Lue keskustelun säännöt.
karsee hammassärky! Mistä apua särkyyn?
22.03.2007 |
Kävin jo hammaslääkärillä aamulla, ei reikää, ehkä purentavirhe. Lääkäri laittoi rtg-kuvat erikoislääkärille ja seuraava aika viikon päästä. Sain burana 800 ja panacodia, nyt olen koko päivän vetänyt maksimaalisesti lääkkeitä mutta särky ei vaa n hellitä. Mitä ihmettä mä teen?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla