Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi realistinen ja oikeasti mahdollinen keino saada lisätuloa?

Vierailija
01.06.2025 |

Olen työmarkkinatuella, kaksi lasta. Ja pitäisi keksiä keinoja saada vähän lisätuloja, jotta voisin lasten kanssa käydä bussilla uimarannalla ja joskus jätskillä. Mutta en enää keksi mitään. Menoista on jo nipistetty kaikki pois, autoa minulla ei ole, alkoholia ja tupakkaa en ole käyttänyt koskaan tai vuosikausiin, mitään netfliksejä meillä ei ole enkä koskaan osta kahvilasta edes sitä lattea. On kokeiltu maksetut kyselyt netissä, niistä ei tienannut koskaan mitään kun ei tullut riittävästi kyselyitä vastattavaksi. Pulloja keräisin, kun muutenkin ulkoilen lasten kanssa puistoissa ym, mutta ei niissä ole koskaan mitään pulloja. Olen 47 enkä mikään hottis, niin k-18 ehdotukset voi jättää kiitos pois tästä. Mikä olisi oikeasti realistinen ja mahdollinen keino saada vähän lisätuloa?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kyselypaneeleissa on myös satunnaisesti isompia testejä tai paikan päällä testauksia, joista saa 40-70 euron lahjakortteja. 

Facebookin etätyö- ym. ryhmistä myös löytyy keikkatöitä. 

Lasten tai senioreiden hoitokeikat, kotisiivoukset... 

AI-koulutustehtäviä löytyy englanninkielisiltä sivustoilta. Muutenkin kannattaa hakea tietoa englanniksi, niin löytyy vinkkejä kv-sivustoista jotka maksavat (matalaa) palkkaa suht. helposta työstä kuten karttasovellusten päivittämisestä. 

Vierailija
82/85 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista kyselyistä en ole muuten saanut mitään paitsi yhdestä firmasta sellaisen kuukausittaisen gallupin jolla tienaa viidellä eurolla tuotteita r-kioskilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tukiperheeksi. Noin 50€/vrk/lapsi. Jos pidät kolmea lasta viikonlopun, nettoat 450€. Palkka maksetaan palkkion nimellä joten se ei vaikuta tukiin. Näistä on järkyttävä pula.

Vierailija
84/85 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K18-ehdotus. Käytettyjen pikkuhousujen myynti. Kuvathan ei tarvitse olla omat välttämättä, jos ei ole niin hottis enää.

Toinen on käytettyjen rintaliivien myynti, erityisesti imetysliivit. 

Laitoin kuopuksen ihmetyksen loputtua imetysliivini myyntiin Huutonetiin ja ne menivät korkealla hinnalla heti. Ostajina oli miehiä!!! 

Eli ostaa pöytäkirppikseltä imetysliivejä eurolla, ottaa kuvan ne päällä (rajaa pään pois) ja nettiin myyntiin. Hinnaksi 15 egeä niin yksistä liiveistä saa voittoa 14 egeä.

Vierailija
85/85 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myyn metsää.

T. 400 ha

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi