Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku deittaillut lääkäreitä

Vierailija
31.05.2025 |

Kaikki deittisovelluksissa vastaan tulleet ovat olleet järjettömän ylimielisiä, lähes persoonallisuushäiriöisen oloisia. Ei ole varmaan ihme että pariutuvat yleensä vain keskenään.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen. Olen myös itse lääkäri.

Kandina oli ok deittailla vanhempikurssilaisia. Samoin nuorena lääkärinä keskussairaaloissa muiden alojen erikoistujia. Myös sadistisen proffan pommituksen kohteeksi joutunut kerran tutkimustyön puitteissa. Sen sijaan nyt lähemmäs 50 v tapailin aiemmin etäisesti tuntemaani kollegaa, josta yllättäen löytyi narsistinen ja mustasukkainen puoli. Jäimme ystäviksi. En halua läheisempää tuttavuutta tuon perusteella, vaikka kiva tyyppi onkin.

Sori mutta lääkärit ovat jäävejä arvioimaan itsejään ja kollegoitaan.

Vierailija
42/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jopa päätynyt naimisiin yhden kanssa. En allekirjoita tuota ylimielisyyttä, johtuneeko sitten siitä, että oma itsetunto on sen verran hyvä, ettei tarvitse jokaista erimielistä kommenttia tulkita ylimielisyydeksi. Tai sitten olen itse niin ylimielinen, etten tajua sitä.

Aivan loistava vaimo kyllä tämä lekuri, toisin kuin useimmat muut deittaamani naiset, itsenäinen, kiltti, huumori sellaista, että kestää ronskimpaakin läppää. Ja koska on usein pitkiä päivystysvuoroja töissä niin ei marise kotona sotkusta tai siitä että muksuilla on taas kolmatta päivää putkeen samat vaatteet päällä 

Itse olen lääkäri ja allekirjoitan sen, että lähes kaikki nsislääkärit ovat hyvin vastuuntuntoisia ja hoitavat lapsensa hyvin. Jos on korvatulehdus, niin ei tarvitse viedä lasta päivystykseen, kun voi itse kirjoittaa an

Joo vau, hyvä äitiys on antibioottireseptin kirjoittamista :D

Jokainen äiti siirtää lapselleen toivottavasti hoivan lisäksi omia taitojaan, eivätkä lääkärit tee tähän poikkeusta. En kuitenkaan usko, että yksikän lapsi ajattelee, että "olisipa minun äitini mieluummin lääkäri".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako etsiä seuraa pelkän ammatin perusteella? Ai niin se status.

Älä välitä aloittajasta, on laitoksen kasvatti joka hämmentää ja kiusaa kaikkia

Käyttää myös toisten pituuksia ja kuvia, ja saa siten kerättyä itelleen valtavan kuva gallerian toisten kuvista

Tuota, nyt taidetaan tarvita lääkäriä

Vierailija
44/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jopa päätynyt naimisiin yhden kanssa. En allekirjoita tuota ylimielisyyttä, johtuneeko sitten siitä, että oma itsetunto on sen verran hyvä, ettei tarvitse jokaista erimielistä kommenttia tulkita ylimielisyydeksi. Tai sitten olen itse niin ylimielinen, etten tajua sitä.

Aivan loistava vaimo kyllä tämä lekuri, toisin kuin useimmat muut deittaamani naiset, itsenäinen, kiltti, huumori sellaista, että kestää ronskimpaakin läppää. Ja koska on usein pitkiä päivystysvuoroja töissä niin ei marise kotona sotkusta tai siitä että muksuilla on taas kolmatta päivää putkeen samat vaatteet päällä 

Itse olen lääkäri ja allekirjoitan sen, että lähes kaikki nsislääkärit ovat hyvin vastuuntuntoisia ja hoitavat lapsensa hyvin. Jos on korvatulehdus, niin ei tarvitse vie

Voi kirjoittaa myös spiritus fortusta puolisolle 🥳

Vierailija
45/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lääkäri ja allekirjoitan sen, että lähes kaikki nsislääkärit ovat hyvin vastuuntuntoisia ja hoitavat lapsensa hyvin. Jos on korvatulehdus, niin ei tarvitse vie

En kuitenkaan usko, että yksikän lapsi ajattelee, että "olisipa minun äitini mieluummin lääkäri".

Nyt on pakko kommentoida tähän ihan sen vuoksi, että minä just lapsena ajattelin näin. Äiti oli sairaanhoitaja ja aina töissä ja palkka oli silti niin huono ettei ikinä ollut varaa tehdä mitään, joten toivoin tosiaan että äiti olisi mieluummin ollut ollut hyväpalkkainen lääkäri. 

Nykyään toki aikuisena jo ymmärtänyt asian mitättömyyden :D

Vierailija
46/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa siinäkin ammaatiryhmässä voi olla monenlaisia ihmisiä. Ainoa tuntemani pariskunta, jossa mies on lääkäri, on sellainen, jolla on ollut suhteessaan kaikenlaista epätervettä - tavaroiden heittelyä, solvaamista, raivareita, yms. Epäterveeseen käyttäytymiseen on sortunut suhteen kumpikin osapuoli.

Vierailija
47/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pari krt kahvilla. Sanoi on terveysalalla töissä. Ekojen treffien lopussa kyseli eikö minua kiinnosta mitä tekee työkseen. Vastasin mulle on aivan sama oletko aivokirurgi, ensihoitaja ta lähihoitaja.

Jatkoi onhan kaikilla aivan eri palkka. Kstsoin hetken ja kysyin mitä minua koskee sinun palkkasi. Mä tulen toimeen omillani, toivon sinäkin tulet. No kuulemma lahjat. Sanoin mä tulen aivan älyttömän onnelliseksi, jos keität vaikka teetä termariin, valmiskeksejä ja itse poimittuja luonnonkukkia.

Tokilla treffeillä oli poiminut kimpun luonnonkukkia ja kun näki naamani, sanoi en valehdellut.

Siihen se päättyikin. Mun olisi pitänyt arvostaa häntä korkeammalle, koulutuksen ja työn vuoksi

Vierailija
48/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin mieslääkärin, aivan törppö muissa hommissa, ei edes taulukoukkua osannut seinään laittaa, kännissä vähätteli ja aliarvio muita ihmisiä. Kamala juoppo joka kuoli.

Vierailija
49/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa siinäkin ammaatiryhmässä voi olla monenlaisia ihmisiä. Ainoa tuntemani pariskunta, jossa mies on lääkäri, on sellainen, jolla on ollut suhteessaan kaikenlaista epätervettä - tavaroiden heittelyä, solvaamista, raivareita, yms. Epäterveeseen käyttäytymiseen on sortunut suhteen kumpikin osapuoli.

Itselläkin kaikista hankalin suhde ollut mieheen, joka piti itseään jonkinlaisena huippusuorittajana. Kaikki mitä minä tein tai sanoin, sai negatiivisen reaktion, hän piti minua idioottina ja luuserina. Joutui tietysti monta kertaa myöntämään kyvykkyyteni, mutta tämä sitten taas nakersi hänen ilmeisen olematonta itsetuntoaan ja aiheutti ylitsepääsemätöntä katkeruutta, kun en ollutkaan se idiootti ja luuseri, miksi hän ilmeisesti minua luuli. Myös hänen sukunsa oli narsistinen ja käytöshäiriöt selvästi periytyivät sieltä.

Mutta se vielä tuosta lääkärin äitiydestä, että jos lääketiede itsessään sisältää lapsille ja terveydelle haitallista oppia - mitä se sisältää paljonkin - niin tällöin lääkäri ei ole hyvä äiti. Lapset arvostavat jossakin iässä "dominantteja" vanhempia, sillä kokevat turhautumista ja dominanssilla pääsevät purkamaan tätä itsekin. Mutta elämän pitkässä juoksussa lapsi hyötyy kaikista eniten äidistä, joka oikeasti ymmärtää jotakin elämästä.

Vierailija
50/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin pari krt kahvilla. Sanoi on terveysalalla töissä. Ekojen treffien lopussa kyseli eikö minua kiinnosta mitä tekee työkseen. Vastasin mulle on aivan sama oletko aivokirurgi, ensihoitaja ta lähihoitaja.

Jatkoi onhan kaikilla aivan eri palkka. Kstsoin hetken ja kysyin mitä minua koskee sinun palkkasi. Mä tulen toimeen omillani, toivon sinäkin tulet. No kuulemma lahjat. Sanoin mä tulen aivan älyttömän onnelliseksi, jos keität vaikka teetä termariin, valmiskeksejä ja itse poimittuja luonnonkukkia.

Tokilla treffeillä oli poiminut kimpun luonnonkukkia ja kun näki naamani, sanoi en valehdellut.

Siihen se päättyikin. Mun olisi pitänyt arvostaa häntä korkeammalle, koulutuksen ja työn vuoksi

Näistä tulee väkisinkin "pieni pili" -vibat. Itsetunto on niin kroonisen heikko, että pitää suorittaa ja tienata aivan älyttömästi, jotta voi "saavuttaa" rakkautta. Tuollainen absoluuttinen hyväksyntä ja rakkaus pelottaa heitä.

Vierailija
51/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin mieslääkärin, aivan törppö muissa hommissa, ei edes taulukoukkua osannut seinään laittaa, kännissä vähätteli ja aliarvio muita ihmisiä. Kamala juoppo joka kuoli.

Tästä tuli mieleen yksi toisessa somessa julkaistu taannoinen kuva eläköityneen mieslääkärin kodista. Oli kalliit design-huonekalut ja asetelmat. Ei lämmintä sohvaryhmää vaan divaani ja elottomia veistoksia. 

Siitä tuli jotenkin mausoleumimainen olo. Että rahaa on tehty, ja tässä sen tulos. Kolkot, kuolleet muodot.

Vierailija
52/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittääkseni hoitaja ja lääkäri parit on yleisiä.myös yrittäjä ja lääkäri pari.muutama pari jonka tiedän on hoitaja ja lääkäri pari, ok työ mutta molemmat oli kotona alkoholisteja ja lapset osittain heitteillä,naapurit hoiti aikuisuuteen asti.

sitten on yrittäjä ja lääkäri parit ja suht tasapainoisia ja paljon töitä molemmilla.siivous ja kaikki työt kotiin tilataan kiireen takia.

Vierailija
53/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikunta, jossa riittää paljon heikolla itsetunnolla varustettuja. Muita poljetaan maanrakoon pitäen alempiarvoisina ihmisinä. Jos on kerran niin hyvät paperit, niin ei pitäisi olla syytä katkeruuteen tai kateuteen muita kohtaan.

Vierailija
54/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on suvussa lääkäreitä. Kaikki hyvin pihejä. Kotiin ei viitsitä satsata ollenkaan. Jotkut säästää ihan kaikesta reikäisiä sukkia myöten ja toisilla pitää julkisivun olla kunnossa, esim olla hieno auto ja vaatteet. Myös suhde omaan terveyteen jakautuu mutta kurinalaisia ovat kaikki jollain lailla.

Vierailija
55/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä lääkäriä tapailin. Hän puhui paljon työstään eikä häntä kiinnostanut minun työni yhtään, ei kysynyt siitä mitään. Oli ihan mukava, mutta toi koko ajan esille sitä, kuinka vientiä riittää naisten keskuudessa. Tuli sellainen olo, että ei olisi  luotettava ja uskollinen kumppani.

Vierailija
56/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan pysyis ainakin terveenä kun voi aina kumppanille näyttää vaivojaan.

Vierailija
57/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Parempaa vaimoa ja äitiä en osaa kuvitellakaan.

Ja ei, en ole akateemisesti koulutettu lentäjäjuristi.

Vierailija
58/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra

Vierailija
59/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole 'tindetreffaillut', vain parisuhteesta

medikaaliin kokemusmaastoa.

Suhde siinä missä muutkin.

Miehen perfektionistinen

työfokusoituneisuus ja vähä vapaa-aika 

dominoivana piirteenä, sanoisin.

Kun työssä ollaan vastuussa ihmishengestä,

on tämä elementti toki väistämätön.

Joo nämä, työorientoitunut, kun on töissä niin on töissä ja aina hän on töissä. Ja dominoiva, välillä ei huomioi ja huutaa ole hiljaa.

Juu ja mummille oli huutanut vastaanotolla että en ole ehtinyt tänään edes syömässä käydä! Ei se potilaille kuulu. 

Ja siellä työpaikalla eivät osaa mitään, siksi työpaikkaa kutsutaankin kansan parissa arvauskeskukseksi. Kuulee tosi kamalia juttuja. 

Jatkuvasti syövät talon ravintolassa ruokia lääke esittelijöiden piikkiin. Näkee lähes joka päivä kun käy itse maksaen syömässä samassa paikassa. Ulkomailla ramppaavat jatkuvasti lääketehtaiden koulutuksissa luksusreissuilla. Sitaatti lääkärin suusta: "Onkologien jalat tuskin koskevat maata" [kun ovat jatkuvasti lentokoneessa].

Ja kello yks, hyvästi HYKS!

Sitten iltapäiväksi rahastamaan yksityiselle mm Pörriäiseen. Siellä käytös onkin muuttunut ystävällisrksi kuin taikaiskusta. TK:ssa samaa ei voi sanoa.

Mutta potilaiden hoito Suomessa aika huonoa julkisella, nämä mulkvistit on siihen syynä.

Lääkäriliitto pitää huolta että lääkärien taso ei nouse. Otetaan mini määrä tiedekuntaan sisään. Silloin on jatkuva lääkäripula. Surkeinkin saa työpaikan.  Jos olisi enemmän, toisi kilpailu sen edun että pitäisi osata ja käyttäytyä paremmin.  

Lääkäri on omasta mielestään Jumalasta seuraava (ylöspäin). En koskisi komeimpaankaan työpaikalla i edes pitkällä tikulla.

Etsi joku sivistyneempi sieltä netistä!

Vierailija
60/67 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta yhden lääkärin puolison kanssa paneskelin vuoden verran. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi