Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikki leijonat tosi dramaattisia ja itsekeskeisiä? Horoskooppimerkistä kyse.

Vierailija
31.05.2025 |

Minuun on ihastunut leijonamies ja voi luoja miten yrittää saada huomioni esittelemällä kaikella materialla mitä omistaa ostaa lahjoja ja kaikkea muuta. Ahdistaa vaikka olen kiitellyt saamistani lahjoista ja kertonut etten pidä huomiosta enkä tarvitse joka kerta jotain. Onko tuo normaalia käytöstä? Onko kaikki leijonat noin dramaattisia ja suurieleisiä? Ahistaa tuollainen jumalointi ja mies odottaa samaa itseään kohtaan mut eikö voisi olla normaalisti?? Leijonat kertokaa tai leijonan tuntevan kertokaa onko tuo tavanomaista merkille? Exä oli neitsyt ja se vasta ärsyttävä olikin mutta ei huomioinut kuiteskaa liikaa kuten tämä leijona.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leijonamies rakastaa huomiota, ja antaa sitä vain valituille. Haluaa ehdottomasti pitää ohjat hallussaan, kunkku kun on. Imartele, kehu ja ihaile avoimesti häntä, niin pärjäät hyvin ja saat omaakin tahtoasi perille. Tiedät, mistä langasta vetää.

En ala imartelemaan ketään ja minua ei osteta lahjoilla. ap

Vierailija
62/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20.1.16.2. Kauris

16.2.11.3. Vesimies

11.3.18.4. Kalat

18.4.13.5. Oinas

13.5.21.6. Härkä

21.6.20.7. Kaksoset

20.7.10.8. Rapu

10.8.16.9. Leijona

16.9.30.10. Neitsyt

30.10.23.11. Vaaka

23.11.29.11. Skorpioni

29.11.17.12 Käärmeenkantaja

17.12.20.1. Jousimies

Elämä uusiks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin leijonana olen sitä mieltä, että horoskoopit on huuhaata. Mikään leijonaan liitetyistä kuvauksistsa ei liity minuun. Äitini oli horoskoopiltaan taas neitsyt ja ihan päinvastainen kyllä kuin sen mukaan olisi, huolellinen ja analyyttinen, pah!. 

Minä:

Leijona-horoskooppimerkin mukaan Leijonat ovat älykkäitä - no en todellakan ole, lämpimiä - no enpä taida olla, rohkeita .-kaukan siitä ja seikkailullisia - juu kotona viihdyn ja joskus uskallan lähteä metsään lenkille. He ovat luonteeltaan viehättäviä - kattia kanssa , ystävällisiä - no ehkä vähän sinne päin -a huumorintajuisia - no tämä kyllä osuu aika hyvin, mutta voivat olla myös hieman itsekeskeisiä - no joo, jossain määrin, mutta mielestäni kaikki ovat jossain määrin, mutta olen kyllä aika auttavainen lähipiirissä. Leijona on luonnollinen johtaja - en varmasti ole, ei ikinä johtotehtäviä minulle, joka nauttii huomiosta - ja kakat, en nauti ja on yleensä määrätietoinen saavuttaessaan tavoitteensa - mitä nyt on sata hommaa kesken enkä saa päätöksiä tehtyä.

Vierailija
64/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

65 Lisää että kun tarkkaan ajattelee, jokaisesta horoskooppimerkiin kuvauksesta löytää jotain joka sopii johonkin tyyppiin. Jos noihin uskoo, niin niistä ottaa ne piirteet mitkä tiettynä päivänä syntyneeseen sopii ja jättää huomioimatta loput. Itse saattaa jopa alkaa käyttäytyä horoskooppimerkilleen luonteenomaisesti. 

Jos leijonien mielestä horoskoopit on täyttä hölynpölyä, niin se kuvaus osuu kyllä minuun täydellisesti. 

Vierailija
65/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonana on ihanaa saada näin paljon huomiota palstalla: nautin ja paistattelen auringossa niinpä kerrassaan upa alku kesälle. B)

Vierailija
66/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan leijonapariskunta, mies on leijona ja mä oon leijona. En voisi parempaa miestä löytää, ollaan oltu naimisissa jo vuosikymmeniä ja tullaan loistavasti juttuun. Mieheni ei ole mustasukkainen tai dramaattinen vaan leppoisa ja huumorintajuinen. Emme myöskään kontrolloi toisiamme. Jos hän on vähääkään niinkuin mieheni, niin olet iskenyt jackpottiin. 

Vierailija
67/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oikeasti usko horoskooppeihin?

Itse olen leijona, myönnän olevani välillä dramaattinen ja äkkipikainen. Olen kuitenkin pinnallisuuden ja materialistin vastakohta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme