Voiko 55- vuotias nainen
Löytää enää hyvää parisuhdetta. Olen yksinäinen ja aika surumielinen. Masentunutkin.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos olet lapseton ja normaalipainoinen.
Mitä lapset tuossa iässä vaikuttaa? Ne ovat lentäneet ajat sitten pois pesästä.
Kyllä niitä raittiita ja tupakoimattomia kuivakoita ukkoja on vaikka kuinka.
Se vaan, että eivät herätä harmaudessaan mitään tunteita.
Kuivissa ja harmaissa ukoissakaan 5-kymppiset naiset eivät enää herätä mitään tunteita.
Pitää vain uskoa, että tuonikäisenä parisuhteiden aika on auttamattomasti ollut ja mennyt. Kannattaa hankkia harrastuksia, joilla saa sisältöä elämäänsä.
Eikä ole mennyttä. Älä viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Äitini löysi miehen 75-vuotiaana. Että kaikki on mahdollista ! Hyvää kesää sinulle!
Olen 6-kymppinen mies, enkä kaipaa naisystäviä. Omanikäiset tai edes vähän nuoremmat eivät saa "viisaria" värähtämään. Seksiä saadakseen ei tarvitse seurustella.
Aika moni tuntemistani eronneista on eronnut viisikymppisenä ja kaikki ovat uudet puolisot löytäneet yhtä lukuunottamatta. Hänelläkin on rakastaja eikä halua enää perinteistä suhdetta, oli avioliitto ehkä ollut sen verran rankka, että luotto miehiin meni.
Aika nopeasti ovat uudet puolisot löytäneet ja paremmat kuin entisen eli paremmin sopivat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini löysi miehen 75-vuotiaana. Että kaikki on mahdollista ! Hyvää kesää sinulle!
Olen 6-kymppinen mies, enkä kaipaa naisystäviä. Omanikäiset tai edes vähän nuoremmat eivät saa "viisaria" värähtämään. Seksiä saadakseen ei tarvitse seurustella.
Jaa, ja miksi vastasit lankaan? jotkut kaipaa parisuhdetta, ei pelkkää seksiä.
Ehkä hetkeksi. Ei sinua todesta oteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla lähes kaikki nuoremmatkin ovat kuin sinä, mutta tuolla oikeassa elämässä harvinaisia. Se on nimenomaan mies, joka haluaa naisen kanssa elää. Mies on se, joka suostuttelee naista yhteiseen asuntoon, mutta tietämissäni tapauksissa nainen kuitenkin säilytti myös oman asuntonsa varalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuivissa ja harmaissa ukoissakaan 5-kymppiset naiset eivät enää herätä mitään tunteita.
Pitää vain uskoa, että tuonikäisenä parisuhteiden aika on auttamattomasti ollut ja mennyt. Kannattaa hankkia harrastuksia, joilla saa sisältöä elämäänsä.
Eikä ole mennyttä. Älä viitsi.
Viitsinpä. Iäkkäät naiset kaipaavat ystävyyttä, miehet seksiä. Sovittamaton yhtälö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sinun valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, ja miksi vastasit lankaan? jotkut kaipaa parisuhdetta, ei pelkkää seksiä.
Jotkut, eivät suinkaan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahannäköisiä vanhempien synnyttäneiden naisten kropat + yleensä vielä lapsenlapsia. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sinun valinta.
Niin on, enkä valita.
no ette te kuuskymppiset miehet niitlä nelikymppisiltä naisilta saa xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahannäköisiä vanhempien synnyttäneiden naisten kropat + yleensä vielä lapsenlapsia. Ei kiitos.
Kun nyt oli puhetta Macroneista. Brigittehän näyttää vielä vaatteet päällä siedettävältä, mutta ilman niitä - voin vain kuvitella. Huh! Ja mies saisi halutessaan melkein kenen tahansa nuoren naisen.
" Viitsinpä. Iäkkäät naiset kaipaavat ystävyyttä, miehet seksiä. Sovittamaton yhtälö. "
Mä halusin parisuhteen ja seksi kuuluu parisuhteeseen. Seksiä pitää olla.
54v.
Vierailija kirjoitti:
Saa, kun on rahaa. Eikä tarvitse tyytyä nelikymppisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse en ole noin säälittävä että ostan rahalla ihmistä.
Olen Ap:mn verrattuna huomattavasti nuorempi mutta varmaan myös vähän yksinkertaine mies,kun en ole osannut ajatella, että hyvän parisuhteeen löytämiselle olisi jokin erityinen ikäraja.
Mutta jos sinkkuna luulisin, että parisuhde onnistunee paremmin, jos kumpikaan siihen asettuassa ei erityisemmin kärsi masennukesta. - Itsestäni ei ainakaan ole oikein mahd. kumppanilleni terapeutiksi.
Enkä nyt tarkoita sitä, ettenkö hyväksyisi sitä, että kumppanini kokisi ja tuntisi toisinaan myös ei toivottuja tunteita. - Kyllähän nykyinen elo saa aika helpostikin "masennuksen tapaisia" oireita aikaan,(,,,) - Mutta "oikea madsennus" on jotain vielä hirveämpää
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan miesten vakiovastaus taas. Tänne kerääntyy hyvin erilaisia miehiä kuin tuolla oikeassa elämässä.
Muistan kun äitini oli jotan viiskymppinen sillä oli jatkuvasti jotain vipinää ja vilskettä, itse seurasin kakskymppisenä vierestä että miten se jaksaaa