Miksi miehet aina sanoo että naisen kanssa seurustelu maksaa?
Mikä siinä maksaa? Ollaan miehen kanssa seurusteltu 4v. Minä 28v, hän 29v. Asutaan erikseen ainakin toistaiseksi.
Heti alussa sanoin etten ole juhlaihnisiä, en juhli synttäreitä jne ja hän on samanlainen joten emme osta lahjoja juhlapyhinä. Vietetään yhdessä aikaa esim leffamaratooni, hyvää ruokaa jne. Leffassa tykätään käydä ja joko jompikumpi maksaa itse tai toinen tarjoaa. Ulkona syömiset laitetaan puoliksi. Haaveissa on muuttaa yhteen ja silloin asumiskulut menee puoliksi.
Minkä takia miehet suhteessa maksaa jotain kuluja joista muodostuu tämä että tyttöystävät kuppaa kaikki rahat? Eikö muuten saa naisystävää kuin maksamalla kaiken?
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa lapsia, jotka maksaa aivan helvetisti.
Nainen haluaa perheen, jonka vaatima asumus maksaa vieläkin enemmän.
Jossain kohtaa nainen keksii että 50/50 on epäoikeudenmukainen vastuujako, ja haluaisi että kulut maksetaan palkkojen suhteessa.
Em. syistä varmaan johtuu ap:n aloituksen sanonnat joissa nainen tulee kalliiksi. Jos asutaan omissa kodeissa omilla rahoilla niin sitten tietenkään ei.
Miehet haluavat nykyään naisia useammin lapsia. Ei ihme, kun vastuut lapsista kaatuvat tutkitusti naisille.
Tyhmyys on lisääntymisen edellytys, ja väestön ÄO laskeekin koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä pitää olla resursseja ja muutakin annettavaa. Miksi niiden kanssa muuten pyöris?
Jep, miehissä ei ole mitään niin ihmeellistä. Seksikin aika monen miehen kanssa on huonoa kun ei ne tee efforttia siinä naiselle. Taloudellinen huomiointi on edes joku lisä miksi vietän aikaa miehen kanssa ja suostun harrastamaan keskinkertaista seksiä... lisäksi että monet miehet ei ole kauheen ilo silmälle.
Tämä. Naiset ovat maksullisia.
Kyllä, me naiset ollaan maksullisia tavalla tai toisella. Ihan kivikaudelta lähtien mies on tuonut leivän taloon. Avioliitto ja perhe maksaa miehelle. Seksiä myyvä nainen maksaa. Parisuhde maksaa tavalla tai toisella. Kyse onkin siitä, että mies vapaaehtoisesti haluaa tehdä sitä. Näin on parisuhteeni mennyt miehen kanssa. En ottaisi köyhää tai pihiä miestä ja sellaiselle ei varsinkaan anneta seksiä. Mutta aina on mahdollisuus elää munkkiluostarielämää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se maksoi. Ja kun tyttö huomasi ettei ylimääräistä heru, niin pani poikki. Ei se ollutkaan rakkautta, mutta minun sydän siinä särkyi.
Kolhaiseehan se että ei ole rakastettava.
Mä ainakin seurustellessamme tyrkytin miehelleni rahaa. Hänen elintasonsa on noussut kanssani.
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan yhdeksään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä pitää olla resursseja ja muutakin annettavaa. Miksi niiden kanssa muuten pyöris?
Jep, miehissä ei ole mitään niin ihmeellistä. Seksikin aika monen miehen kanssa on huonoa kun ei ne tee efforttia siinä naiselle. Taloudellinen huomiointi on edes joku lisä miksi vietän aikaa miehen kanssa ja suostun harrastamaan keskinkertaista seksiä... lisäksi että monet miehet ei ole kauheen ilo silmälle.
Tämä. Naiset ovat maksullisia.
Kyllä, me naiset ollaan maksullisia tavalla tai toisella. Ihan kivikaudelta lähtien mies on tuonut leivän taloon. Avioliitto ja perhe maksaa miehelle. Seksiä myyvä nainen maksaa. Parisuhde maksaa tavalla tai toisella. Kyse onkin siitä, että mies vapaaehtoisesti haluaa tehdä sitä. Näin on parisuhteeni mennyt miehen kanssa. En ottaisi köyhää tai pihiä miestä ja sellaiselle ei varsinkaan anneta seksiä. Mutta aina on mahdollisuus elää munkkiluostarielämää.
*Miesten kanssa yhdessä olevat naiset, eivät kaikki naiset. Osa naisista osaa tienata yläpäällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioseksi on kalleinta seksiä ikinä. Minulla on kolme lasta ja vaimoni on ollut kotona hoitamassa lapsia 20 vuotta. Olen elättänyt kaikki. Aika paljon on tullut panolle hintaa.
Voi raukkaa vaimoasi.. yhdessä kuitenkin vuosikymmeniä ja lasken vain panojen hintaa?
Sait lapset, perheen, luultavasti täyshoidon ja elämänkumppanin.
Ei uskoisi että vanha patu päästelee edes vauva palstalla noin julmaa tekstiä.
20 vuotta 24/7 kodin- ja lasten hoitaja maksaisi aika paljon🤔
Päälle vielä vauvojen synnytys. Halvalla on tämä mies päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioseksi on kalleinta seksiä ikinä. Minulla on kolme lasta ja vaimoni on ollut kotona hoitamassa lapsia 20 vuotta. Olen elättänyt kaikki. Aika paljon on tullut panolle hintaa.
Voi raukkaa vaimoasi.. yhdessä kuitenkin vuosikymmeniä ja lasken vain panojen hintaa?
Päälle vielä vauvojen synnytys. Halvalla on tämä mies päässyt.
Kannattaa paritella suuta ja peräsuolta, jos ei halua osallistua liikakansoittamiseen ja sen kuluihin.
Vierailija kirjoitti:
mies maksaa viimeistään erotessa puolella omaisuudestaan
Ragebait?
Erossa pariskunnan yhteinen omaisuus jaetaan kahtia. Ei anneta puolia miehen omaisuutta naiselle. Vai kuvitteleeko mies omistavansa kaiken, mitä nainenkin? Niinkö sä kuvittelet? Naisen kengät ja meikit ja saama perintökin on sun? Niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päälle vielä vauvojen synnytys. Halvalla on tämä mies päässyt.Kannattaa paritella suuta ja peräsuolta, jos ei halua osallistua liikakansoittamiseen ja sen kuluihin.
Naiset poikivat lisää ja lisää vaikka valmiiksi ylikansoitetulle saastuneelle pallolle kuolemaan, ja miehet tekevät tarpeensa emättimeen ilman kortsua vaikkeivat lapsia halua.
Pelkkiä vaistojemme orjuuttamia elukoita me olemme kaikki tyynni.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole takeita että nainen saa uran.
Ei ole takeita että mies saa uran. Ei ole takeita että kukaan saa uran. Ja vaikka saisikin, voi saada potkut nykyään ties mistä syystä.
Olen huomannut että se maksaa. Yleensä minä olen maksanut taksikyydit ja tarjonnut kun ollaan käyty ulkona.
Ai jaa, en minä ole ainakaan koskaan sanonut.
Veikkaisin, että ne on ne peräkammari-inkellit, jotka moista ruikuttaa katkerina kun eivät ole koskaan lähempään kontaktiin päässeet yhdenkään naisen kanssa, paitsi äitinsä.
Vierailija kirjoitti:
Totta, miehellä pitää olla annettavaa. Miehen pitää antaa läheisyyttä ja huomiota ja rakkautta ja seksiäkin. Hurjasti vaadittu, vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri, mutta tuo ei ole raukka. Olen itsekin kolmen lapsen isä ja minunkin vaimo oli 7 vuotta kotona lasten kanssa. Tuona aikana maksoin esim. Yksin suntolainaa, laskut ja ison osan ruoasta. Ei se vaimo toki mikään pano ollut, mutta kaikkihan siinä mieheltä menee mikä tulee.
Niin ja mitä se sun vaimosi teki sen 7 vuotta?
Huomaa että miehillä ei ole minkäänlaista käsitystä mitä lapsen maailman saattaminen naiselle maksaa. Mitä se huoletiminen ka kasvatus maksaa. Ehkä miehellä menee kaikki rahat. Voi kamalaa. Naiselta menee usein koko elämä. Varsinkin 3 lapsen kanssa, se on kaikki mitä naisella on, ei, mitä naiselle jää elämästä, ja se on helvetin raskasta. Sitten vanha patu 60v päättää dumpata 30v kumppanin ja ottaa 25vuotiaan maksullisen ja kuvittelee löytäneensä ilmaisen onnen.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä panolla sait 3 lasta? Aika hyvin tehty.
Oletko laskenut, paljon olette säästäneet, kun ei ole tarvinnut maksaa päiväkotimaksuja, lastenhoitajia, kokkia ja siivoojaa? Ja väitätkö ettei vaimosi ole saanut mitään tukia mistään ja vain sinä olet maksanut kaiken? Aika heikkoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri, mutta tuo ei ole raukka. Olen itsekin kolmen lapsen isä ja minunkin vaimo oli 7 vuotta kotona lasten kanssa. Tuona aikana maksoin esim. Yksin suntolainaa, laskut ja ison osan ruoasta. Ei se vaimo toki mikään pano ollut, mutta kaikkihan siinä mieheltä menee mikä tulee.
Niin ja mitä se sun vaimosi teki sen 7 vuotta?
Huomaa että miehillä ei ole minkäänlaista käsitystä mitä lapsen maailman saattaminen naiselle maksaa. Mitä se huoletiminen ka kasvatus maksaa. Ehkä miehellä menee kaikki rahat. Voi kamalaa. Naiselta menee usein koko elämä. Varsinkin 3 lapsen kanssa, se on kaikki mitä naisella on, ei, mitä naiselle jää elämästä, ja se on helvetin raskasta. Sitten vanha patu 60v päättää dumpata 30v kumppanin ja ottaa 25vuotiaan maksullisen ja kuvittelee löytäneensä ilmaisen onnen.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4236741/ketju/kova_vauvakuume_mutta_mies...
https://www.terve.fi/artikkelit/vauvakuumeeni-vie-kaikki-ajatukseni-mutt...
https://keskustelu.suomi24.fi/t/10993412/viela-yksi-mutta-mies-ei-halua!!!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/945927/kun-mies-ei-halua-lasta
Vierailija kirjoitti:
Mies ostaa kaiken mitä syötte ja vielä sun sidukatkin. Mies maksaa kaiken ravintoloissa ja kahviloissa. Kyllähän seurustelu naiselle halpaa on.
Niinkö? Tiesitkö että sun ei tarvi tehdä noin? Tuo on itse asiassa Suomessa aika harvinainen järjestely. En itse tunne ketään miestä, joka maksaisi naiselle kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa lapsia, jotka maksaa aivan helvetisti.
Nainen haluaa perheen, jonka vaatima asumus maksaa vieläkin enemmän.
Jossain kohtaa nainen keksii että 50/50 on epäoikeudenmukainen vastuujako, ja haluaisi että kulut maksetaan palkkojen suhteessa.
Em. syistä varmaan johtuu ap:n aloituksen sanonnat joissa nainen tulee kalliiksi. Jos asutaan omissa kodeissa omilla rahoilla niin sitten tietenkään ei.
Ja mieskö ei halua lapsia? Ja ei vaan osaa sanoa ei?
Ukkomiehet on turvallisia ja niillä on yleensä rahaa ja intoa. Haluavat vaihtelua. Helppoja ne on.