Miehet kiinnostuu, kun kuulevat lapsettomuudestani
Ja ensi alkuun sanon, että olen siis ylittänyt lisääntymisiän ja eronnut pari vuotta sitten pitkästä suhteesta.
Tunnen aika paljon miehiä harrastusten kautta ja yllätyksekseni olen huomannut, että kiinnostavuuteni kasvaa aina kun selviää, ettei mulla oo lapsi.
Jännä ilmiö, oon jotenkin luullut, että meitä lapsettomia kohtaan monilla on ennakkoluuloja. Mut miehille se tuntuu olevan vaan hyvä asia?
Kommentit (235)
Mulle on moni sanonut, ettei ne jaksa sitä exää siinä koko ajan pyörimässä.
Miesvauvat ja narsissit rakastavat naisia, joiden huomion keskipisteenä saavat olla.
Miehet panostavat enemmän lapsettomaan naiseen. Ei noin 85% lapsettomista miehistä edes halua lapsen omaavaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset elää lapsilleen eikä anna mitään parisuhteelle. Varsinkin eronneet miehet, joilla on lapsia, eivät halua kokea siitä uudelleen.
Aivan. Tämän vuoksi naisen ei koskaan kannata edes harkita parisuhdetta miehen kanssa, joka etsii siitä narsistisesti jotakin itselleen. Hyvä puoliso on mies, joka harhmottaa perhe-elämän vastuun ja työteliäisyyden kautta, sillä sitä se on. Narsissi mieslapsi roikkuu naisen tississä ja tulee mustasukkaiseksi lapsista. Hyvä mies huolehtii vastuista ja velvollisuuksistaan, ja nainenkin kunnioittaa tätä, ja järjestää lapset tälle mukavaksi.
Deittisovelluksissa mua taas lähestyy noin 10 vuotta vanhemmatkin miehet, joiden profiilissa lukee että haluavat lapsia. Itse en halua, mutta se ei käy ilmi omasta deittiprofiilista. Luulen että heillä on herännyt ajatus että nyt on kiire hankkia lapsia jos haluaa niitä joskus. N33
PUHKIP ANTU KÄYTETTY JOO EI KIITOS.
Lapseton nainen on AINA markkina-arvoltaan paljon korkeammassa asemassa kuin lisääntynyt nainen. On ihan yleinen totuus miesten keskuudessa, että lisääntynyt nainen kelpuutetaan suhteeseen vain jos muuta ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Deittisovelluksissa mua taas lähestyy noin 10 vuotta vanhemmatkin miehet, joiden profiilissa lukee että haluavat lapsia. Itse en halua, mutta se ei käy ilmi omasta deittiprofiilista. Luulen että heillä on herännyt ajatus että nyt on kiire hankkia lapsia jos haluaa niitä joskus. N33
Mutta ilmeisesti Y-sukupolvi ei tahdo, joka on luonnollista ja oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset elää lapsilleen eikä anna mitään parisuhteelle. Varsinkin eronneet miehet, joilla on lapsia, eivät halua kokea siitä uudelleen.
Aivan. Tämän vuoksi naisen ei koskaan kannata edes harkita parisuhdetta miehen kanssa, joka etsii siitä narsistisesti jotakin itselleen. Hyvä puoliso on mies, joka harhmottaa perhe-elämän vastuun ja työteliäisyyden kautta, sillä sitä se on. Narsissi mieslapsi roikkuu naisen tississä ja tulee mustasukkaiseksi lapsista. Hyvä mies huolehtii vastuista ja velvollisuuksistaan, ja nainenkin kunnioittaa tätä, ja järjestää lapset tälle mukavaksi.
Voi kilin pallit, väitätkö että ihminen ei itselleen etsisi parisuhteesta aina jotain :D Mutta hieno tarina ja sai narsismitkin ängettyä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet itsekin sitten täysin kokematon etkä puhki pantu käytetty.
On täysin luonnon vastaista alkaa elättämään vieraita geenejä.
Vierailija kirjoitti:
Lapseton nainen on AINA markkina-arvoltaan paljon korkeammassa asemassa kuin lisääntynyt nainen. On ihan yleinen totuus miesten keskuudessa, että lisääntynyt nainen kelpuutetaan suhteeseen vain jos muuta ei saa.
Varsinkin lapsia saaneelle miehelle tyhmä ajatus ja toive. Mutta hänen omia lapsiaanhan panee uudessa kodissa pedo isäpuoli
Ilmiö on täysin ymmärrettävä. Ihminen on eläin ja eläinkunnassa lähes poikkeuksetta uros tappaa tai karkottaa naaraan poikaset, jotka ovat toisen uroksen jälkeläisiä. Ei yksikään itseään kunnioittava mies kattele jonkun Jartsan siittämiä lapsia, ehei.
Vierailija kirjoitti:
Miehet panostavat enemmän lapsettomaan naiseen. Ei noin 85% lapsettomista miehistä edes halua lapsen omaavaa naista.
No ei ne naisetkaan sen kummempia ole ja olisin rikas jos saisin euron aina kun kuulen joltain naiselta miten toisten lapset on takapuolesta mutta se oma aina paras.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on moni sanonut, ettei ne jaksa sitä exää siinä koko ajan pyörimässä.
Siksi lapseton nainen jakaa miehen toiveen lapsettomuudesta. Mies ei pääse koskaan irti exästään enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin lapsia saaneelle miehelle tyhmä ajatus ja toive. Mutta hänen omia lapsiaanhan panee uudessa kodissa pedo isäpuoli
Ajatuksessa ei ole mitään tyhmää, päin vastoin se on täysin luonnollinen toive, tai paremminkin vaatimus. Miehen lapset aiemmista liitoista eivät saa samalla tavalla olla naiselle ongelma, luonto ei yksinkertaisesti toimi niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ilmeisesti Y-sukupolvi ei tahdo, joka on luonnollista ja oikein.
Ovat kaiketi onnellisesti suhteessa, koska vähemmän omanikäisiin oon noissa törmännyt :D Tinderiä yms trendisovelluksia en tosin ole koskaan testannut 🤔 N33
Niin. En itse halua lapsia enkä pidä lapsista ylipäätään joten lapseton nainen joka joko ei myöskään halua lapsia tai sitten on ylittänyt lisääntymisiän ettei niitä lapsia tule pyörimään missään yllättäen herättää kiinnostusta enemmän. Ja eipä ne toisten lapset noin ylipäätänsäkään taida herättää monessa lämpimiä tuntemuksia vaikka niitä omia lapsia olisikin tai haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet itsekin sitten täysin kokematon etkä puhki pantu käytetty.
Tiedät itsekin, että vertauksesi on typerä. Ei se muna siitä mihinkään kulu eikä miehen kroppa muutu, jos miehellä on lapsia. Naisilla mahanahka venyy, tissit valahtaa ja toosa löystyy raskauden ja synnytyksen yhteydessä (mikä on toki aivan ok jos kyseessä on oma lapsi, kaikella on hintansa), niin eipä paljon kiinnosta tosiaan sellasta katella jos kyseessä on jonkun toisen miehen jälkikasvun aikaansaamat vauriot.