masterchef australia 2025
Huomenna alkaa! Mukana mm Sav, Darrsh, Declan, Depinder, Snezaja, Theo, Rue, Rhiannon, Step ja Cath viime vuosilta. Jes jes! Ihana, kun alkaa taas!
Kommentit (83)
Miksi tuomareita on noin monta,kolme riittäs ihan hyvin. Ranskalainen ois saanu jäädä pois.
Se Laura tuli taas voittamaan. Kyllä naama venähti, kun viimeksi hävisi. Ei osaa muuta laittaa kuin pastaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuomareita on noin monta,kolme riittäs ihan hyvin. Ranskalainen ois saanu jäädä pois.
Ammattilainen on tarpeen, mutta kaksi entistä kisaajaa tuomareina on liikaa. Poh pois.
Gordon Ramsay pois. Tuo ohjelma on aina ollut tunnettu siitä, että henki kaikkien kesken on positiivinen. Ramsay ei osaa muuta kuin kiroilla ja vetää tunnelmaa alas ylimielisyydellään. Menköön jonnekin amerikkalaiseen kisaan draamailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa myös että mukana on osallistujia myös varhaisilta kausilta, ihan ensimmäiseltäkin.
Minua taas aiemmat kilpailijat eivät kiinnosta yhtään. Australia on iso maa, varmasti löytyisi uusiakin mukaan.
Heh, mä luulin että se oli uusinta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa myös että mukana on osallistujia myös varhaisilta kausilta, ihan ensimmäiseltäkin.
Minua taas aiemmat kilpailijat eivät kiinnosta yhtään. Australia on iso maa, varmasti löytyisi uusiakin mukaan.
Niin, onko tämä enää "amatöörien" kisa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudet kisaajat olisi parempi, mutta kun nyt näillä vanhoilla mennään, niin hyvähän se on että on kisaajia myös varhaisilta kausilta. Itse en ole edes ekoja kausia katsonut, että sikäli he ovat uusia minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko tämä enää "amatöörien" kisa?
Gary Mehiganin mukaan kilpailijat eivät enää ole sellaisia kotikokkeja kuin ensimmäisillä kausilla, nyt osataan paljon enemmän kaikkea vaikeaa heti alusta alkaen. Ja kun viime kauttakin muistelee, niin Gary on varmasti oikeassa, mikä on kyllä sääli. Sarjaa ei enää ole minusta niin mielenkiintoista katsoa kuin niillä ensimmäisillä kausilla.
Tätä "uutta" kautta en ole katsonut, koska en ole sen esittämisestä tiennyt. Eikä niin kauheasti enää kiinnostakaan.
Jotenkin meni kiinnostus kun Jock kuoli, ei tuota Poh'ta jaksa kuunnella, eikä sitä ranskailaista. Ja sit kun vielä Pete joutui jättämään kisan, hän olis ollut mun suosikki.
Jaksossa 4. oli jo niin runsasta kyynelöintiä ja nyyhkytarinoita että oli pakko hyppiä osia yli. Tässä kaudessa käydään myös oletettavasti paljon takaumia vanhoihin kausiin ja oletettavasti sitä kyynelöintiäkin riittää joten olisi ollut kiva nähdä ihan uudet kilpailijat. Sitä en tiedä miten paljon eri kausien kilpailijat ovat julkisuudessa Australiassa, mutta kaipa tämä on tuttua ja turvallista eli kalastellaan katsojia tutuilla kilpailijoilla. Tämä ei tosiaan ole enää pelkkää kotikokkien kisaa, vaikka näkee kyllä että kilpailijoissa on eroja. Ensimmäiset pudonneet eivät yllättäneet ja muutamasta voi sanoa suoraan että yltävät melko korkealle kisassa.
Siirtyyköhän tämä taas jossain vaiheessa esitysrytmiin vain 2 jaksoa viikossa? Sitten kestää taas ikuisuuden että sarja saadaan näytettyä kokonaan.
Todella harmi että Pete joutui lähtemään, oli myös minun suosikkejani. Googletuksen perusteella.lähti koska sai syöpädiagnoosin ja joutui aloittamaan syöpähoidot 😢
Mä myös toivoin uudelta kaudelta uusia kisaajia, monesko tämmöinen kausi tämä jo on, missä otetaan vanhoja suosikkeja takaisin kisaamaan..
En kestä Ruen kimittävää ääntä. Toivottavasti tippuu äkkiä. Muutenkin saa ihan liikaa kamera-aikaa.
Declan voittaa!
Olipas mukava tehtävä seurata tänään! Kuka ei hoksaa, miten pääsee helpolla rasian teossa ja miten on paras tehdä kahvikaviaaria. Ehkä toivoin jonkun muun tippuvan, mutta näin tänään.. Declan on minun suosikki. En tiedä, onko paras, mutta sympaattisin mun mielestä..
Keitän tästä on jo pudonnut? Se pörröpäinen blondi ja Sav? On jäänyt välistä jaksoja.
Onko nämä muka vitsitkäät jutut tuomareiden kanssa hauskoja australialaisista? Miksi sen ranskalaistuomarin piti alkaa kokata samalla aikaa kilpailijoiden kanssa? Joo, ajallisesti lyhyt haaste, mutta olisi riittänyt jos olisi seurattu kilpailijoita. Miksi naistuomareiden piti alkaa pelleillä ruualla eli työntää suu täyteen ja yrittää puhua samalla, mitä muka hauskaa, vain ällöttävää. Sama kun edellisellä kaudella lääpittiin sitä ennen haastetta näytettyä isoa hyytelöä niin ettei siitä ainakaan syötäväksi enää ollut.
Vierailija kirjoitti:
Keitän tästä on jo pudonnut? Se pörröpäinen blondi ja Sav? On jäänyt välistä jaksoja.
Pete lähti ekan jakson jälkeen henkilökohtaisista syistä, sen jälkeen ķisasta on pudonneet Cath, Sav ja Steph (isot silmälasit).
Tuleekohan tänä vuonna toista mahdollisuutta eli pääsevätkö vielä kisaamaan takaisin pääsystä.
Kausia alkaa taas Gordon Ramsey viikolla.