Onko kaikki leijonat tosi dramaattisia ja itsekeskeisiä? Horoskooppimerkistä kyse.
Minuun on ihastunut leijonamies ja voi luoja miten yrittää saada huomioni esittelemällä kaikella materialla mitä omistaa ostaa lahjoja ja kaikkea muuta. Ahdistaa vaikka olen kiitellyt saamistani lahjoista ja kertonut etten pidä huomiosta enkä tarvitse joka kerta jotain. Onko tuo normaalia käytöstä? Onko kaikki leijonat noin dramaattisia ja suurieleisiä? Ahistaa tuollainen jumalointi ja mies odottaa samaa itseään kohtaan mut eikö voisi olla normaalisti?? Leijonat kertokaa tai leijonan tuntevan kertokaa onko tuo tavanomaista merkille? Exä oli neitsyt ja se vasta ärsyttävä olikin mutta ei huomioinut kuiteskaa liikaa kuten tämä leijona.
Kommentit (67)
Mieti nyt itse, mitä järkeä tuossa voi olla. Kaikki heinäkuussa syntyneet ovat tuollaisia ja kaikki tammikuussa syntyneet tällaisia. En ihan heti keksi mikä olisi älyttömämpää.
Ketju ilmoitettu ylläpitoon. Horoskooppeja voi pitää vitseinä, mutta älkää vakavaan sävyyn käykö keskusteluja, että jonkun syntymäkuukausi vaikuttaisi jonkun tuhat vuotta vanhan tähtikartan mukaan henkilöön. Kai ymmärrätte, että se tähtikarttakin on muuttunut ja sinne on mm. tullut pari uutta tähtimerkkiäkin?!
Leijonamies rakastaa huomiota, ja antaa sitä vain valituille. Haluaa ehdottomasti pitää ohjat hallussaan, kunkku kun on. Imartele, kehu ja ihaile avoimesti häntä, niin pärjäät hyvin ja saat omaakin tahtoasi perille. Tiedät, mistä langasta vetää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Länhetään nyt siitä että horoskoopit on huuhaata.
Oli tai ei ole niin lähestyn asiaa nyt astrologian kautta. Tajuatko?
Astrologia on huuhaata.
Voit lähestyä asiaa vaikka sporalogian kautta.
https://www.skepsis.fi/ihmeellinen/sporalogia.html
"(engl. sporalogy). Sporalogia on uusi, mutta silti melko tutulta kuulostava ennustamismenetelmä. Leikkimielisen sporalogian kehittäjä fyysikko Nils Mustelin kirjoittaa teoksessa Paholaisen asianajaja: Olen joskus leikitellyt sillä ajatuksella, että voisin perustaa aivan uuden astrologiaa muistuttavan ennustamisjärjestelmän, jonka lähtökohtana olisivat Helsingin kaupungin raitiovaunujen liikkeet. Järjestelmää voisimme kutsua raitiovaunulogiaksi tai sporalogiaksi."
Vierailija kirjoitti:
Ketju ilmoitettu ylläpitoon. Horoskooppeja voi pitää vitseinä, mutta älkää vakavaan sävyyn käykö keskusteluja, että jonkun syntymäkuukausi vaikuttaisi jonkun tuhat vuotta vanhan tähtikartan mukaan henkilöön. Kai ymmärrätte, että se tähtikarttakin on muuttunut ja sinne on mm. tullut pari uutta tähtimerkkiäkin?!
Sinähän et sitä määrittele mihin sävyyn ihmiset uskomuksistaan keskustelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Astrologia on huuhaata.
https://www.skepsis.fi/ihmeellinen/sporalogia.html
"(engl. sporalogy). Sporalogia on uusi, mutta silti melko tutulta kuulostava ennustamismenetelmä. Leikkimielisen sporalogian kehittäjä fyysikko Nils Mustelin kirjoittaa teoksessa Paholaisen asianajaja: Olen joskus leikitellyt sillä ajatuksella, että voisin perustaa aivan uuden astrologiaa muistuttavan ennustamisjärjestelmän, jonka lähtökohtana olisivat Helsingin kaupungin raitiovaunujen liikkeet. Järjestelmää voisimme kutsua raitiovaunulogiaksi tai sporalogia
Sinänsä sen sporan painovoimakenttä vaikuttaa siihen syntyvään lapseen paljon paljon enemmän kuin sen tähtimerkin painovoima kenttä, joten tuolla olisi paremmat fysiikan perustelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän et sitä määrittele mihin sävyyn ihmiset uskomuksistaan keskustelevat.
Jos ne uskomukset leimaa toisia ihmisiä nojaten pelkkään hölynpölyyn, niin se on väärin. Täälläkin palstalla nähty paljon, kuinka joku väittää ihan tosissaan, että siinä ja siinä kuussa syntyneet ihmiset ovat kusipäämulkkuja.
En tiedä, uskonko luonnehoroskooppeihin joltain osin vai enkö, mutta jostakin syystä kaikki leijonat, jotka tunnen, ovat erittäin stereotyyppisiä leijonia. Eli hyvin itsekeskeisiä, dramaattisia ja karismaattisia. Yhden kanssa yritin seurustella (mies siis) ja oli ihan samaa kuin ap:llä. Vahvat narskuvibat tuli. Rakkauspommitusta oli ja kaikki ihmiset hänen ympärillään ns. jahtasivat häntä jne. Ei tullut mitään siitä, vaikka hyvin viehättävä hän oli, mutta liian vaikea persoona =D
Vierailija kirjoitti:
Astrologia on paljon muutakin kuin aurinkomerkki. Itse olen vaaka, nousumerkkini on leijona, mutta paljon planeettoja on myös kauriissa. Ja sekin merkitsee, missä huoneessa nämä planeetat ovat. Aurinkoni on siis vaaka ja 3.huoneessa= pyrin tasapainottamaan varsinkin kotia ja perheen dynamiikkaa. Nousumerkkini leijona taas 1.huoneessa, joten se, mitä näytän ulospäin ja millainen persoonani on, on taas leijonaa. Kun taas se kauris on mulla 5.huoneessa, mikä tekee musta työnarkomaanin, jota aurinkovaakani yrittää tasapainottaa. Tässä ihan vaan esimerkkinä, ettei se ole ihan niin yksinkertaista! Mutta lähtökohtaisesti se, miltä näytämme ulospäin muille, kuvastaa nousumerkkiä.
Olen huomannut että jos leijona on kuumerkki, marsmerkki tai nousumerkkinä tai vain yhdessä noista niin kyseessä on todella huomiota kaipaava merkki. Hyvässä ja pahassa esiintymislavojen kuningas ja kuningatar, joka suuttuu jos ei saa kaipaamaansa ihailua.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku ottaa tämän hömpän tosissaan?
Oikeasti?
Ennustatteko myös kahvinporoista ja teette juhannustaikoja?
Edelleenkin oli tai ei ole niin lähestyn asiaa nyt astrologian kautta. Tajuatko? Miehen ihastus tuskin on mitään hömppää, kun on aivan tulisesti ihastunut minuun. ap
Sinänsä sen sporan painovoimakenttä vaikuttaa siihen syntyvään lapseen paljon paljon enemmän kuin sen tähtimerkin painovoima kenttä, joten tuolla olisi paremmat fysiikan perustelut.
Siis astrologiassahan katsotaan planeettojen sijainteja ja ajatellaan niiden vaikuttavan ihmiseen. Eli esim kuu vaikuttaa, mutta myös muut planeetat, isot kaasuplaneetat jne. Että vähän sama perustelu
Vierailija kirjoitti:
herrajjestas, nehän on satua! Yhtä totta kuin joulupukki!
Mä osaan kirjoittaa horoskooppeja, vaikka nyt!
Leijonamies: haluaa olla suuri ja urhoollinen, huolehtia perheestään. Huonolla itsetunnolla varustettu nainen ei ymmärrä että joku rakastaa ja palvoo.
Leijona nainen: odottaa palvontaa, on vähemmän romanttinen, pitää lahjoista, vaikka pienestäkin.
Kommenttisi on täyttä skeidaa etkä tunne leijonia sitten yhtään ja sanon tämän pelkällä rakkaudella mutta suoraan. Kesä tulee joten ota rennompi ote elämään ja asioihin suosittelen sitä sinulle ja muille tosikoille, sillä me leijonat osataan pitää hauskaa loukkaamatta muita. tv. Leijona nainen.
Oon vesimies ja ihastus on kauris, toimiiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Astrologia on huuhaata.
Astrologiaa voi opiskella yliopistossa ja sporalogiaa ei. Mieti!
Vierailija kirjoitti:
Se milloin on syntynyt ei vaikuta mitenkään ihmisen luonteeseen. Paitsi kalat on kaikki jotenkin henkisesti heiveröisiä.
Viimeinen eläinradan merkeistä ja viisain.
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt itse, mitä järkeä tuossa voi olla. Kaikki heinäkuussa syntyneet ovat tuollaisia ja kaikki tammikuussa syntyneet tällaisia. En ihan heti keksi mikä olisi älyttömämpää.
Leijona 23.7.-22.8.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, uskonko luonnehoroskooppeihin joltain osin vai enkö, mutta jostakin syystä kaikki leijonat, jotka tunnen, ovat erittäin stereotyyppisiä leijonia. Eli hyvin itsekeskeisiä, dramaattisia ja karismaattisia. Yhden kanssa yritin seurustella (mies siis) ja oli ihan samaa kuin ap:llä. Vahvat narskuvibat tuli. Rakkauspommitusta oli ja kaikki ihmiset hänen ympärillään ns. jahtasivat häntä jne. Ei tullut mitään siitä, vaikka hyvin viehättävä hän oli, mutta liian vaikea persoona =D
Toivottavasti ap lukee tämän ja juoksee.
Seukkasin 14-16 -vuotiaana leijonan kanssa. Oltiin hyvin tiiviisti yhdessä, mutta kun oli muualla muut tytsät kiinnosti kovin ja muiden seurassa flirttaili näille avoimesti silmieni edessä. Ei halunnut päästää mua kavereiden kanssa mihinkään. Oltiin jo erottu, tuli käymään yllätysvierailulla luonani, mulla oli toinen poika kylässä ja tän leijonan pasmat meni täysin sekaisin. Ikävuodet 14-20 oltiin tekemisissä vaikka ei koko aikaa siitä seurusteltu. Mun nuoruus meni pilalle. Leijona ja kalat ei sovi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Seukkasin 14-16 -vuotiaana leijonan kanssa. Oltiin hyvin tiiviisti yhdessä, mutta kun oli muualla muut tytsät kiinnosti kovin ja muiden seurassa flirttaili näille avoimesti silmieni edessä. Ei halunnut päästää mua kavereiden kanssa mihinkään. Oltiin jo erottu, tuli käymään yllätysvierailulla luonani, mulla oli toinen poika kylässä ja tän leijonan pasmat meni täysin sekaisin. Ikävuodet 14-20 oltiin tekemisissä vaikka ei koko aikaa siitä seurusteltu. Mun nuoruus meni pilalle. Leijona ja kalat ei sovi yhteen.
Itsekin olen kalat ja leijona on liian hallitseva, omistava ja mahtaileva merkki meille herkille kaloille.