Onko joku deittaillut lääkäreitä
Kaikki deittisovelluksissa vastaan tulleet ovat olleet järjettömän ylimielisiä, lähes persoonallisuushäiriöisen oloisia. Ei ole varmaan ihme että pariutuvat yleensä vain keskenään.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Työn puolesta tunnen useammankin, en suosittele. Vähän kuin poliisit, mutta huumorintajuttomampia.
Poliisitko huumorintajuisia? Ei ainakaan virkatehtävissä. Niin huono itsetunto, että en suosittele vitsien kertomista.
Vierailija kirjoitti:
Yhden illan ja yön vietin lääkäriopiskelijoiden seurassa, sen jälkeen vielä viikonloppureissu yhden luona. Olin itse silloin amiksen käynyt tekniikan alalta. Aika iso kontrasti😅 Eivät halunneet edes tutustua, nyhjäsin sen yhden baarissa törmätyn kanssa ja kuuntelin heidän sisäpiirivitsejään. Noh, tuli se viikonloppureissu sen yhden luokse. Otin piilarit illalla pois ja hän suorastaan järkyttyi, että mulla oli lasit🤣 Maailmankatsomuksemme oli tosiaan ihan erit, hän koki ansaitsevansa kaiken helpolla, kun taas itse olen tottunut tekemään mahdollisimman paljon itse. Ei siis voinut kuvitellakaan pesevänsä itse omaa autoaan, kun taas ite en maksaisi niin yksinkertaisesta hommasta. Se juttu loppui kyllä siihen, ylimielinen ja duunareista alentavasti ajatteleva. Ja hän oli erikoistumassa plastiikkakirurgiaan.
Hih hih hih
Ei. Kukaan ei koskaan ole deittaillut lääkäriä.
Millä prenikoilla ap diagnosoit ne lääkärit persoonallisuushäiriöisiksi?
T. Ei lääkäri
En. Olen kerran joutunut ohjaamaan lääkäreitä ja toisen kerran kuuntelemaan heidän jutteluaan viereisessä ruokapöydässä. Tämä ja viime vuosien kokemukse lääkäreillä asioinnista - en katso heitä päinkään enää.
Vierailija kirjoitti:
En. Olen kerran joutunut ohjaamaan lääkäreitä ja toisen kerran kuuntelemaan heidän jutteluaan viereisessä ruokapöydässä. Tämä ja viime vuosien kokemukse lääkäreillä asioinnista - en katso heitä päinkään enää.
Missä hoidatat sitten vaivasi?
Vierailija kirjoitti:
Yhden kanssa deitit ja yhden kanssa vain jutellut. Tällä pienellä otoksella ovat kovin ylpeitä siitä että ovat lääkäreitä ja muitakin pitäisi kiinnostaa heidän lääkäriytensä. Tuskin kumpikaan olisi muistanut / osannut sanoa mitä minä teen työkseni.
Samaa kokemusta diplomi-insinööreistä. Ja muistakin "menestyneistä" yksilöistä.
Kyllä minä sen ymmärrän, ettei välttämättä ole hirveän kiinnostunut ottamaan vaikutteita rahvaalta, ihan niinkuin ultramaratoonariakaan ei välttämättä kiinnosta opettaa kuin omaa lastansa juoksemaan. Mutta sitä ei kyllä ole syytä tehdä niin aggressiivisesti ja kusipäisesti, kuin mitä nämä tyypit tekevät, joihin olen itse törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako etsiä seuraa pelkän ammatin perusteella? Ai niin se status.
Älä välitä aloittajasta, on laitoksen kasvatti joka hämmentää ja kiusaa kaikkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaivoja, kun en syö heidän mömmöjään. Terveys ei tule lääkkeistä vaan terveellisistä elintavoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitajathan tuntuvat lääkäreiden työt nykyisin tekevän, kun ei niitä lääkäreitä meinaa missään nähdä. Varmaan parempaa tekemistä siellä golfkentillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen jopa päätynyt naimisiin yhden kanssa. En allekirjoita tuota ylimielisyyttä, johtuneeko sitten siitä, että oma itsetunto on sen verran hyvä, ettei tarvitse jokaista erimielistä kommenttia tulkita ylimielisyydeksi. Tai sitten olen itse niin ylimielinen, etten tajua sitä.
Aivan loistava vaimo kyllä tämä lekuri, toisin kuin useimmat muut deittaamani naiset, itsenäinen, kiltti, huumori sellaista, että kestää ronskimpaakin läppää. Ja koska on usein pitkiä päivystysvuoroja töissä niin ei marise kotona sotkusta tai siitä että muksuilla on taas kolmatta päivää putkeen samat vaatteet päällä
Kovaäänisyys, riidanhaluisuus, negatiivisuus. Näillä sanoilla kuvailisin itse tapaamiani lääkäreitä. Toki eivät ole heidän ainoita piirteitään, mutta deal breakereita monille lämpimämmille, siinä missä lyöminen toisille.
Vierailija kirjoitti:
Olen jopa päätynyt naimisiin yhden kanssa. En allekirjoita tuota ylimielisyyttä, johtuneeko sitten siitä, että oma itsetunto on sen verran hyvä, ettei tarvitse jokaista erimielistä kommenttia tulkita ylimielisyydeksi. Tai sitten olen itse niin ylimielinen, etten tajua sitä.
Aivan loistava vaimo kyllä tämä lekuri, toisin kuin useimmat muut deittaamani naiset, itsenäinen, kiltti, huumori sellaista, että kestää ronskimpaakin läppää. Ja koska on usein pitkiä päivystysvuoroja töissä niin ei marise kotona sotkusta tai siitä että muksuilla on taas kolmatta päivää putkeen samat vaatteet päällä
Itse olen lääkäri ja allekirjoitan sen, että lähes kaikki nsislääkärit ovat hyvin vastuuntuntoisia ja hoitavat lapsensa hyvin. Jos on korvatulehdus, niin ei tarvitse viedä lasta päivystykseen, kun voi itse kirjoittaa antibioottikuurin.
Jotkut mieslääkärit "vaihtavat nuorempaan", kun lapset ovat teini-iässä. Naislääkärit eivät koskaan, naislääkäriä uskollisempaa petikumppania ei ole olemassakaan. Miehen ei tarvitse miettiä, miksi "Villellä on ruskeat silmät".
Naislääkärien elämä on pelkkää uraa: hyvä koulutus, upea ura, tasapainoiset lapset, tyytyväinen mies, omakotitalo, kesämökki, 2 autoa ja koira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitajathan tuntuvat lääkäreiden työt nykyisin tekevän, kun ei niitä lääkäreitä meinaa missään nähdä. Varmaan parempaa tekemistä siellä golfkentillä.
Siis jos lääkärit ovat kelvottomia niin hoitajat ovat aktiivisen haitallisia. Pysykää vaan kaukana siitä instanssista kokonaisuudessaan. Ulkoilkaa, syökää mahdollisimman luonnonmukaista ja yksinkertaista ruokaa, liikkukaa. Mieluummin perunaa ja riisiä kuin vehnää. Laihduttakaa normaalimittoihin ja huolehtikaa hyvästä hapesta.
Vierailija kirjoitti:
Työn puolesta tunnen useammankin, en suosittele. Vähän kuin poliisit, mutta huumorintajuttomampia.
Mihin kysymykseen vastasit?
Minä olen. Olen myös itse lääkäri.
Kandina oli ok deittailla vanhempikurssilaisia. Samoin nuorena lääkärinä keskussairaaloissa muiden alojen erikoistujia. Myös sadistisen proffan pommituksen kohteeksi joutunut kerran tutkimustyön puitteissa. Sen sijaan nyt lähemmäs 50 v tapailin aiemmin etäisesti tuntemaani kollegaa, josta yllättäen löytyi narsistinen ja mustasukkainen puoli. Jäimme ystäviksi. En halua läheisempää tuttavuutta tuon perusteella, vaikka kiva tyyppi onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä vaivat? Outo käsitys, että kaikilla olisi jotain vaivoja.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako etsiä seuraa pelkän ammatin perusteella? Ai niin se status.
Älä välitä aloittajasta, on laitoksen kasvatti joka hämmentää ja kiusaa kaikkia
Käyttää myös toisten pituuksia ja kuvia, ja saa siten kerättyä itelleen valtavan kuva gallerian toisten kuvista
Olen muutamia deittaillut. Ihan mukavia normaaleita tyyppejä osa, mutta mukaan mahtuu myös muunlaisiakin. Varmaan vaikeimmat ovat niitä hyvin opinnoissa menestyneitä ylimielisiä introvertteja joiden ei luonteensa puolesta olisi koskaan lääkäriksi päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lääkäri ja allekirjoitan sen, että lähes kaikki nsislääkärit ovat hyvin vastuuntuntoisia ja hoitavat lapsensa hyvin. Jos on korvatulehdus, niin ei tarvitse viedä lasta päivystykseen, kun voi itse kirjoittaa antibioottikuurin.
Jotkut mieslääkä
Näistä kommenteista paistaa se oman lääkäriyden ihannointi niin selvästi läpi että aivan hymyilyttää näitä lukiessa.
Mutta onko #2 exit only?