masterchef australia 2025
Huomenna alkaa! Mukana mm Sav, Darrsh, Declan, Depinder, Snezaja, Theo, Rue, Rhiannon, Step ja Cath viime vuosilta. Jes jes! Ihana, kun alkaa taas!
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näilä joukkueviesteillä on näin pitkässä kisassa paikkansa. Kuka voisi unohtaa legendaarista valkosuklaa veloutea.
Harmi että sen tekijä ei yltänyt tänä vuonna joukkueviestiin saakka!
Pudotukset on olleet kyllä aika selkeitä, vaikka taitoa on, osalla ei vain riitä osaaminen tai hermot, aika helposti oli jo alusta saakka nähtävillä ketkä ainakin jatkavat melko loppuun saakka, yllätyksiä ei toistaiseksi ole tullut.
Aika jännä että kun kisaamassa on porukkaa jotka ovat jo olleet mukana vastaavassa haasteessa ja/tai ovat katsoneet sitä ohjelmasta, silti sählätään ihan perusjutuissa. Pitäisi olla aika selvä ettei vain aloiteta monta juttua ja jätetä muulle tiimille valintaa että mitä niistä tehtäisiin tai että joku toisen maan annos vain nimenä on vieras muille jotka tyypillisesti kokkaavat ihan eri kulttuurialueiden tyylillä. 30 sekunnin vaihtoaika on lyhyt, mutta on myös aika iso moka jos jatkaja ei kysy mikä mysteeri raaka-aine on jos kokkaaja ei sitä kiireessä älyä sanoa. Melkein voisi ajatella että on haluttu tehdä viihdettä katsojille 😉 Tai sitten voi vain sanoa että kotinsohvalta on helppo arvostella ja kokkaustilanne vain on niin hektinen.
Itse en tykkää yhtään siitä että isoissa pudotushaasteissa pitää olla tuomareiden mukahauskuutusta, hölmöä että tuomarin pitää välikokata siellä jotain vitsailun vuoksi, keskityttäisiin niihin kilpailijoihin. Tämän päivän pudotuksesta selvinnyt otti jo melkoisen riskin. Jännästi välillä vaihtelee mitä tuomarit painottavat, hyvin olisi voinut tänään pelastunutkin lähteä tuolla annoksella.
Kahden jakson viikkotahdissa ei ole kyllä järkeä, pitänee palata sarjan pariin joskus parin kuukauden päästä että saa katsoa tiiviimmässä tahdissa.
Moni kyseisen ohjelman hauskaksi tarkoitetuista jutuista on minunkin mielestä ihan hauskoja, mutta en kyllä ymmärtänyt, mikä hauskuus niitten "nonna"-tyyppien esiintymisessä oli. No, en ole heidän videoitaan katsonut ja olivat mulle uusi tuttavuus. Toisaalta, yleensähän mitä enemmän jotain juttua tuntee, niin sitä enemmän se naurattaa, ja moni kilpailija kommentoikin tuntevansa heidät.
Vierailija kirjoitti:
Moni kyseisen ohjelman hauskaksi tarkoitetuista jutuista on minunkin mielestä ihan hauskoja, mutta en kyllä ymmärtänyt, mikä hauskuus niitten "nonna"-tyyppien esiintymisessä oli. No, en ole heidän videoitaan katsonut ja olivat mulle uusi tuttavuus. Toisaalta, yleensähän mitä enemmän jotain juttua tuntee, niin sitä enemmän se naurattaa, ja moni kilpailija kommentoikin tuntevansa heidät.
Eikö se viikko ollut nimetty viraaliviikoksi. En minäkään ollut noista 'nonnista' kuullut, mutta käsitin että heillä on paljon katsojia/seuraajia ja ohjelma keskittyy ruokaan niiden roolileikkien lisäksi.
Kukas tässä nyt sitten voittaa? Tuo ärsyttävä Laura vaan vieläkin roikkuu mukana.
Vierailija kirjoitti:
Kukas tässä nyt sitten voittaa? Tuo ärsyttävä Laura vaan vieläkin roikkuu mukana.
Ihan kuin olis ji päätetty et Laura voittaa
Vierailija kirjoitti:
Tää oli siis australialainen koomikkoryhmä sooshi mango (tjsp) jolla on ollut jotain "nonna" settiä omissa lähetyksissään. Eipä noista taida olla kuultu australian ulkopuolella.
Laurasta en itsekään tykkää, en tiedä miksi. Tim, vai mikä, tyyppi jolla oli joku voileipä paikka, olisi saanut jäädä. Myös Ben on symppis. Ja Theo.
Ranskis tuomari on jotenkin väärässä formaatissa, ei sovi joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Laurasta en itsekään tykkää, en tiedä miksi. Tim, vai mikä, tyyppi jolla oli joku voileipä paikka, olisi saanut jäädä. Myös Ben on symppis. Ja Theo.
Tim oli alusta alkaen aika kujalla, ei taidot riittäneet tuolla tasolla, näki hei että on vain ajan kysymys milloin tippuu. Ja kyllä kisa tarvitsee ammattikokin tuomariksi, sen sijaan kaksi entistä kilpailijaa tuomarina on liikaa. Minusta Laura on ok, pärjäsi hyvin jo silloin aikanaan pikkutyttönä, hienoa nähdä miten taidot ja varmuus lisääntyneet. Snez on myös pärjännyt mukavasti ja hyödyntää perinteitään. Miehistä Callum on vakuuttavin.
Mä tykkään melkein kaikista kisaajista, ehkä Samira ja Alana ei herätä niin positiivisia tunteita. Niitä on näytetty niin vähän, että ne ei nyt edes kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas Callum taas hyvä työnaloittaja ja viestinviejä. Harmitti sitten taas Declanin puolesta ku unohti kertoa montako kertaa perunaa käytettävä. Melkoista sähellystä oli kyllä nyt keittiöitä. Mä en itse niin välitä näistä tehtävistä.
Kyllä näilä joukkueviesteillä on näin pitkässä kisassa paikkansa. Kuka voisi unohtaa legendaarista valkosuklaa veloutea.
Tuleekohan Lancashire Hotpotista seuraava legendaarinen viestiruokalaji? :D
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään melkein kaikista kisaajista, ehkä Samira ja Alana ei herätä niin positiivisia tunteita. Niitä on näytetty niin vähän, että ne ei nyt edes kiinnosta.
Samoin yllätyn joka kerta, kun Beau tulee kuviin. On ollut niin tapettia koko ohjelman että mukanaolo pääsee unohtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas Callum taas hyvä työnaloittaja ja viestinviejä. Harmitti sitten taas Declanin puolesta ku unohti kertoa montako kertaa perunaa käytettävä. Melkoista sähellystä oli kyllä nyt keittiöitä. Mä en itse niin välitä näistä tehtävistä.
Tuleekohan Lancashire Hotpotista seuraava legendaarinen viestiruokalaji? :D
Vähän kuin suomiosallistuja olettaisi australiassa että kaikki tietää selittämttä mikä on karjalanpaisti tai kalakukko viestissä. Eipä tuo ruokalajina ole ihmeellinen mutta olisi kait vaatinut vähän selittämistä.
Luin ensin, että kalakukko viinissä 🤣
En tiedä miksi, mutta en haluaisi, että Callum voittaa. Tai Laura.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tim oli alusta alkaen aika kujalla, ei taidot riittäneet tuolla tasolla, näki hei että on vain ajan kysymys milloin tippuu. Ja kyllä kisa tarvitsee ammattikokin tuomariksi, sen sijaan kaksi entistä kilpailijaa tuomarina on liikaa. Minusta Laura on ok, pärjäsi hyvin jo silloin aikanaan pikkutyttönä, hienoa nähdä miten taidot ja varmuus lisääntyneet. Snez on myös pärjännyt mukavasti ja hyödyntää perinteitään. Miehistä Callum on vakuuttavin.
Kyllä huvittaa kun tämä Andy, vai mikä se entinen kilpailija on, puhuu siitä kuinka joku kilpailija on kehittynyt matkan varrella.
Se nuorempi tuomarinainen vois pukeutua vähän hillitymmin.