Olen Jehovan todistaja, haluatko kysyä minulta jotain?
Vastaan uskontoani ja elämääni koskeviin asiallisiin kysymyksiin.
Kommentit (276)
Millä perusteella minun pitäisi vaihtaa evankelisluterilaisesta kristinuskostani Jehovan todistajuuteen?
Maksatteko pakollisia maksuja yhteisöön kuulumisesta?
Vierailija kirjoitti:
Milloin maailmanloppu tulee vai tuliko jo?
Lopun alun aika alkoi vuonna 1914, sen jälkeen maailmassa on sodittu koko ajan. Lopunajan merkkejä ovat mm. ihmisten ahneus, pitkävihaisuus, irstailu jne. Merkit sopivat hyvin aikaamme. -ap
Sinäkö tänne aina palstan sääntöjen vastaisesti spämmäät? Eikö hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopun alun aika alkoi vuonna 1914, sen jälkeen maailmassa on sodittu koko ajan. Lopunajan merkkejä ovat mm. ihmisten ahneus, pitkävihaisuus, irstailu jne. Merkit sopivat hyvin aikaamme. -ap
Osaatko sanoa historiasta sellaisen ajanjakson, jolloin ei olisi sodittu, oltu ahneita, pitkävihaisia ja irstaita?
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella minun pitäisi vaihtaa evankelisluterilaisesta kristinuskostani Jehovan todistajuuteen?
Vain valittu joukko saa elää ikuisesti. Ev.lut. kirkon opeissa on paljon harhaoppisuutta ja jumalattomuutta esim. homoliittojen puolesta rukoilu. -ap
Kuinka pitkään asiaa tarvitsee todistella, ennen kuin se tulee todistetuksi tai osoittautuu hölynpölyksi?
Miksi kierrätte ovelta ovelle häiriköimässä ihmisiä joita asianne ei oikeasti kiinnosta yhtään? Kun kerran saatte pakit, miksi pitää silti ihan väkisin koittaa uudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä ennen sodittu kokoajan?
Tiesittekö että P utin on pääpirusta pahin ?. Sillä on salaisia aseita kun se hyökkää Suomeen. Tulivuoria, Meteoriitteja, Revontulia ja muutamia käytöstä poistettuja satelliitteja. Tulivuoret tukkii laavalla kaikki kulkureitit. Meteoriitit tuhoaa kaikki asuinrakennukset. Revontulien loisteessa sitten katselemme putoavia satelliitteja
Vierailija kirjoitti:
Miksi kierrätte ovelta ovelle häiriköimässä ihmisiä joita asianne ei oikeasti kiinnosta yhtään? Kun kerran saatte pakit, miksi pitää silti ihan väkisin koittaa uudestaan?
Koska olemme oikeassa ja tiedämme sinun kaipaavan jumalaa.
Miksi hyväksytte todella epäraamatullinen karttamiskäytännön?
Miksi ette salli henkeä pelastavaa verensiirtoa edes alaikäisille?
Miksi ette usko Helvettiin?
Pohjoisen kuninkaasta on kirjoitettu myös. Olemmeko jo lukeneet uutisista hänestä? Uskontojahan on jo vainottu hetken rauhallisen jakson jälkeen.
Ihan hölynpölyä se teidän raamattunne. Tutustuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain valittu joukko saa elää ikuisesti. Ev.lut. kirkon opeissa on paljon harhaoppisuutta ja jumalattomuutta esim. homoliittojen puolesta rukoilu. -ap
Olisi pahin painajaiseni elää ikuisesti. Eikö siitä ole mitään poispääsyä jos kyllästyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olemme oikeassa ja tiedämme sinun kaipaavan jumalaa.
Miltä tuntuu olla harhaluuloinen, saati väärässä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi hyväksytte todella epäraamatullinen karttamiskäytännön?
Miksi ette salli henkeä pelastavaa verensiirtoa edes alaikäisille?
Miksi ette usko Helvettiin?
1. korinttilaiskirje:
5:11 Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa.
5:12 Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
5:13 Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha.
Paljonko nettoat jos saat houkuteltua uuden jäsenen seurakuntaan?