Onko kaikki leijonat tosi dramaattisia ja itsekeskeisiä? Horoskooppimerkistä kyse.
Minuun on ihastunut leijonamies ja voi luoja miten yrittää saada huomioni esittelemällä kaikella materialla mitä omistaa ostaa lahjoja ja kaikkea muuta. Ahdistaa vaikka olen kiitellyt saamistani lahjoista ja kertonut etten pidä huomiosta enkä tarvitse joka kerta jotain. Onko tuo normaalia käytöstä? Onko kaikki leijonat noin dramaattisia ja suurieleisiä? Ahistaa tuollainen jumalointi ja mies odottaa samaa itseään kohtaan mut eikö voisi olla normaalisti?? Leijonat kertokaa tai leijonan tuntevan kertokaa onko tuo tavanomaista merkille? Exä oli neitsyt ja se vasta ärsyttävä olikin mutta ei huomioinut kuiteskaa liikaa kuten tämä leijona.
Kommentit (67)
Mun poikani on leijona.
Rauhallinen, kiltti, uskollinen ja sellainen hyväntuulinen kaveri
Juu palvoo kyllä mutta vaatii myös osakseen samaa palvontaa. Ja tykkää draamasta.
Tietysti ovat. Horoskooppimerkki on eniten ihmisen luonnetta määrittävä tekijä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kokemusta vain naispuolisesta leijonasta. Veemäinen, kateellinen, narsisti, ilkeä muille naisille, tyly muita kohtaan. Luulee olevansa jotakin suurta. Ei arvosta mitään hyvää elämässään mitä on saanut.
Minun entinen työkaveri leijona oli kova komentelemaan ja käskyttämään muita, juuri sellainen keskenkasvuinen leijona. Ex-työkaverista oikein huikui ylimielisyys, huomio..uus ja paremmuus.
Horoskoopista riippumatta vaikuttaa siltä mies on ihastunut sinuun pelottavan palavasti. Seuraavaksi varmaan mustasukkaisuus ja järjetön kontrollointi?
Vierailija kirjoitti:
Juu palvoo kyllä mutta vaatii myös osakseen samaa palvontaa. Ja tykkää draamasta.
Mistä draamasta? En voi sietää draamaa koska pidän rauhallisesti elämästä ja muiden huomioonottamisesta. ap
Vierailija kirjoitti:
Horoskoopista riippumatta vaikuttaa siltä mies on ihastunut sinuun pelottavan palavasti. Seuraavaksi varmaan mustasukkaisuus ja järjetön kontrollointi?
Neitsyt exän kanssa tuli ero kun sain tarpeekseni valituksesta, mustasukkaisuudesta ja järjettömästä kontrolloinnista. ap
Länhetään nyt siitä että horoskoopit on huuhaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti ovat. Horoskooppimerkki on eniten ihmisen luonnetta määrittävä tekijä maailmassa.
Leijonahan se siellä kun kolahti noin pahasti. Leijonat inhoaa heihin kohdistettua kritiikkiä mutta muita kritisoivat armottomasti.
Eipä olekaan kuin horoskooppeihin huvittuneesti suhtautuva oinas.
Vierailija kirjoitti:
Mun poikani on leijona.
Rauhallinen, kiltti, uskollinen ja sellainen hyväntuulinen kaveri
Itselläni sama horoskooppi ja sama luonne kuin lapsellasi.
Stereotypiat eivät päde kaikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijonahan se siellä kun kolahti noin pahasti. Leijonat inhoaa heihin kohdistettua kritiikkiä mutta muita kritisoivat armottomasti.
Eipä olekaan kuin horoskooppeihin huvittuneesti suhtautuva oinas.
Tulimerkki kuitenkin eli samaa skaalaa. Oinaat harvemmin osaavat ajatella objektiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Oli tai ei ole niin lähestyn asiaa nyt astrologian kautta. Tajuatko?
Nauti nyt leijonamiehen huomiosta kun saat sitä. Olen itsekin leijona ja sanon ettei me anneta huomiota ja rakkautta kaikille, vaikka sydän hallitseekin meitä. On enemmän ja vähemmän dramaattisia, mutta en ostele lahjoja kenelle tahansa vaan sellaiselle joka on rakkauteni arvoinen ja tuo voi myös olla miehen rakkauden kieli. Leijona vm 82
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään siitä, että Leijona on viidakon kuningas.
Miten joku ottaa tämän hömpän tosissaan?
Oikeasti?
Ennustatteko myös kahvinporoista ja teette juhannustaikoja?
Astrologia on paljon muutakin kuin aurinkomerkki. Itse olen vaaka, nousumerkkini on leijona, mutta paljon planeettoja on myös kauriissa. Ja sekin merkitsee, missä huoneessa nämä planeetat ovat. Aurinkoni on siis vaaka ja 3.huoneessa= pyrin tasapainottamaan varsinkin kotia ja perheen dynamiikkaa. Nousumerkkini leijona taas 1.huoneessa, joten se, mitä näytän ulospäin ja millainen persoonani on, on taas leijonaa. Kun taas se kauris on mulla 5.huoneessa, mikä tekee musta työnarkomaanin, jota aurinkovaakani yrittää tasapainottaa. Tässä ihan vaan esimerkkinä, ettei se ole ihan niin yksinkertaista! Mutta lähtökohtaisesti se, miltä näytämme ulospäin muille, kuvastaa nousumerkkiä.
Minä ennustan uhrihärän maksasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli tai ei ole niin lähestyn asiaa nyt astrologian kautta. Tajuatko?
Astrologia on huuhaata.
Voit lähestyä asiaa vaikka sporalogian kautta.
Vierailija kirjoitti:
Astrologia on paljon muutakin kuin aurinkomerkki. Itse olen vaaka, nousumerkkini on leijona, mutta paljon planeettoja on myös kauriissa. Ja sekin merkitsee, missä huoneessa nämä planeetat ovat. Aurinkoni on siis vaaka ja 3.huoneessa= pyrin tasapainottamaan varsinkin kotia ja perheen dynamiikkaa. Nousumerkkini leijona taas 1.huoneessa, joten se, mitä näytän ulospäin ja millainen persoonani on, on taas leijonaa. Kun taas se kauris on mulla 5.huoneessa, mikä tekee musta työnarkomaanin, jota aurinkovaakani yrittää tasapainottaa. Tässä ihan vaan esimerkkinä, ettei se ole ihan niin yksinkertaista! Mutta lähtökohtaisesti se, miltä näytämme ulospäin muille, kuvastaa nousumerkkiä.
Silti: Astrologia perustuu oletukseen, että taivaankappaleet ovat jumalia ja muutaman nuolenkantaman päässä ne vahtivat tekemisiämme.
Eivät ole kaikki samanlaisia.