Keski-ikäinen nainen, milloin vieras mies on viimeksi puhunut sinulle?
Siis vaikka kadulla alkanut puhua?
Minulle puhuvat kasikymppiset eläkeläisukot kuntosalilla, mutta nyt kun mietin, niin itseni ikäiset eivät ole kyllä vuosikausiin puhuneet.
En ole ruma, mutta en kyllä laittaudukaan.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Lasten kanssa jos on leikkipaikoilla, niin lastensa kanssa olevat isät juttelevat aina ja ystävällisesti. En tosin tiedä ovatko ihan vaan ystävällisiä (oma miehenikin takuulla juttelisi siten yrittämättä mitenkään iskeä tms.) ja ei kai sillä ole väliäkään, kun olen naimisissa.
ja laittauden niille leikkipaikoille, kun laittaudun ihan joka aamu, vaikka oltaisiin vain kotona.
Aika usein. Viime kesänä parinsadan metrin kauppareissulla oli joku kimpussa mennessä ja tullessa. Laittaudun.
Hyvä kysymys. En ole puhunut vieraiden miesten kanssa vuosikausiin.
Ei vuosikymmeneen. Keski-ikäiset naiset halutaan pois päiviltä rasittamasta yhteiskuntaa. Tee lapset, hoida heidät aikuiseksi ja kuole pois.
Vaatii nykyään että nainen tekee aloitteen. Ei valkoinen heteromies uskalla enää lähestyä vierasta naista esim. kadulla. Pitää olla hyvin varovainen nykyään siinä mitä tekee ja sanoo.
Nyt kun ajattelen asiaa niin harrastusten parissa sitä tapahtuu. Kuntosalilla paljonkin. Golf-kentällä myös. Varmaan se yhteinen juttu vaan tekee sen. Missään baareissa tms. mä en käy.
En tosiaan pidä näitä minkäänlaisina iskuyrityksinä jos aloituksella jotain sellaista haettiin. Siitä on kyllä jo vuosia kun mua pyydettiin ulos jossain tuollaisessa tilanteessa. Enkä ole vapaa lähtemään, tukevasti onnellisessa parisuhteessa.
Perjantaina baarissa muutama äijä yritti jotain öristä.
Vierailija kirjoitti:
Vaatii nykyään että nainen tekee aloitteen. Ei valkoinen heteromies uskalla enää lähestyä vierasta naista esim. kadulla. Pitää olla hyvin varovainen nykyään siinä mitä tekee ja sanoo.
Minun on niinikään valkoisena heteromiehenä hyvin vaikea uskoa, että naiselle asiallisesti juttelemisesta voisi seurata miehelle jokin suuri katastrofi. Pakit todennäköisesti tulee, muttei mitään sen dramaattisempaa.
Eilen illalla salilla n.25v mies puhui minulle. Tarjosi minulle omia painojaan kun oli lopettelemassa omaa treeniään. Olen 57v nainen.
Ihan normaalisti tilanteissa, joissa kommunikoidaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos kaikenmaailman lähmijät miettii nykyään tarkemmin tekosiaan!
Mitä vanhemmaksi ihminen tulee, sitä enemmän he juttelevat kaikkien tuntemattomien kanssa. Minun äitini oli aina aika pidättyväinen, mutta kun hänestä tuli vanha, nin höpötteli kaikille joka paikassa. Nautti siitä, että on mummo eikä tarvitse välittää, mitä muut ajattelevat.
Ja kun katsoo vanhuksia, nin heillähän on aina kokoontumisajot jossain.
Taluttaessani koiraani minulle jutellaan usein. Aika paljon kaikenlaista asiaa tuntuu olevan muutenkin. Hymy ja tervehdys on ihan perus.
Juurikin vanhemmille naisille uskaltaa jutella, ovat usein kohteliaita ja ystävällisiä. Sen sijaan nuorempien kanssa pitää olla hyvin tarkka. Jostain syystä monet heistä kuvittelevat kaikenlaisen lähestymisen olevan iskuyritys. Kannattaisi heidänkin laskeutua maan pinnalle, useimmat heistä kun eivät herätä mitään mielenkiintoa, ei henkistä eikä fyysistä.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin vanhemmille naisille uskaltaa jutella, ovat usein kohteliaita ja ystävällisiä. Sen sijaan nuorempien kanssa pitää olla hyvin tarkka. Jostain syystä monet heistä kuvittelevat kaikenlaisen lähestymisen olevan iskuyritys. Kannattaisi heidänkin laskeutua maan pinnalle, useimmat heistä kun eivät herätä mitään mielenkiintoa, ei henkistä eikä fyysistä.
Mua on lähestytty nuorenakin, mutta en ole milloinkaan kuvitellut sen olevan mikään iskuyritys, ellei nyt jotain siihen liittyvää sanota. Tuskinpa pariutumisiässä oleva tyttärenikään kuvittelee, hän on myös ystävällisen ja aurinkoisen näköinen. Siksi ihmiset tulevat juttelemaan.
Miten paljon olen saanutkaan informaatiota eri asioista, kun tuntemattomat juttelevat. Mitään harmia ei siitä ainakaan isoissa kaupungeissa ole. Joskus pienellä paikkakunnalla olen miettinyt, että jos täällä asuisi, niin pitäisi olla tylympi, koska joku voi tulkita juttelemisen kiinnostukseksi romanttisessa mielessä. Eräs mies pari vuotta sitten esim seurasi minua kaupassa vaivihkaa ja sitten kassalla vasta teki asiaa ostamastani luomumaidosta. Hän luuli minua venäläiseksi ja aloitti venäjäksi. Silloin mietin, että ehkä olisin tylympi, jos asuisin tällä pienellä paikkakunnalla, varmuuden vuoksi. Nyt juttelin normaalisti. Autoni rekkaritiedot ovat varmuuden vuoksi salatut myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos kaikenmaailman lähmijät miettii nykyään tarkemmin tekosiaan!
Juuri tällaisen asenteen takia ei uskalla lähestyä. Jos yksi mies tekee jotain, niin on ihan sallittavaa että se yleistetään koskemaan kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika, kuka tuollaisia miettii, eihän jokainen kontakti ole iskuyritys.
Muutenkin ihmetyttää nämä esim. kadulla. Miksi kukaan aloittaisi keskustelun vieraan kanssa kadulla.
Tämä on mummoille ihan tyypillistä. Heillä on yleensä vakiopatteristo asioita, mitä sanovat, tai sitten siirtävät jotain traumaansa eteenpäin. Ihan säännöllisesti ne tulevat jotain avautumaan, jos on vaan ulkosalla ja suhteellisen liikkumatta. Jos liikkuu, niin eivät ne saa kiinni tietenkään.
Miten voit tietää onko tuntemattomalla naisella lapsenlapsia.
Lasten kanssa jos on leikkipaikoilla, niin lastensa kanssa olevat isät juttelevat aina ja ystävällisesti. En tosin tiedä ovatko ihan vaan ystävällisiä (oma miehenikin takuulla juttelisi siten yrittämättä mitenkään iskeä tms.) ja ei kai sillä ole väliäkään, kun olen naimisissa.