Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikki leijonat tosi dramaattisia ja itsekeskeisiä? Horoskooppimerkistä kyse.

Vierailija
31.05.2025 |

Minuun on ihastunut leijonamies ja voi luoja miten yrittää saada huomioni esittelemällä kaikella materialla mitä omistaa ostaa lahjoja ja kaikkea muuta. Ahdistaa vaikka olen kiitellyt saamistani lahjoista ja kertonut etten pidä huomiosta enkä tarvitse joka kerta jotain. Onko tuo normaalia käytöstä? Onko kaikki leijonat noin dramaattisia ja suurieleisiä? Ahistaa tuollainen jumalointi ja mies odottaa samaa itseään kohtaan mut eikö voisi olla normaalisti?? Leijonat kertokaa tai leijonan tuntevan kertokaa onko tuo tavanomaista merkille? Exä oli neitsyt ja se vasta ärsyttävä olikin mutta ei huomioinut kuiteskaa liikaa kuten tämä leijona.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

herrajjestas, nehän on satua! Yhtä totta kuin joulupukki!

Mä osaan kirjoittaa horoskooppeja, vaikka nyt!

Leijonamies: haluaa olla suuri ja urhoollinen, huolehtia perheestään. Huonolla itsetunnolla varustettu nainen ei ymmärrä että joku rakastaa ja palvoo.

Leijona nainen: odottaa palvontaa, on vähemmän romanttinen, pitää lahjoista, vaikka pienestäkin.

Vierailija
22/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti ovat. Horoskooppimerkki on eniten ihmisen luonnetta määrittävä tekijä maailmassa.

Paskapuhetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen leijona, nainen tosin, enkä tykkää yhtään draamasta. Mutta enpä myöskään tuollaisista materialistisista ihmisistä, jotka yrittävät "ostaa" kumppanin parisuhteeseen. Mutta enpä juuri myöskään usko horoskooppeihin...

Vierailija
24/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun poikani on leijona.

Rauhallinen, kiltti, uskollinen ja sellainen hyväntuulinen kaveri

Itselläni sama horoskooppi ja sama luonne kuin lapsellasi. 

Stereotypiat eivät päde kaikkiin. 

Monet tietämäni Leijonat ovat kyllä melko rauhallisia, eivät siis mitenkään ulospäin näkyvästi dramaattisia. Se näkyy sitten ehkä jotenkin muuten. Melko kilttejäkin ovat, usein hyväntuulisia. 

Vierailija
25/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, minusta päästäiset ja heinäsirkat ovat itsekeskeisimpiä.

Vierailija
26/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai 1/12 maapallon väestöstä on aivan samanlaisia. Hyvä naiset, ette tee itsestänne yhtään epäuskottavampia näillä horoskooppijutuillanne.

Vierailija
27/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Lähipiirissä on kolme leijonaa. Isäni, puolisoni ja tyttäreni. Kuvailu ei sovi heihin yhtään. 

Vierailija
28/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se milloin on syntynyt ei vaikuta mitenkään ihmisen luonteeseen. Paitsi kalat on kaikki jotenkin henkisesti heiveröisiä. 

Vierailija
29/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Astrologia on paljon muutakin kuin aurinkomerkki. Itse olen vaaka, nousumerkkini on leijona, mutta paljon planeettoja on myös kauriissa. Ja sekin merkitsee, missä huoneessa nämä planeetat ovat. Aurinkoni on siis vaaka ja 3.huoneessa= pyrin tasapainottamaan varsinkin kotia ja perheen dynamiikkaa. Nousumerkkini leijona taas 1.huoneessa, joten se, mitä näytän ulospäin ja millainen persoonani on, on taas leijonaa. Kun taas se kauris on mulla 5.huoneessa, mikä tekee musta työnarkomaanin, jota aurinkovaakani yrittää tasapainottaa. Tässä ihan vaan esimerkkinä, ettei se ole ihan niin yksinkertaista! Mutta lähtökohtaisesti se, miltä näytämme ulospäin muille, kuvastaa nousumerkkiä. 

Silti: Astrologia perustuu oletukseen, että taivaankappaleet ovat jumalia ja muutaman nuolenkantaman päässä ne vahtivat tekemisiämme.

Taivaankappaleet kuvastavat vain niitä edustavia jumalia ja muita hahmoja. Ja järjestelmä syntyi vuosisatojen aikana, kun havaittiin yhteys luonteenpiirteisiin ja maailman tapahtumiin. Esim pluto oli tietyssä asennossa, kun kerta toisensa jälkeen ilmeni jotain samankaltaisia tapahtumia. Tai samaan aikaan syntyneillä oli yhteneväisiä piirteitä. Astrologia perustuu toistuvuuteen, ei mihinkään jumalien voimaan. 

Vierailija
30/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Länhetään nyt siitä että horoskoopit on huuhaata.

Ne päivä-, viikko- ja kuukausihoroskoopit on ihan keksittyä tuubaa mutta kuvaukset eri merkkien luonteesta ja käyttäytymisestä pitää hämmästyttävän hyvin paikkansa. Luepa ja hämmästy.

Leijonat ovat hyvin itsevarmoja ja despoottisia useimmiten. Kaksi tunnen, naisia molemmat ja miehet on pistetty tossun alle oikein voimalla, huutamalla ja kettuilemalla. Ihmiset on hyötymistä ja hyväksikäyttöä varten. Turha odottaa heiltä apua. Jos inhoavat jotain ihmistä, ottavat heidät silti omiin piireihinsä, heistä kun voi hyötyä jotenkin joskus. Aitoa välittämistä on myös turha odottaa, pitävät yhteyttä vain ja ainoastaan saadakseen naureskella ja uusia juoruja eteenpäin kerrottavaksi. Kulissit on kaikki kaikessa.

Vierailija
32/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kutsutaan "kuninkaiksi" heitä.

Vierailija
33/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä käyttäytymisellä ole mitään tekemistä horoskoopin kanssa.

Vierailija
35/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri joka pitää horoskoopeista sanoi, että olen hyvin outo leijona. Että olen ihan päinvastainen kuin sanotaan leijonien olevan. 

Eli ei, kaikki eivät ole sitä mitä sanotaan, kaveri sano että riippuu nousevasta auringosta ja kuusta yms?

Vierailija
36/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen leijona, nainen tosin, enkä tykkää yhtään draamasta. Mutta enpä myöskään tuollaisista materialistisista ihmisistä, jotka yrittävät "ostaa" kumppanin parisuhteeseen. Mutta enpä juuri myöskään usko horoskooppeihin...

Sama, kartan draamaa ja jos näkyy sitä niin pakenen paikalta. En ymmärrä miksi draamaa pitää ees tehdä, miksei voitas elää sovussa ja rauhassa?

Vierailija
37/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne päivä-, viikko- ja kuukausihoroskoopit on ihan keksittyä tuubaa mutta kuvaukset eri merkkien luonteesta ja käyttäytymisestä pitää hämmästyttävän hyvin paikkansa. Luepa ja hämmästy.

Leijonat ovat hyvin itsevarmoja ja despoottisia useimmiten. Kaksi tunnen, naisia molemmat ja miehet on pistetty tossun alle oikein voimalla, huutamalla ja kettuilemalla. Ihmiset on hyötymistä ja hyväksikäyttöä varten. Turha odottaa heiltä apua. Jos inhoavat jotain ihmistä, ottavat heidät silti omiin piireihinsä, heistä kun voi hyötyä jotenkin joskus. Aitoa välittämistä on myös turha odottaa, pitävät yhteyttä vain ja ainoastaan saadakseen naureskella ja uusia juoruja eteenpäin kerrottavaksi. Kulissit on kaikki kaikessa.

Oon leijona ja toi kuulostaa oksettavalta, mutta tunnistan skorpion kaverini noista sanoistasi.

Vierailija
38/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Ihmisten luonteenpiirteet on sementoitu horoskooppiin ja ne ovat stereotypioita. Kukaan ei voi missään tapauksessa olla erilainen kuin mitä se tähtikartta syntymän hetkellä sanoi, vaan uuden ihmisen tavatessasi vilkaise vain horoskooppikirjaan ja ko. päivän osalta iltasanomien horoskooppeihin niin tiedät ihmisestä aivan kaiken.

Vierailija
39/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"mutta kuvaukset eri merkkien luonteesta ja käyttäytymisestä pitää hämmästyttävän hyvin paikkansa. Luepa ja hämmästy."

Kuvaukset ovat pääosin myönteisiä ja meillä ihmisillä on taipumus haluta uskoa myönteiset piirteet itsestämme ja etsiä niille vahvistuksia ja niiden kielteisten kohdalla todeta, että en minä tuollainen ole, mutta eihän ne horoskoopit kaikkea tiedä. Joten juu, horoskooppi on vähän sama kuin shoppailisi itselleen sopivan uskonnon.

Vierailija
40/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärmeenkantaja laittoi horoskoopit uusiksi, entinen härkä on nykyään rapu jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä