakin. Enkä puhu mistään adoniksesta, tai rikkaasta salipellestä, vaan miehestä jonka kanssa voi keskustella, käydä pitkillä kävelyillä, laittaa yhdessä ruokaa, rakastella koko iltapäivä. Asioita joita sinä ihmisparka et tule koskaan kokemaan, kun olet niin kertakaikkiaan yksinkertainen ja pakkomielteinen ressukka.
Vierailija kirjoitti:
Täällä olisi seksikäs 37v nainen, löytyy sekä pehmoinen pylly että pikku maha. Isot tissit ja nätti vyötärö, vihreät silmät ja kyllä pidän tiukkoja farkkuja kun ulkona käyn. Pituutta valitettavasti vain 173cm.
Mutta Allu hyvä, miksi ottaisin jankuttavan, köyhän, arvaamattoman mieslapsen? Kun miehiä on niin paljon laadukkaampiakin. Enkä puhu mistään adoniksesta, tai rikkaasta salipellestä, vaan miehestä jonka kanssa voi keskustella, käydä pitkillä kävelyillä, laittaa yhdessä ruokaa, rakastella koko iltapäivä. Asioita joita sinä ihmisparka et tule koskaan kokemaan, kun olet niin kertakaikkiaan yksinkertainen ja pakkomielteinen ressukka.
Sori mä en ole Allu ja sanoit todella törkeesti. Ei paljon kiinnosta. Suksi vaikka suohon mun puolesta:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Allu hyvä, miksi ottaisin jankuttavan, köyhän, arvaamattoman mieslapsen? Kun miehiä on niin paljon laadukkaampiakin. Enkä puhu mistään adoniksesta, tai rikkaasta salipellestä, vaan miehestä jonka kanssa voi keskustella, käydä pitkillä kävelyillä, laittaa yhdessä ruokaa, rakastella koko iltapäivä. Asioita joita sinä ihmisparka et tule koskaan kokemaan, kun olet niin kertakaikkiaan yksinkertainen ja pakkomielteinen ressukka.Sori mä en ole Allu ja sanoit todella törkeesti. Ei paljon kiinnosta. Suksi vaikka suohon mun puolesta:)
Lopeta valehteleminen, Allu. Tai Markus. Ehkä oletkin Markus Antero. Eli Allu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Allu hyvä, miksi ottaisin jankuttavan, köyhän, arvaamattoman mieslapsen? Kun miehiä on niin paljon laadukkaampiakin. Enkä puhu mistään adoniksesta, tai rikkaasta salipellestä, vaan miehestä jonka kanssa voi keskustella, käydä pitkillä kävelyillä, laittaa yhdessä ruokaa, rakastella koko iltapäivä. Asioita joita sinä ihmisparka et tule koskaan kokemaan, kun olet niin kertakaikkiaan yksinkertainen ja pakkomielteinen ressukka.Sori mä en ole Allu ja sanoit todella törkeesti. Ei paljon kiinnosta. Suksi vaikka suohon mun puolesta:)
Lopeta valehteleminen, Allu. Tai Markus. Ehkä
Syö vaikka paskaa mun puolesta:).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se miesten maha onkin valtava, kuin rantapallo. Jos naisella olisi sellainen, niin voisi epäillä että on iso kasvain mahassa. Raskaana olevat tietenkin erikseen.
Mulla on parista raskaudesta jäänyt iso "raskausma". T. Valis
Mulla myös. Pienet tissit, erkautuneet vatsalihakset ja muutenkin lössähtänyt niin näyttää ihan kaljamahalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se miesten maha onkin valtava, kuin rantapallo. Jos naisella olisi sellainen, niin voisi epäillä että on iso kasvain mahassa. Raskaana olevat tietenkin erikseen.
Mulla myös. Pienet tissit, erkautuneet vatsalihakset ja muutenkin lössähtänyt niin näyttää ihan kaljamahalta.
Mistäpäin olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäpäin olet?
Mitä se sinulle kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Kun tuuppaa takaapäin ei kaljamaha ole tiellä.
hhahahahaha mikkä sinäkin tuuppaat kun "sytytyslanka" on niin lyhyt, sehän ei edes löydy sieltä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäpäin olet?
Mitä se sinulle kuuluu?
Ajattelin vain kysyä
Ei täältä löydy. Antaa sitten olla.
Eikös se naisten kaljis tule usein vaihdevuosien tms. jälkeen kun rasvaa ei enää kerry vyötäröille ja reisiin?