Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä keskustelevat ihmiset, joilla ei ole mitään yhteisiä mielenkiinnon kohteita?

Vierailija
01.06.2025 |

Tämä on minulle suuri mysteeri. Esimerkki eräs kollegani: ei seuraa mitään, ei harrasta mitään. Eli ei seuraa edes mitään temppareita tai muita roskaohjelmia. Onko näiden mitään harrastamattomien miesten kaveripiiri samanlaista?

Ihmettelen aina mistä he puhuvat keskenään. Minä olen parhaimmat juttukaverit ja kaveriporukat löytänyt harrastuksien kautta. Siellä on sellainen yhteiset mielenkiinnon kohteet, joista puhua. Henkilökohtaisista asioista ei miehet keskenään puhu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voi puhua töistä, politiikasta, naisista jne.

Vierailija
2/6 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne puhuu siitä mitä ne on tehneet viime aikoina. Todella tylsää seuraa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneet, pelit, autot.

Vierailija
4/6 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki, kirjallisuus, päivän uutiset, sää, reseptit, pyykinpesu, autonrenkaat... Onhan näitä. Joku kiinnostaa enemmän toista kuin toinen, mutta jotain voi aina sanoa. Ja on hyvä taito olla hiljaakin.

Vierailija
5/6 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietokoneet, pelit, autot.

Ei tyyppi pelaa mitään eikä ole autoistakaan kiinnostunut. Se pitää kyllä paikkansa, että puhuu kyllä siitä mitä on viime aikoina tehnyt ja mitä tulee tekemään.

Eli helvetin tylsä tyyppi. Ei myöskään lähde mihinkään juoruamiseen koskaan mukaan. Jos puhun liikuntaa harrastavien kollegojen kanssa liikuntajutuista, pysyy tämä tyyppi hiljaa.

Vierailija
6/6 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Jokainen valitsee itse keskusteleeko jonkun kanssa vai ei, se ei ole velvoite. Siitä saa suuttua, kirkua, heittäytyä selälleen, polkea jalkaa ja laskea alleen, mutta näin se silti menee.