Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku deittaillut lääkäreitä

Vierailija
31.05.2025 |

Kaikki deittisovelluksissa vastaan tulleet ovat olleet järjettömän ylimielisiä, lähes persoonallisuushäiriöisen oloisia. Ei ole varmaan ihme että pariutuvat yleensä vain keskenään.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosia sitten deittaillut yhtä lääkäriä, ei mielestäni ollut ylimielinen mutta ikäeroa meillä oli aika lailla, olin noin 20 ja miesystävä 45 niin oltiin aika erilaisia.

Vierailija
62/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole 'tindetreffaillut', vain parisuhteesta

medikaaliin kokemusmaastoa.

Suhde siinä missä muutkin.

Miehen perfektionistinen

työfokusoituneisuus ja vähä vapaa-aika 

dominoivana piirteenä, sanoisin.

Kun työssä ollaan vastuussa ihmishengestä,

on tämä elementti toki väistämätön.

Joo nämä, työorientoitunut, kun on töissä niin on töissä ja aina hän on töissä. Ja dominoiva, välillä ei huomioi ja huutaa ole hiljaa.

Juu ja mummille oli huutanut vastaanotolla että en ole ehtinyt tänään edes syömässä käydä! Ei se potilaille kuulu. 

Ja siellä työpaikalla eivät osaa mitään, siksi työpaikkaa kutsutaankin kansan parissa arvauskeskukseksi. Kuulee tosi kamalia juttuja. 

Jatkuvasti syövät talon ravint

T. sairaalan siivooja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä siellä deittisovelluksessa on enää jämät, jotka eivät suoraan löydä seuraa?

Vierailija
64/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on 30000 lääkäriä, eiköhän joukossa ole hyvin monenlaisia ihmisiä, lääketieteen erikoisaloja on yli 20 erilaista kirurgiasta psykiatriaan. Osa lääkäreistä ei edes tee työtä potilaiden kanssa, vaan ovat muissa asiantuntijatehtävissä.

Keskimäärin lääkärit ovat muuta väestöä älykkäämpiä, työorientoituneempia ja tunnollisempia.

Vierailija
65/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko sama otanta lääkäreissä on, mitä muissakin ammattiryhmissä. Löytyy rentoa, mukavaa, ylimielistä, maanläheistä, lämmintä, kylmää jne. Ihmisiä kun ovat. Teitysti lääkäri, etenkin nainen, suuremmalla todennäköisyydellä odottaa myös mahdolliselta kumppanilta samantasoista koulutusta jne. 

Vierailija
66/67 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on suvussa lääkäreitä. Kaikki hyvin pihejä. Kotiin ei viitsitä satsata ollenkaan. Jotkut säästää ihan kaikesta reikäisiä sukkia myöten ja toisilla pitää julkisivun olla kunnossa, esim olla hieno auto ja vaatteet. Myös suhde omaan terveyteen jakautuu mutta kurinalaisia ovat kaikki jollain lailla.

Tai sitten ne joita väität piheiksi ei vaan yksinkertaisesti ole kiinnostuneita kodinhoidosta. Minä olen tällainen (en lääkäri) hyvätuloinen, mutta asun kerrostalossa lähiössä ja ajan vanhalla autolla, koska ei yksinkertaisesti kiinnosta panostaa ulkoiseen materiaan. 

Vierailija
67/67 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden illan ja yön vietin lääkäriopiskelijoiden seurassa, sen jälkeen vielä viikonloppureissu yhden luona. Olin itse silloin amiksen käynyt tekniikan alalta. Aika iso kontrasti😅 Eivät halunneet edes tutustua, nyhjäsin sen yhden baarissa törmätyn kanssa ja kuuntelin heidän sisäpiirivitsejään. Noh, tuli se viikonloppureissu sen yhden luokse. Otin piilarit illalla pois ja hän suorastaan järkyttyi, että mulla oli lasit🤣 Maailmankatsomuksemme oli tosiaan ihan erit, hän koki ansaitsevansa kaiken helpolla, kun taas itse olen tottunut tekemään mahdollisimman paljon itse. Ei siis voinut kuvitellakaan pesevänsä itse omaa autoaan, kun taas ite en maksaisi niin yksinkertaisesta hommasta. Se juttu loppui kyllä siihen, ylimielinen ja duunareista alentavasti ajatteleva. Ja hän oli erikoistumassa plastiikkakirurgiaan.

Tiedän 2 uskovaista naislääkäriä, jotka ovat avioituneet amiksen käyneen kanssa. Toinen Amis oli muistaakseni kirvesmies. 

Toinen noista naislääkäreistä kuoli lapsensa ollessa ihan pieni ja Toinen ei kyennyt saamaan yrityksistä huolimatta ollenkaan lasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi