Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten ulkonäkö

Vierailija
01.06.2025 |

Todella harvoin näen vastakkaisessa sukupuolessa, tai edes omassa, hyvännäköisiä ihmisiä.

Mielestäni todella moni ihminen on täysin mitäänsanomattoman näköinen. Naama kuin peruna ja siihen isketty tavalliset silmät, nenä ja suu kuin johonkin käsinukkeen. Päälle vielä ylipainoa niin avot.

Todella harvoin näen siis oikeasti hyvännäköisiä ihmisiä. Siis sellaisia, joiden piirteet ovat oikeasti kauniit tai komeat.

Olenko havaintojeni kanssa yksin?

Elän tällä hetkellä sinkkuna. Aikaisemmista seurustelukumppaneistani olen pitänyt vain yhden naamasta täysin. Muut ovat olleet vähän sellaisia "naah ihan ok". Tämä yksi oli kasvoiltaankin todella vetovoimainen ja kiihottava.

En halua puhua ihmisistä rumasti, vaan puhua ILMIÖSTÄ. Koetteko tekin näin?

Kommentit (134)

Vierailija
101/134 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatti ajattelee kuten Ap.

Voisitko avata hieman, millä tavalla ap:n kirjoitus ilmentää psykopatiaa? Itse psykologian asiantuntijana näen vaan ihmisen, joka kuvaa havaintoaan - jonka btw jaan. Useimmat ihmiset (Suomessa) eivät ole kauniita. 

Vierailija
102/134 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

92. Olen asunut nuorena maassa, jossa kaikki leikeltiin. Se on äärimmäisen tylsännnäköistä ja olen tosi surullinen, että leikkely tosiaan on tullut Suomeenkin. Varakkaat ihmiset kuitenkin tekevät mahdollisimman huomaamattomia toimenpiteitä. 

Eräs ystäväni otti silarit jo kasarilla, b/c-kupit, koska hän oli täysin rinnaton. Eräs tuttava kuoli kauneusleikkauksessa viisikymppisenä, ei suomalainen. Eräs sukulaiseni käyttää yksitellen aseteltuja ripsiä, jotka näyttävät oikeilta ripsiltä, koska hänellä ei ole ripsiä lainkaan. Minulle on epäilty tehdyn toimenpiteitä, mutta mitään ei ole tehty. Olen käynyt vain kosmetologilla koko elämäni. Kukaan minun piireissäni ei käytä täyteaineita. Tunnen jonkun verran lääkäreitä ja muutenkin oma piirini on terveystietoinen. Jokainen kauneustoimenpide on terveysriski ja myös esteettinen riski. On aina riski, ettei enää näytäkään omalta

Hiustuuhennoksista ja pidennyksistä saa todella luonnollisen näköiset. Esim. Tiia Aalto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/134 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mua jotenkin iljettää aina kun ihmiset laittaa lähikuvaa silmistään yms.

Vierailija
104/134 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa päivää sulle silmien ja suun välin mittailun merkeissä.

Tää tyyppi varmaan elää elämäänsä netissä ja runkk ailee japanilaisille piirroshahmoille

Vierailija
105/134 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ripsien pidennyksiä ei aina erota. Ne ei todellakaan kaikilla ole sellaiset överit pullasudit. Esimerkiksi Riikka Purralla on suurimman osan ajasta maltilliset ripsien pidennykset, joillakin muillakin politiikan naisilla on näkynyt. Onko Purra jotain alempaa yhteiskuntaluokkaa?"

Huomasin kyllä, että Purra on alkanut käyttää ripsenpidennyksiä. Ovat aika huomiotaherättävät kuitenkin. Sukulaisnaisella, josta kerroin, ne ripset ovat lyhyet ja näyttävät täysin aidoilta, niihin ei tarvitse laittaa vain ripsiväriä. 

Vierailija
106/134 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatti ajattelee kuten Ap.

Onko sinulla kaikki kunnossa?

Vierailija
107/134 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista ihmisistä on peruspiirteiltään melko rumia, eihän siitä mihinkään pääse. Jokainen vähänkään Euroopan sisällä matkustanut ihminen tunnistaa sen ilmiön, kun kentällä ei tarvi kauaa arpoa mikä jono vie paluukoneeseen kohti Suomea; se on se jono, jossa ihmisten päät näyttää perunoilta ja kroppa on romuluinen perunasäkki. 

Joku aiemmin kirjoitti, että henkisellä ja fyysisellä viehätyksellä on keskenään jonkinsuuruinen korrelaatio. Onhan se totta, mutta ei silti poista sitä tosiasiaa että suomalaiset ihmiset, sekä miehet että naiset, on usein lähtökohtaisesti melko karun näköistä porukkaa 

Ilmeisesti monille suomalaisille (naisille?) aihe on arka, kun tämänkin ketjun alapeukkumäärää ja lukuisaa henkilöön käyvää hyökkäystä ap:ta kohtaan katsoo. 

Sanoisin että suomalaisissa esiintyy äärimmäistä vaihtelua. On sekä hyvin rumia että hyvin kauniita. Parhaimmillaan suomalainen vaaleus ja uniikit kasvonpiirteet voivat ilmetä miltei eteerisenä kauneutena, jota ulkomailla kyllä arvostetaan. Muualla Euroopassa, ainakin lännessä, ihmiset ovat mielestäni tasaisempaa keskikastia.

Kieltämättä sanottakoon, että ulkomaalaiset naiset ovat usein kehuneet minua siitä, etten näytä erityisen suomalaiselta mieheltä, vaan enemmän skandinaavilta, saksalaiselta yms. Olenkin puoliksi ulkomaalainen. Tällaisia kommentteja en tosin ole suomalaisilta kuullut, ja itse koen näyttäväni suomalaiselta. 

Vierailija
108/134 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

102. Eivät ne hiustentuuhennukset ole aidonnäköisiä läheltä. Kampaaja kertoi mulle "kaiken" hiustentuuhennoksista, kun en niistä mitään tiennyt ja näytti omaansa. Kallista puuhaa ja työlästä. En oikein käsitä mitä järkeä siinä on, kun välittömästi lähietäisyydeltä huomaa, että hiukset ovat feikit. 

Vierailija
109/134 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

102. Eivät ne hiustentuuhennukset ole aidonnäköisiä läheltä. Kampaaja kertoi mulle "kaiken" hiustentuuhennoksista, kun en niistä mitään tiennyt ja näytti omaansa. Kallista puuhaa ja työlästä. En oikein käsitä mitä järkeä siinä on, kun välittömästi lähietäisyydeltä huomaa, että hiukset ovat feikit. 

Mulla on ollut sinettipidennykset ja ne oli kyllä läheltäkin aidon näköiset, myös hiukset kiinni. Omat hiuksenikin olivat kainaloihin ja hyvin samankaltainen hiustyyppi kuin pidennyksissä mikä tietysti vaikutti luonnolliseen lopputulokseen.

Vierailija
110/134 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniita naisia tulee päivittäin kaduilla vastaan. Hyvännäköisen miehen näen ehkä kaksi kertaa vuodessa. Tinderissä 9/10 naisesta on kauniita, miehistä 1/1000. N36

Olet varmaan lesbo. Naiset meikkaavat. Olen nähnyt paremman näköisiä meikattuja miehiä kun naisia, niin iso merkitys sillä meikillä on. Luonnon kauniita naisia on harvemmin

Vierailija
111/134 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniita naisia tulee päivittäin kaduilla vastaan. Hyvännäköisen miehen näen ehkä kaksi kertaa vuodessa. Tinderissä 9/10 naisesta on kauniita, miehistä 1/1000. N36

Eli tässä näkee että sulla on ihan saatanan korkeat kriteerit, tai et osaa katsoa objektiivisesti

Vierailija
112/134 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen ruokavalio ei ole omiaan tekemään ulkonäöstä sellaisen, että vyötärö olisi kapea, ja kasvot sellaiset, mistä piirteet erottuu.

Syödään paljon vääriä hiilihydraatteja, mikä turvottaa vatsan ja varsinkin kasvot.

Sama ilmiö on kaikissa länsimaissa.

Vierailija
113/134 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee töihi

Vierailija
114/134 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut sinettipidennykset ja ne oli kyllä läheltäkin aidon näköiset, myös hiukset kiinni. Omat hiuksenikin olivat kainaloihin ja hyvin samankaltainen hiustyyppi kuin pidennyksissä mikä tietysti vaikutti luonnolliseen lopputulokseen.

Sinettipidennykset olivat kampaajallakin ja omanväriset. Meillä on sitten vain eri käsitys siitä olivatko ne huomaamattomat vai eivät. Kadulla kulkiessa ei huomaa, mutta kun olet läheisissä tekemisissä ja nostat hiuksiasi tai ne menevät sivuun, sinetin huomaa heti. 

Mutta pääasia, että olet itse tyytyväinen ja nautit hiuksistasi! Niissä ei kuitenkaan ole mitään terveysriskiä. Pidetäänhän peruukkiakin normaalina asusteena Afrikassa, ei hiusmuodeissa ole mitään kielteistä. 

Vierailija
115/134 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen ruokavalio ei ole omiaan tekemään ulkonäöstä sellaisen, että vyötärö olisi kapea, ja kasvot sellaiset, mistä piirteet erottuu.

Syödään paljon vääriä hiilihydraatteja, mikä turvottaa vatsan ja varsinkin kasvot.

Höpöhöpö. Geenit määrittävät minne rasva kertyy. Stressi voi kyllä lisätä rasvan kertymistä vatsaan. Vatsa voi turvota ruokavaliosta jonkin verran, mutta se ei ole huomattavaa jos ei ole häiriötä vatsan toiminnassa.

Vierailija
116/134 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset vaan ovat monesti pyöreäposkisia piirteiltään (ja usein myös ylipainoisia). Ei johdu hiilareista kasvojen pyöreys.

Vierailija
117/134 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikilla olisi ne mystiset oikeat etäisyydet kasvoissa, se olisi tavallista eikä mitenkään erityisen viehättävää. Hyvännäköinen tarkoittaa keskimääräistä paremman näköistä. Tästä ihan loogisesti seuraa, että kaikki eivät ikinä voi olla hyvännäköisiä. Kaunis on aina se, joka erottuu.

Luulisi, että jokainen aikuinen olisi jo tajunnut, että ihmiset ovat ihan vaan tavallisen ihmisen näköisiä. Siksi sitä asiaa onkin ihan turha liiemmin miettiä. Kannattaa keskittyä muihin juttuihin. 

Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta et ole silti oikeassa. Mee nyt vaikka Latviaan ja kattele ympärilles, siellä se keskimääräinen nainen on todella kaunis siinä missä Suomessa ulkonäöllisesti vastaavan tasoisia naisia on ehkä 1:10 000.  

Mielenkiintoista, miten täällä joku yrittää (omasta mielestään) niin neutraalisti vain kertoa faktoja suomalaisten naisten ulkonäöstä, ja näistä hänen mielestään neutraaleista faktoista, jotka nyt sattuvat olemaan negatiivisia, ei kenenkään ole syytä yhtään triggeröityä. Vaikka tarkoitus selkeästi on vain alentaa naisia.

Suurin osa meistä ihmisistä on ihan tavallisen näköisiä, harvempi edustaa jotain ääripäätä. Ylipäänsä on tarpeetonta ja epäkohteliasta analysoida toisten ulkonäköä. Kaikissa maissa sitä on suuri osa ihmisistä ihan tavallisen näköisiä. Jossain, missä on nälänhätä, on varmaan paljon laihoja/ hoikkia ihmisiä. Monessa maassa, missä naiset ovat taloudellisest8 riippuvaisia miehistä, naiset joutuvat paljon satsaamaan ulkonäköönsä.

Vierailija
118/134 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että aloittaja on nainen. Jolla on pikimustaksi värjätyt hiukset, mustat palkkikulmakarvat, täytetyt huulet, vahvat meikit, paksut irtoripset, tatuointeja, naamakoru, Perselegginsit ja H&M halpisvaatteet. Katsoo itseään peilistä ihaillen. 

Vierailija
119/134 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset vaan ovat monesti pyöreäposkisia piirteiltään (ja usein myös ylipainoisia). Ei johdu hiilareista kasvojen pyöreys.

Ulkomailla kirjoittavat joskus, että suomalaisilla on perunansyöjien turvonneet kasvot.

120/134 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha, iso tissi, tiukka perse. Kyllä 20v tykkää <3

T: 20v Ykä 😎

vuonna 2004 syntynyt ykä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi