Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

masterchef australia 2025

Vierailija
01.06.2025 |

Huomenna alkaa! Mukana mm Sav, Darrsh, Declan, Depinder, Snezaja, Theo, Rue, Rhiannon, Step ja Cath  viime vuosilta. Jes jes! Ihana, kun alkaa taas!

Kommentit (246)

Vierailija
241/246 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta Laura sai aina lisäpisteitä australialaisista alkuperäisaineksista. 

Minusta Laura ratsasti koko kauden tällä alkuperäisaines-idealla ja Jockilla. "Opin käyttämään tätä kasvia xx kun olin Oranassa..." Ja tuomarit kehuu maasta taivaaseen...

Vierailija
242/246 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo läpi kauden eri annoksissa käytetyt muurahaiset oli oksettavia! Ihan sama miltä maistuu mutta minun ruokahalua ei herätä valtava kasa muurahaisia hienon jälkiruoka-annoksen päällä, yök!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/246 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi ymmärtää, että äiti jättää vauvansa mennäkseen kolmatta kertaa samaan kilpailuun yrittämään pakkomielteisesti voittoa. Näkihän sen siitä vauvasta, ettei tunnistanut äitiään enää finaalissa. Tuo hylkäämiskokemus jättää syvät jäljet vauvan koko loppuelämään, kannattiko sillä hinnalla hankkia se voitto? 250 000 mamma nyt rikkaampana, mutta menetti lapsen tärkeitä virstanpylväitä: ei nähnyt kun lähti ryömimään/konttaamaan, kun nousi ekaa kertaa tukea vasten seisomaan jne. Jotenkin karua ollut aina kun vauvojen ja taaperoiden äidit lähtee kuukausiksi Master chefiin Australiassa, ja Laura nyt oli jo päässyt sinne kahdesti. Esikoisvauva on vaan kerran elämässä, se on mennyt nyt ohi, eikä sitä voi Flossien kanssa uusia. 

Entä isät?

Vierailija
244/246 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toisaalta Laura sai aina lisäpisteitä australialaisista alkuperäisaineksista. 

Minusta Laura ratsasti koko kauden tällä alkuperäisaines-idealla ja Jockilla. "Opin käyttämään tätä kasvia xx kun olin Oranassa..." Ja tuomarit kehuu maasta taivaaseen...

Alkoi ärsyttää sama. Jotenkin sama asia kuin jollain aikaisemmilla taviskausilla on matkustettu todella pitkälle tekemällä pelkkää currya ja sitten pakka on seonnut totaalisesti kun ei olekaan ollut käytössä aasialaisia mausteita tai on pitänyt tehdä jälkiruoka.

Vierailija
245/246 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan pitänyt kilpailussa siitä, että voittaja ratkeaa valmistamalla jonkun muun keksimä mutkikas jälkiruoka. Nyt oli typerää kun Callum otti alussa turhan rennosti ja sitten kun hän tuomareiden pelottelemana kiristi vauhtia, alkoi tekemään pieniä virheitä kiireessä. 

Toisaalta Callum osasi hävitä. Jos Laura olisi hävinnyt, pastakoneet olisi lennelleet. 

No mutta ainakin Callum on tekaissut supersöpöjä mukuloita. 

Siis tuliko Sarahista ja Declanista oikeasti pari? Ne tulee saamaan kauniita lapsia yhdessä. 

Varmaan hyvää ruokaa siinä perheessä. En ehkä niin arvosta Sarahin kokeiluja, mutta ainakin Declan osaa laittaa hyvää ruokaa.

Vierailija
246/246 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua tuo Sarah ja Declan! Siis eikö molemmat olleet tahoillaan parisuhteissa vielä kauden alkaessa tai ainakin Declan mun mielestä viittasi morsiameensa monta kertaa? Pahus kun kelailin sen jakson jossa saivat kirjeet läheisiltään kun oli niin nyyhkyällö, mutta oletin molempien saaneen kumppaneiltaan kirjeet. 

Ja no seuraavan perusteella en halua toki tuomita ketään mutta ihan vaan kiinnostaa että eiks Sarah ole paljon vanhempi kuin Declan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi