50+ ikäiset! Oletteko jättäneet jotain tekemättä ikänne vuoksi?
Menemättä huvipuistossa hurjaan laitteeseen, ilmoittautumatta jollekin kurssille, ostamatta jonkin vaatteen, lähtemättä matkalle... Sen takia että tunnette itsenne liian vanhaksi?
Kommentit (38)
Matkavakuutusta ei yleensä saa 80 ikävuoden jälkeen, ei 50:n.
En mene enää festareille telttamajoitukseen, enkä tee ns. nuoruuden typeryyksiä.
No ei kehtaa enää mennä festareille tai Himos sun muut mestat, plus 50 näyttäisi aika typerältä jossain Antti Tuiskun keikalla muiden lasten joukossa, olisi jotenkin iljettävä ällöttävä pervo olo 😛
En, kaikki käy mikä nuorempanakin edelleen.
En. Mitä sillä iällä on väliä? En ole koskaan halunnut mennä hurjiin laitteisiin, koska aina on tullut huono olo. Ja vaatteet olen aina ostanut sillä perusteella mistä tykkään ja mikä mahtuu päälle. Ja matkustelua rajoittaa lentopelko ja rahanpuute.
Kyllä varmaan mutta en nyt muista mikä asia se oli 😃
Vierailija kirjoitti:
Matkavakuutusta ei yleensä saa 80 ikävuoden jälkeen, ei 50:n.
Kyllä matkavakuutuksen voi saada yksittäiselle matkalle, mutta pysyvää matkavakuutusta ei myönnetä.
Festarit täälläkin. Haluaisin Weekendeille mutta en kehtaa mennä.
N54
En ole vielä lähtenyt vaellukselle Lappiin, pitää vielä tulla muutamia vuosia lisää ikää.
Opiskelut tekisi mieli aloittaa, mutta ura jäisi lyhyeksi ja tietenkin myös työllistymisessä voisi olla haasteita kuusikymppisenä. Toki opiskella voi opiskelun ilosta. Ehkä ensi keväänä yhteishakuun.
Minä en mennyt nuorena huvipuistossa hurjiin laitteisiin, myöhemmin olen mennyt niihin lasten ja lastenlasten kanssa :)
Minusta on kivaa ettei alle 50v tarvitse vastata vaikka 45+, koska voi olla rentona vaan. Ja yksi aiempikin ketju oli yli 50v. :) Tähänkin minulla olisi kyllä omia vastauksia.
Erään tutun äiti ilmoittautui kansanopiston järjestämälle peruskoulun 10-luokalle yli 90-vuotiaana kun oma koulutus oli jäänyt kesken toisen maailmansodan ja evakkoon joutumisen vuoksi. Kansanopisto ei jostain syystä hyväksynyt hakemusta...
En enää liftaisi tai harrastaisi seksiä luonnossa
Vierailija kirjoitti:
Erään tutun äiti ilmoittautui kansanopiston järjestämälle peruskoulun 10-luokalle yli 90-vuotiaana kun oma koulutus oli jäänyt kesken toisen maailmansodan ja evakkoon joutumisen vuoksi. Kansanopisto ei jostain syystä hyväksynyt hakemusta...
Miksei? Ikäsyrjintää!
Ei mitään. En tunne itseäni vanhaksi.
Voin mennä vuoristorataan ja aloitin juuri uudet opinnot.
N50