Onko muilla nyt ihana sunnuntai?
Olen taas niin tyytyväinen ja onnellinen omasta kodistani.
Lapsenlapset olivat yökylässä ja se oli mukavaa. Nyt on kuitenkin imuroitu ja suoristettu mattojen hapsut. 😊 En viitsi niuhottaa lasten täällä ollessa vaan saavat murustella sipsejään.
Mummolassa saa olla vapaasti, mutta oli ilo huomata, että pyytämättä keräsivät legot ja muut lelut lähtiessään paikoilleen. Kirppariltakin tekivät löytöjä. Poika himoitsi leikkipyssyjä, mutta siskonsa muistutti, että äitinsä ei niitä hyväksy, siispä jäivät sinne.
Täällä sataa vettä ja tuulee. Kynttilöitä polttelen ja sauna lämpiää.
Mukavaa sunnuntaipäivää jokaiselle.
- mummo -
Kommentit (53)
Hiljainen aamu, teini nukkuu vielä pitkälle puoleen päivään ja ylikin.
Katson pian 90 days Fiancee ja sen jälkeen oli ajatus lähteä pyöräilemään noin 8 km lenkki mutta näyttää tuulevan vaikka on melko aurinkoista. Sitten ruoanlaittoa ja illalla sauna.
Hyvää sununtaita. Tiedossa on paljon ulkoilua tänään yksin.Aika kuluu ulkona mukavasti yksinkin.
Ihan jees. Oon menossa porukoille, ja siellä taitaa olla kaikki sisaruksetkin paikalla ♥️
Ihana lempeä krapula! Seuraavaksi laukean ja sitten rasvaisen aamupalan jälkeen puutarhatöihin. Aah!
On ihana sunnuntai. Parantelen vielä tänään flunssaa, niin se on taitettu.
Tuntuu että joudun odottelemaan että uskallan laittaa meluisan pesukoneen päälle. Naapurit varmaan nukkuvat tai lepäävät hiljaisuudessa. Olen odotellut jo "monta" tuntia melkein. Josko kello 11 sen voi laittaa. Eilen oli todella kiva ulkoilusää ja hienoja maisemia, tuulista, pilviä, lintuja, vettä, aaltoja, syksyn värejä vähän ja puro.
Vierailija wrote:
Ihana lempeä krapula! Seuraavaksi laukean ja sitten rasvaisen aamupalan jälkeen puutarhatöihin. Aah!
No joo... Laukeilehan sinä, mutta unohda puutarhatyöt; krapulassa vaan lepäillään. Älä rasita itseäsi.
Ei valitettavasti ole kovin ihana sunnuntai, on nimittäin flunssaa. Olen köhäinen, tukkoinen ja naamaan särkee. Menen kohta tekemään nenähuuhtelun ja ottamaan reilusti vitamiineja sekä aamukahvia. Tuntuu että kurkkukipu olisi lähtenyt pois yön aikana.
Vierailija wrote:
Ei valitettavasti ole kovin ihana sunnuntai, on nimittäin flunssaa. Olen köhäinen, tukkoinen ja naamaan särkee. Menen kohta tekemään nenähuuhtelun ja ottamaan reilusti vitamiineja sekä aamukahvia. Tuntuu että kurkkukipu olisi lähtenyt pois yön aikana.
Parantelehan itseäsi. Onko huomenna töihin lähtö?
- ap -
Vierailija wrote:
Suoritettu mattojen hapsut? Oletko tosissasi?
Tuntuu vitsiltä, mutta kyllä. Kyllä minä ne suoristan ja siihen on "työkalukin". 😁
- ap -
Vierailija wrote:
Mitä aamupalaa?
On. Ihana on tunne kun yhden yön kaupungissa on jälkeen lähdetään maalle taas. Matkalla on maisemareittiä läpi peltojen ja ruskapuiden. Sadekaan ei haittaa.
Meil on kaksi asuntoa 98%, ollaan maalla. Siellä näkee vuodenaikojen vaihtelut niin eri lailla. Nyt on puitu ja kyntöjä tehdään. Siis naapurissa, eläkkeellä ei työt paina, ehtii marjastaa yms.
Elämä todellakin on laiffii😊
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Parantelehan itseäsi. Onko huomenna töihin lähtö?
- ap -
Ilmoitan huomenna aamulla pomolle että olen etätöissä, niin ei tarvitse olla työpaikalla oirehtimassa. Jos olisi työ ilman etätyömahdollisuutta niin olisin kyllä sairauslomalla.
Ei juurikaan. Samanlainen kuin joka viikko. Hirveä stressi siitä, että huomenna taas töihin. Ei toki ole pelkän sunnuntain ongelma vaan tämä murehtiminen alkaa jo lauantaina. Joskun jopa perjantai-iltana.
Lapset riehuvat ja eivät taaskaan nukkuneet yli puoli kahdeksan. Itse olisin voinut ehkä jonkun hetken pidempään pötkötellä. Hirmuinen meteli taas talossa, aamupalat syöty ja yläkerta sen näköinen että joku olisi heittänyt pommin sinne.Koirat pitää lenkittää, 2/3 lapsista tänään harrastuksia joihin kuskaamista ja järjestelyä, ruoanlaittoa ja pyykinpesua, huomisen aamun työpalaverin raporttien ajo ja spexaus edessä…. Ja kaikki muu mikä lennossa eteen tulee. Olisi toki helpompaa jos taloudessa olisi 2 vanhempaa jakamassa tätä sirkusta mutta ei ole.
Eli ei. Joskus valitin tätä kaverilleni joka lakonisesti totesi, että haudassa ehdit sitten levätä. Ja lisäsi vielä, että kestä se kuin mies. Pure hammasta ja hoida hommasi. Tottahan tuokin,
Ei mitään erityistä. Muut vielä nukkuu, tai lapset eivät nuku, vaan puuhaavat jotain omassa huoneessaan. Viedään tänään lapset mun vanhempien luo, lasten serkku tuli sinne myös viettämään syyslomaa. Mä en pysty kauheasti tekemään asioita, toivun leikkauksesta. En voi esim. ajaa autoa tai tehdä sellaisia juttuja, joita normaalisti teen.
On. Kohta lähden kävelemään uimahalliin. Vesijumppaa ja saunaa.