Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

masterchef australia 2025

Vierailija
01.06.2025 |

Huomenna alkaa! Mukana mm Sav, Darrsh, Declan, Depinder, Snezaja, Theo, Rue, Rhiannon, Step ja Cath  viime vuosilta. Jes jes! Ihana, kun alkaa taas!

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keitän tästä on jo pudonnut? Se pörröpäinen blondi ja Sav? On jäänyt välistä jaksoja. 

Pete lähti ekan jakson jälkeen henkilökohtaisista syistä, sen jälkeen ķisasta on pudonneet Cath, Sav ja Steph (isot silmälasit).

Tuleekohan tänä vuonna toista mahdollisuutta eli pääsevätkö vielä kisaamaan takaisin pääsystä.

Kiitos. Tuon Peten tiesinkin, ikävä juttu. Kannustan nyt sitten Theoa. On vaan niin pirun pitkä kisa että pakko jättää jotain välistä. Nyt eilisen (?) jakson katsoin kun tykkään Shannonista, onkohan Rick Stein tulossa tälle kaudelle vierailemaan?

Vierailija
22/83 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi halunnut nähdä ranskalaista tuomaria enää uudestaan. Rasittava tyyppi, aina arvosteluissa huitoo servetillä ja huutaa "faaan-täs-tik"! Puhuu paksulla ranskalaisella aksentilla, ihme että peräkylien aussit saavat selvää. Tosin eihän ranskis ymmärtänyt itse sanaakaan sen uusiseelantilaisen kilpailijan (en muista nimeä, mies) puheesta! :D

Vierailija
24/83 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää, ettei keskiviikkoisin tule enää jaksoa. Ohjelma menee niin hitaasti nyt eteenpäin. Jaksoja olisi valmiina jo vaikka kuinka paljon. 

Vierailija
25/83 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksossa 4. oli jo niin runsasta kyynelöintiä ja nyyhkytarinoita että oli pakko hyppiä osia yli. Tässä kaudessa käydään myös oletettavasti paljon takaumia vanhoihin kausiin ja oletettavasti sitä kyynelöintiäkin riittää joten olisi ollut kiva nähdä ihan uudet kilpailijat. Sitä en tiedä miten paljon eri kausien kilpailijat ovat julkisuudessa Australiassa, mutta kaipa tämä on tuttua ja turvallista eli kalastellaan katsojia tutuilla kilpailijoilla. Tämä ei tosiaan ole enää pelkkää kotikokkien kisaa, vaikka näkee kyllä että kilpailijoissa on eroja. Ensimmäiset pudonneet eivät yllättäneet ja muutamasta voi sanoa suoraan että yltävät melko korkealle kisassa.

Siirtyyköhän tämä taas jossain vaiheessa esitysrytmiin vain 2 jaksoa viikossa? Sitten kestää taas ikuisuuden että sarja saadaan näytettyä kokonaan. 

Ilmeisestikin nyt vaihtuu 2 kertaa/vkoon. Harmi, haluisin nopeempaa etenemistä. Ben on vähän turhan ylivoimainen tällä kaudella.

Vierailija
26/83 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitän tästä on jo pudonnut? Se pörröpäinen blondi ja Sav? On jäänyt välistä jaksoja. 

Mun mielestä Sav oli jo viimeks rasittava sen "sri lankan heritage" hokemisensa kanssa, sai tippuakin. 

Vierailija
27/83 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi halunnut nähdä ranskalaista tuomaria enää uudestaan. Rasittava tyyppi, aina arvosteluissa huitoo servetillä ja huutaa "faaan-täs-tik"! Puhuu paksulla ranskalaisella aksentilla, ihme että peräkylien aussit saavat selvää. Tosin eihän ranskis ymmärtänyt itse sanaakaan sen uusiseelantilaisen kilpailijan (en muista nimeä, mies) puheesta! :D

Minusta se ranskalainen on hauska.

Vierailija
28/83 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sitten kuolinisku tälle sarjalle: KAKSI jaksoa viikossa kun jaksoja on kymmeniä. Eihän tämä etene sitten mitenkään, nyt lomalla varsinkin olisi hyvä ahmia sarjaa monta jaksoa kerralla. :(

Vierailija
29/83 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikähän Rue saa tuplaten enemmän kamera-aikaa kuin kukaan muu. Ei jaksais samaa naamaa katsoa melkein joka klipissä.

Vierailija
30/83 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksikähän Rue saa tuplaten enemmän kamera-aikaa kuin kukaan muu. Ei jaksais samaa naamaa katsoa melkein joka klipissä.

Mä en jaksa enää sen Oh my Gooood - huutelua, miksi sitä kuvataan niin paljon? Eilen ei näytetty Declanin, Benin eikä huivipään kokkailuja ollenkaan, mutta Rue saa pölöttää kameralle koko ajan.

Vierailija
31/83 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa enää sen Oh my Gooood - huutelua, miksi sitä kuvataan niin paljon? Eilen ei näytetty Declanin, Benin eikä huivipään kokkailuja ollenkaan, mutta Rue saa pölöttää kameralle koko ajan.

Ei tartte enää katsoa eikä kuunnella,kun putosi tänään. Harmi.

Vierailija
32/83 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin kyllästynyt koko sarjaan, vaikka se on ollut aiemmin yksi ehdottomista suosikeistani. 2024 tai 2023 jäi jo kesken enkä tätäkään ole innostunut katsomaan ellei mukana ole Marco Pierre White. Onko - edes jossain jaksossa?

Vierailija
33/83 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eriäviä mielipiteitä sarjasta näkyy olevan.

Kaikille osallistujille pitäisi antaa  saman verran ruutuaikaa. Edes yrittää.

Ranskis on just hyvä. Harmi että Jock kuoli. Minä oon noista kaikista tuomareista pitänyt.

Uudet amatöörit kisaan. En minä  ketään noista inhoile. Joistakin pitää enemmän.

Huumoriakin peliin enemmän.

Ehkä liikaa jaksoja yhdelle kaudelle. 

Paras master chef-sarja. Heillä on hyvä henki. Ei selkäänpuukotuksia.

Vierailija
34/83 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jippiiiiii! Rue putosi! Nyt on ihan konjakin paikka!

Vierailija
35/83 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jippiiiiii! Rue putosi! Nyt on ihan konjakin paikka!

Oletko alkoholisti, kun pitää keksiä syy juomiselle vaikka Ruen takia Masterchefissä?

Vierailija
36/83 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Rick Stein tulossa jossain vaiheessa, eihän vaan ole ollut vielä? Mä en ole nyt oikein jaksanut seurata kun noi tuomarit on niin rasittavia... 

Vierailija
37/83 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin pidä minäkään, ne alkuperäiset tuomarit oli parhaita. Ja tällanen all stars- tyyppinen kausi on vähän keinotekoinen. Hyvä ilmapiiri on kuitenli säilynyt.

Vierailija
38/83 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eriäviä mielipiteitä sarjasta näkyy olevan.

Kaikille osallistujille pitäisi antaa  saman verran ruutuaikaa. Edes yrittää.

Ranskis on just hyvä. Harmi että Jock kuoli. Minä oon noista kaikista tuomareista pitänyt.

Uudet amatöörit kisaan. En minä  ketään noista inhoile. Joistakin pitää enemmän.

Huumoriakin peliin enemmän.

Ehkä liikaa jaksoja yhdelle kaudelle. 

Paras master chef-sarja. Heillä on hyvä henki. Ei selkäänpuukotuksia.

Ainahan on ollut niin että silloin kun kilpailijoita on vielä paljon, niin kuvaamisessa keskitytään parhaimpiin ja huonoimpiin suorituksiin. 

Vierailija
39/83 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas Callum taas hyvä työnaloittaja ja viestinviejä. Harmitti sitten taas Declanin puolesta ku unohti kertoa montako kertaa perunaa käytettävä. Melkoista sähellystä oli kyllä nyt keittiöitä. Mä en itse niin välitä näistä tehtävistä.

Vierailija
40/83 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiset tuomarit parhaat. Olen katsonut kaikki kaudet. Callum yksi kaikkien aikojen suosikkejani ja ehdoton tämän kauden lemppari.