Voiko 55- vuotias nainen
Löytää enää hyvää parisuhdetta. Olen yksinäinen ja aika surumielinen. Masentunutkin.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no ette te kuuskymppiset miehet niitlä nelikymppisiltä naisilta saa xD
Saa, kun on rahaa. Eikä tarvitse tyytyä nelikymppisiin.
Palstan miesten vakiovastaus taas. Tänne kerääntyy hyvin erilaisia miehiä kuin tuolla oikeassa elämässä.
"Oikeassa elämässä" miehet tuppaavat valehtelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan miesten vakiovastaus taas. Tänne kerääntyy hyvin erilaisia miehiä kuin tuolla oikeassa elämässä.
Ja sitten ihmettelet miksei naiset pariudu nykypäivänä? Aika ristiriitaista
Vierailija kirjoitti:
Olen Ap:mn verrattuna huomattavasti nuorempi mutta varmaan myös vähän yksinkertaine mies,kun en ole osannut ajatella, että hyvän parisuhteeen löytämiselle olisi jokin erityinen ikäraja.
Mutta jos sinkkuna luulisin, että parisuhde onnistunee paremmin, jos kumpikaan siihen asettuassa ei erityisemmin kärsi masennukesta. - Itsestäni ei ainakaan ole oikein mahd. kumppanilleni terapeutiksi.
Enkä nyt tarkoita sitä, ettenkö hyväksyisi sitä, että kumppanini kokisi ja tuntisi toisinaan myös ei toivottuja tunteita. - Kyllähän nykyinen elo saa aika helpostikin "masennuksen tapaisia" oireita aikaan,(,,,) - Mutta "oikea madsennus" on jotain vielä hirveämpää
Sinkkumies
Mites kun sulle tulee impotens ja masennus tai syöpänen eturauhases ja masennus tykkäisitkö siitä muijasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos olet lapseton ja normaalipainoinen.
Mitä lapset tuossa iässä vaikuttaa? Ne ovat lentäneet ajat sitten pois pesästä.
Kyllä niitä raittiita ja tupakoimattomia kuivakoita ukkoja on vaikka kuinka.
Se vaan, että eivät herätä harmaudessaan mitään tunteita.
Pahannäköisiä vanhempien synnyttäneiden naisten kropat + yleensä vielä lapsenlapsia. Ei kiitos.
Kun nyt oli puhetta Macroneista. Brigittehän näyttää vielä vaatteet päällä siedettävältä, mutta ilman niitä - voin vain kuvitella. Huh! Ja mies saisi halutessaan melkein kenen tahansa nuoren naisen.
Emmanuel saa vielä kaiken lisäksi turpiin
Ne onkin miehiä. Homoja.
Täältä ei juuri kannata etsiä kannustavia vastauksia.Täällä aiheutetaan mielipahaa väenväkisin.
Sinulle vastaan ,että kyllä voi.Helpommin sitä kuitenkin lähestyy iloista, ulospäin suuntautuvaa kuin taka-alalle vetäytyvää henkilöä. Joten hymyä huuleen ja vaikka laivalle tuulettumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariutuvathan ne. Hyvä vain naistenkin herätä todellisuuteen.
Palstamiesten mielestä naisten parasta ennen on 20v joten ei kannata välittää vastauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariutuvathan ne. Hyvä vain naistenkin herätä todellisuuteen.
niin mikä todellisuus? Kyllä 55v nainen löytää parisuhteen ja sexiä. Ja me nuoret naiset tykätää ikäisistämme .
Olen mies 57 ja kyllä mulle kelpaa samanikäinen nainen tosi hyvin. Ainoastaan pitää olla kiva ja henkisesti reipas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse en ole noin säälittävä että ostan rahalla ihmistä.
Oli toki säälittävää, kun "ostin rahalla ihmistä" käydessäni viime viikolla parturissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli toki säälittävää, kun "ostin rahalla ihmistä" käydessäni viime viikolla parturissa.
Ketään ei kiinnosta enää typerät juttusi kuule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pidät seksiä samanlaisena toimituksensa kuin parturissa käyntiä niin hyvä että et ole parisuhteessa kenenkään ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulla on parturissakäymistä vastaan? Etkö itse koskaan "osta ihmistä" käymällä parturissa tai (luultavimmin) kampaajalla?
Minulla ei heru empatiaa vanhoille miehille jotka tulevat haukkumaan vanhempia naisia tänne ja kehuskemaan kun saavat ostettua p*llua nuorelta naiselta . Sori nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Ap:mn verrattuna huomattavasti nuorempi mutta varmaan myös vähän yksinkertaine mies,kun en ole osannut ajatella, että hyvän parisuhteeen löytämiselle olisi jokin erityinen ikäraja.
Mutta jos sinkkuna luulisin, että parisuhde onnistunee paremmin, jos kumpikaan siihen asettuassa ei erityisemmin kärsi masennukesta. - Itsestäni ei ainakaan ole oikein mahd. kumppanilleni terapeutiksi.
Enkä nyt tarkoita sitä, ettenkö hyväksyisi sitä, että kumppanini kokisi ja tuntisi toisinaan myös ei toivottuja tunteita. - Kyllähän nykyinen elo saa aika helpostikin "masennuksen tapaisia" oireita aikaan,(,,,) - Mutta "oikea madsennus" on jotain vielä hirveämpää
Sinkkumies
Mites kun sulle tulee impotens ja masennus tai syöpänen eturauhases ja masennus tykkäisitkö siitä muijasta?
Aika harva meistä on voinut vapaasti valita ne krempat ja sairaudet, joita itselleen saa..... Joten varmasti voisin tykätä ja pitää mutta totta kai kumppanin sairaus (/ krempat) saattavat vaikuttaa mm- hänen mielialaansa ja jaksamiseensa, jotka taas heijastunevat siihen miten hän mahd. käyttäyty tai on käyttäytymättä, joten varmasti "tykkäämsieni" saisi eritavoin haastetta verrattuna siihen, ettei hänellä (tai minulla itselläni) olisi n.n kremppaa tai sairautta
Olisi minusta, jotenkin hyvin naivia väittää, ettei niillä olisi suhteen dynamiikkaan ja sen toimimiseen mitään vaikutusta; - vaikutusta, joka ei aina ole positiivinen, riippuen tietysti krempan tai sairauden asteesta ja tai vaikka siitä kuinka luja ja vahvan pohja suhteelle on onnistuttu rakentamaan ja luomaan aiemmin.
Ja kuinka hyvin (tiai huonosti) toinen haluaa nähdä vaivaa ja mahd. työtäkin sen eteen tai ainakin osoittaa toisellem ettö arvostaa ja kunnioittaa häntä, vaikka ei itse kykene tai pysty toimimaan "normaalisti" tai ylipäätään kuinka kirkkaasi ja hyvinhän itse tiedostaa tarvitsevansa tukea ja hoitoa vai yrittääkö paeta esimerkiksi masennsutaan juomistaan runsaaseen alkoholi / päihteiden käyttöön? Onko hänestä syy aina kaikissa muissa eikä koskaan hänessä istessään?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulla on parturissakäymistä vastaan? Etkö itse koskaan "osta ihmistä" käymällä parturissa tai (luultavimmin) kampaajalla?
Enpä oikeataan, ihan turhaa rahastusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pidät seksiä samanlaisena toimituksensa kuin parturissa käyntiä niin hyvä että et ole parisuhteessa kenenkään ihmisen kanssa.
Itselläni on oikein tyydyttävä suhde parturini kanssa: saan parturoinnin ja parturi saa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?
Sulla vissiin haisee. Ootko vanhoilla päivillä tehnyt lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei heru empatiaa vanhoille miehille jotka tulevat haukkumaan vanhempia naisia tänne ja kehuskemaan kun saavat ostettua p*llua nuorelta naiselta . Sori nyt vaan.
Miehet ovat "vanhoja", mutta naiset vain "vanhempia". Just. Paljastit sukupuolesi.
Emmanuel saa vielä kaiken lisäksi turpiin Brigitteltä.