Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet aina sanoo että naisen kanssa seurustelu maksaa?

Vierailija
31.05.2025 |

Mikä siinä maksaa? Ollaan miehen kanssa seurusteltu 4v. Minä 28v, hän 29v. Asutaan erikseen ainakin toistaiseksi.

Heti alussa sanoin etten ole juhlaihnisiä, en juhli synttäreitä jne ja hän on samanlainen joten emme osta lahjoja juhlapyhinä. Vietetään yhdessä aikaa esim leffamaratooni, hyvää ruokaa jne. Leffassa tykätään käydä ja joko jompikumpi maksaa itse tai toinen tarjoaa. Ulkona syömiset laitetaan puoliksi. Haaveissa on muuttaa yhteen ja silloin asumiskulut menee puoliksi. 

Minkä takia miehet suhteessa maksaa jotain kuluja joista muodostuu tämä että tyttöystävät kuppaa kaikki rahat? Eikö muuten saa naisystävää kuin maksamalla kaiken? 

Kommentit (351)

Vierailija
21/351 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhimmät naiset ja hyvätuloisimmat miehet päätyvät parisuhteeseen tilastollisesti. Jos naisella on kykyä tienata itse, hän ei ota miestä, minkä todistaa tilastokeskuskin.

Ohessa yhdessä asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset ja yksin asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset:

https://stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2021/miehet-ja-naiset-tuloluokk…

Eli naiset ovat miesten kanssa elintason vuoksi. Jos nainen osaa hankkia sen itse, hän ei ota miestä.

Vierailija
22/351 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies maksaa viimeistään erotessa puolella omaisuudestaan

Tämäpä juuri. Sanonta on huumoria jolla on kuitenkin totuuspohjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/351 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ostaa kaiken mitä syötte ja vielä sun sidukatkin. Mies maksaa kaiken ravintoloissa ja kahviloissa. Kyllähän seurustelu naiselle halpaa on.

Vierailija
24/351 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies se vasta voikin maksaa naiselle - nimittäin hengen. Yleensäkin miehen kanssa parisuhteessa oleminen lyhentää naisen elinikää, mutta ehkä miehet eivät laske tällaisia asioita, kun ovat lähes aina saamapuolella. 

Vierailija
25/351 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin maksaa, miksi ei maksaisi? Voi sitä toki olla myös ilman ja käyttää rahat vain itseensä. Valintoja. Ja miehillä on aina enemmän rahaa joka tapauksessa. T. Nainen33

Olet mies.

Vierailija
26/351 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä pitää olla resursseja ja muutakin annettavaa. Miksi niiden kanssa muuten pyöris?

Jep, miehissä ei ole mitään niin ihmeellistä. Seksikin aika monen miehen kanssa on huonoa kun ei ne tee efforttia siinä naiselle. Taloudellinen huomiointi on edes joku lisä miksi vietän aikaa miehen kanssa ja suostun harrastamaan keskinkertaista seksiä... lisäksi että monet miehet ei ole kauheen ilo silmälle.

Vierailija
27/351 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa lapsia, jotka maksaa aivan helvetisti.

Nainen haluaa perheen, jonka vaatima asumus maksaa vieläkin enemmän.

Jossain kohtaa nainen keksii että 50/50 on epäoikeudenmukainen vastuujako, ja haluaisi että kulut maksetaan palkkojen suhteessa.

Em. syistä varmaan johtuu ap:n aloituksen sanonnat joissa nainen tulee kalliiksi. Jos asutaan omissa kodeissa omilla rahoilla niin sitten tietenkään ei.

Vierailija
28/351 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla? Naiset eivät omista eivätkä omista mitään?

Voitte pitää lapset.

Vierailija
29/351 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin maksaa, miksi ei maksaisi? Voi sitä toki olla myös ilman ja käyttää rahat vain itseensä. Valintoja. Ja miehillä on aina enemmän rahaa joka tapauksessa. T. Nainen33

Olet mies.

No en ole. Miksi mies kirjoittaisi noin? T.Nainen33

Vierailija
30/351 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä pitää olla resursseja ja muutakin annettavaa. Miksi niiden kanssa muuten pyöris?

Jep, miehissä ei ole mitään niin ihmeellistä. Seksikin aika monen miehen kanssa on huonoa kun ei ne tee efforttia siinä naiselle. Taloudellinen huomiointi on edes joku lisä miksi vietän aikaa miehen kanssa ja suostun harrastamaan keskinkertaista seksiä... lisäksi että monet miehet ei ole kauheen ilo silmälle.

Tämä. Naiset ovat maksullisia.

Vierailija
31/351 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioseksi on kalleinta seksiä ikinä. Minulla on kolme lasta ja vaimoni on ollut kotona hoitamassa lapsia 20 vuotta. Olen elättänyt kaikki. Aika paljon on tullut panolle hintaa. 

Voi raukkaa vaimoasi.. yhdessä kuitenkin vuosikymmeniä ja lasken vain panojen hintaa?

Sait lapset, perheen, luultavasti täyshoidon ja elämänkumppanin.

Ei uskoisi että vanha patu päästelee edes vauva palstalla noin julmaa tekstiä.

Vierailija
32/351 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhimmät naiset ja hyvätuloisimmat miehet päätyvät parisuhteeseen tilastollisesti. Jos naisella on kykyä tienata itse, hän ei ota miestä, minkä todistaa tilastokeskuskin.

Ohessa yhdessä asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset ja yksin asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset:

https://stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2021/miehet-ja-naiset-tuloluokk…

Eli naiset ovat miesten kanssa elintason vuoksi. Jos nainen osaa hankkia sen itse, hän ei ota miestä.

Yksinasuvat naiset ovat yleensä keskituloisia tilastosi mukaan.

Vierailija
33/351 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaahan se elokuvissa käyminenkin vaikka molemmat maksaisi itse omansa, samoin ravintolassa vaikka molemmat maksaisi itse omansa, maksaa jo seurustellessa sen naisen luona kulkeminen. En minä yksin käy siellä elokuvissa, en ravintoloissa, en juurikaan liiku ollenkaan. Usein yksin voi halutessaan elää hyvin vaatimattomasti, mutta kumppanin kanssa sellainen ei käy. 

Vierailija
34/351 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet mies.

No en ole. Miksi mies kirjoittaisi noin? T.Nainen33

Katkeruuttasi kirjoittelet "naisena".

Vierailija
35/351 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä käyttää maksullista naista jos ei halua tyttöystävää jolle pitäisi ostaa syntymä ja joululahjoja.

ja noistakin molemmat tulevat miehelle kalliiksi

Vierailija
36/351 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen haluaa lapsia, jotka maksaa aivan helvetisti.

Nainen haluaa perheen, jonka vaatima asumus maksaa vieläkin enemmän.

Jossain kohtaa nainen keksii että 50/50 on epäoikeudenmukainen vastuujako, ja haluaisi että kulut maksetaan palkkojen suhteessa.

Em. syistä varmaan johtuu ap:n aloituksen sanonnat joissa nainen tulee kalliiksi. Jos asutaan omissa kodeissa omilla rahoilla niin sitten tietenkään ei.

Miehet haluavat nykyään naisia useammin lapsia. Ei ihme, kun vastuut lapsista kaatuvat tutkitusti naisille.

Vierailija
37/351 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksoin ja maksan joka päivä. Se päivä kun seuraani ei ole vaivan arvoinen on avoin ovi  mahtavaan ulkomaailmaan, jossa näitä upeita, ihania naisia kasvaa kuin sieniä sateella ja kaikki läähättää tietenkin juuri sinua, ukkomiestä.

Vierailija
38/351 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se maksoi.  Ja kun tyttö huomasi ettei ylimääräistä heru, niin pani poikki. Ei se ollutkaan rakkautta, mutta minun sydän siinä särkyi.

Vierailija
39/351 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla? Naiset eivät omista eivätkä omista mitään?

naiset pariutuu aina ylöspäin eli ottaa itseään rikkaamman miehen

Vierailija
40/351 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioseksi on kalleinta seksiä ikinä. Minulla on kolme lasta ja vaimoni on ollut kotona hoitamassa lapsia 20 vuotta. Olen elättänyt kaikki. Aika paljon on tullut panolle hintaa. 

Voi raukkaa vaimoasi.. yhdessä kuitenkin vuosikymmeniä ja lasken vain panojen hintaa?

Sait lapset, perheen, luultavasti täyshoidon ja elämänkumppanin.

Ei uskoisi että vanha patu päästelee edes vauva palstalla noin julmaa tekstiä.

Eri, mutta tuo ei ole raukka. Olen itsekin kolmen lapsen isä ja minunkin vaimo oli 7 vuotta kotona lasten kanssa. Tuona aikana maksoin esim. Yksin suntolainaa, laskut ja ison osan ruoasta. Ei se vaimo toki mikään pano ollut, mutta kaikkihan siinä mieheltä menee mikä tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä