Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua pelottaa kuolla kun en tiiä mitä kuoleman jälkeen on. Herään pakokauhuun kun eka ajatus on että mä kuolen jossain vaiheessa

Vierailija
01.06.2025 |

Miten päästä eroon kuoleman pelosta?

Kommentit (219)

Vierailija
201/219 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä kuolemanpelosta täysin koskaan pääse. Kun elää tarpeeksi kauan, niin sen kanssa oppii pärjäämään.

Vierailija
202/219 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mahdollisuudet menetetty mutta ap: rukoile ja pyydä jeesusta elämääsi,käy seurakunnissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/219 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mahdollisuudet menetetty mutta ap: rukoile ja pyydä jeesusta elämääsi,käy seurakunni

--

Ei sun mahdollisuudet ole menetetty.

Kun uskot synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä, pääset taivaaseen.

Rukoilen puolestasi 🙏

Vierailija
204/219 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida rukoilut auttaa, Nauraa

Vierailija
205/219 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen teidän kaikkien puolesta 🙏

Vierailija
206/219 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida rukoilut auttaa, Nauraa

Joillekin voi auttaa

Vierailija
207/219 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mahdollisuudet menetetty mutta ap: rukoile ja pyydä jeesusta elämääsi,käy seurakunni

--

Rukoilen puolestasi 🙏

Mulla on ollut 3 tai ehkä enemmänkin etsikkoaikoja sitten tuli aika että "lakkasi" kiinnostamassa ,Jumalaan en ole saanut mitään yhteyttä,olen tavallaan odottanut vaan ihmettä minunkin kohdalleni, rukoiltu on useasti mutta mutta....suurinosa ei pelastu niin lukee raamatussa,monet ovat kutsutut harvat valitut.

Vierailija
208/219 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida rukoilut auttaa, Naur

...

Jumala kuuli rukoukseni aivan varmasti.

Hän antoi minulle voiman kutsua vauvafoorumilla lähimmäisiä parannukseen.

Se oli Jumalan työ, ei minun.

Sinäkin kuulit kutsun. Älä hylkää sitä. 

Vierailija
209/219 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

Rukoilen puolestasi 🙏

Mulla on ollut 3 tai ehkä enemmänkin etsikkoaikoja sitten tuli aika että "lakkasi" kiinnostamassa ,Jumalaan en ole saanut mitään yhteyttä,olen tavallaan odottanut vaan ihmettä minunkin kohdalleni, rukoiltu on useasti mutta mutta....suurinosa ei pelastu niin lukee raamatussa,m

---

Ajattelen että se tarkoittaa sitä, että tie on ahdas ja portti kaita ja harvat sen löytävät. Ehkä se tarkoittaa miten vaikeaa meille ihmisille on nöyrtyä.

Sitten Raamatussa on: valitse siunaus tai kirous. Ei ole nimittäin helppoa kilvoitella uskossa.

Älä usko sielunvihollisen saarnaa, vaan usko synnit anteeksi uskovaisen ihmisen saarnaamana. Uskovaiset eivät tee sitä omissa nimissään, vaan Jeesuksen nimessä ja veressä.

Kun uskot sen, kaikki synnit ovat anteeksi taivaassa asti eikä Jumala niitä enää muista. Pääset taivaaseen.

Monet ovat sanoneet, että he kulkivat eri seurakuntien tilaisuuksissa eivätkä saaneet rauhaa ennen kuin vasta vanhoillislestadiolaisten saarnaamana.

Ja sinne kyllä kaikki viimeiseksi menevät, koska veeällät ovat pilkatuin joukko.

Pilkkakin on täysin Raamatun mukaista. Se on kristityn osa.  Minä vähät välitän pilkasta. Se ei haittaa, koska minulla on sielunrauha. Kaikki muu on roskaa sen rinnalla. Tämä voi kuulostaa hullulta, mutta näin koen.

Synnyin uskonnottomaan kotiin. En kaipaa entistä elämää.

Rukoilen puolestasi 🙏

Vierailija
210/219 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan Siunausta teille kaikille!

Rukoilen joka päivä että pääsette taivaaseen. Jumala antoi voiman kutsua teitä.

Vierailija
211/219 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkoon on aihettakin, jos ei ole syntejä sovitettu. "Peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." Eli ihmisen tulisikin peljätä Jumalaa, jolla on valta tuomita hänet. Ja se pelkääminen tarkoittaa sitä, että kavahtaa syntiä, koska siitä seuraa rangaistus.

Mutta sitä varten Jeesus lähetettiin maailmaan, ettei meitä tuomittaisi synneistämme, vaan saisimme niistä armahduksen. Siksi sitä, joka uskoo ja turvaa häneen, ei tuomita.

Tässä oli pari väärinkäsitystä. Synnit on jo sovitettu. Jeesus teki sen kaikkien ihmisten osalta. Hän myös teki mahdolliseksi pelastuksen sille, joka rakastaa totuutta eli rakastaa Jumalaa. Raamatun mukaan Jeesus pelastaa ne, jotka ovat rakastaneet totuutta. Jeesus kertoo olevansa tie, totuus ja elämä. Jeesuksen mukaan ne, jotka rakastavat häntä, noudattavat hänen käskyjään. Ei siis riitä, että uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Poika. Täytyy lisäksi noudattaa tai pyrkiä noudattamaan hänen opetuksiaan. 

Vierailija
212/219 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun uskoo synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Se riittää. Pääsee taivaaseen vaikka kuolisi heti siihen paikkaan.

Jos elämää on, sitten usko tuo hyviä hedelmiä. Ei niistä tarvitse murehtia etukäteen.

Kaikki on pelkkää Jumalan armoa.

Meistä ei kukaan pääse omilla hyvillä töillä taivaaseen, koska kaikki hyvät työtkin ovat pelkästään saastainen vaate Jumalan edessä.

Vierailija
213/219 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tällä hetkellä päällä ollut n. puolen vuoden ajan sairaallollinen kuolemanpelko kun sain pelottavan rytmihäiriökohtauksen yksin ja näin jo tähtiä. Se pysäytti täysin ja olen ollut lähes paniikinomaisessa tilassa sen jälkeen, enkä uskalla olla pitkiä aikoja yksin. Olen nuori äiti ja urheilullinen, joten tämä tuli ihan puskista. 

Eniten pelottaa mahdolliset seuraavat kohtaukset. Lisäksi olen saanut pahoja paniikkikohtauksia tapahtuman jälkeen. Olen kirjaimellisesti jatkuvasti flight or flight moodissa kokoajan ja pelkään kuolevani joka päivä ja tarkkailen oireitani. Pelkoni on jo niin paha että en uskalla lähteä yksin ulos ja lukuisat lääkärikäynnitkään ei saa minua vakuuttumaan että olen turvassa. Joka kerta kun puhun tätä ääneen tai kirjoitan niin tiedostan että tämä on ihan sairasta ja pitäisi vain oppia olemaan rennosti, mutta ihminen joka on ollut ahdistunut koko elämänsä ties mistä lapsuudesta lähtien ei vain

Siunausta sinulle!

Vierailija
214/219 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus pelastaa.

Vierailija
215/219 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran melkein kuollut. Olo oli silloin todella levollinen ja rauhallinen. Putosin pimeyteen ja oli hyvä olo, tuntui että olin sinut maailman kanssa.

Vierailija
216/219 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemahan on helpotus. Kuka ihmeessä haluaisi olla täällä ikuisesti?

Vierailija
217/219 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuolemaa pelkäät, elät voimakkaasti tällä hetkellä! Suhteuta pelkosi, ymmärrän, että olet terve ihminen! Älä mieti elämän tarkoituksia, lisäät vaan ahdistusta, parin kuukauden jälkeen alkaa päivä taas pidentyä,ja pimeä aika väistyy. Toivottavasti myös pimeät ajatukset.

Vierailija
218/219 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää kun uskoo synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Se riittää. Pääsee taivaaseen vaikka kuolisi heti siihen paikkaan.

Jos elämää on, sitten usko tuo hyviä hedelmiä. Ei niistä tarvitse murehtia etukäteen.

Kaikki on pelkkää Jumalan armoa.

Meistä ei kukaan pääse omilla hyvillä töillä taivaaseen, koska kaikki hyvät työtkin ovat pelkästään saastainen vaate Jumalan edessä.

Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin.

Vierailija
219/219 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yhtä ihanaa kuin ennen syntymää.