Te, jotka olette löytäneet hyvän 50+ miehen parisuhteeseen. Miksi mies oli vapaana?
Kommentit (48)
Vaimo oli rakastunut työkaveriinsa ja muutti sen luo
Mies oli muuttanut jo kuusi vuotta aikaisemmin pois vaimonsa luota. Aktiivinen haku ei ollut päällä. Töistä löysin hänet.
Mies siis itse oli tehnyt aloitteen eroon. En ole tarkemmin kysellyt, mutta nyt hän nauttii elämästään ja pyörittää omakotitaloasn yksin. Asumme erillään, mutta vuosia olemme yhdessä olleet.
Ei ollut vspaa, mutta lähti minum mukaan. Luulin että oli hyvä, mutta paljastuikin suhteessa täysin erilaiseksi ja aika nopeasti erosimme.
Vierailija kirjoitti:
En ole kysynyt eron syytä.
Ette juttele näin keskeisestä elämänkaareen liittyvästä asiasta?
Tässä on ap:lla taas se ajatus että vain mies voi olla syypää eroon, ja jos mies on hyvä niin suhde kestää.
Eron syy voi olla myös nainen. Ja toisekseen eron ei tarvitse tarkoittaa että kumpikaan olisi huono. Ei vain sovita toisilleen. Mun 50+ mies ja hänen eksänsä ovat ihan erilaisia ihmisiä, vaikka ovat hyviä ihmisiä molemmat. Kaksi hyvää ei välttämättä sovi silti yhteen. Ne puolet jotka miehessäni ovat ovat hänen eksänsä mielestä olleet huonoja puolia, ovat minun mielestäni hyviä puolia. Sama pätee varmaan myös eksänsä uuteen liittoon. Heilläkin näyttää olevan enemmän yhteistä kuin edellisessä liitossaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut vspaa, mutta lähti minum mukaan. Luulin että oli hyvä, mutta paljastuikin suhteessa täysin erilaiseksi ja aika nopeasti erosimme.
Pettäjä ja vaimolleen valehdellut mies ei ollutkaan hyvä? Mikä yllätys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette juttele näin keskeisestä elämänkaareen liittyvästä asiasta?
Ei se sitä tarkoita.
Vaimo oli päättänyt ettei halua olla enää parisuhteessa vaan mieluummin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vähän outoa ettei toinen edes kertonyt miksi erosi? Minusta hyvin luonnollinen asia kertoa miksi edellinen parisuhde loppui.
Mun miesystävä jäi 7 vuotta sitten leskeksi.
Mies alkoi korona-aikana viestittelemään toisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on ap:lla taas se ajatus että vain mies voi olla syypää eroon, ja jos mies on hyvä niin suhde kestää.
Eron syy voi olla myös nainen. Ja toisekseen eron ei tarvitse tarkoittaa että kumpikaan olisi huono. Ei vain sovita toisilleen. Mun 50+ mies ja hänen eksänsä ovat ihan erilaisia ihmisiä, vaikka ovat hyviä ihmisiä molemmat. Kaksi hyvää ei välttämättä sovi silti yhteen. Ne puolet jotka miehessäni ovat ovat hänen eksänsä mielestä olleet huonoja puolia, ovat minun mielestäni hyviä puolia. Sama pätee varmaan myös eksänsä uuteen liittoon. Heilläkin näyttää olevan enemmän yhteistä kuin edellisessä liitossaan.
Hyviä miehiä tuossa ikäluokassa on todella vähän vapaana ja niitä syitähän tässä nyt kysyttiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän outoa ettei toinen edes kertonyt miksi erosi? Minusta hyvin luonnollinen asia kertoa miksi edellinen parisuhde loppui.
Mä en muista puhuttiinko siitä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa eroista tapahtuu naisten aloitteesta ja yleisiä syitä ovat mm. liiallinen päihteidenkäyttö, tunnekylmyys, pettäminen,,, ja noita miehiä tuolla enimmäkseen on vapaana. On niitä muitakin, mutta melkoinen perkaaminen siinä on. Ihan asiallinen kysymys ap:lla.
eri
Seurustelin hetken yhden lesken kanssa.
Oli kaikkinensa ihana. Paitsi että vaimo oli elossa.
Itse en epäillyt hetkeäkään eikä ystävätkään.
Äidillekin esittelin.
Kertoi kihloihin menon jälkeen että btw ainoa keino saada nainen tuon ikäsenä oli tuo leskihomma.
En osannut siihen suhtautua.
Hänen exänsä oli hävinnyt käsittämättömästi hieman senjälkeen kun oli kertonut ottavansa eron.
Ihana mies jolla sydän puhdasta kultaa, mielenterveyskuntoutuja. Geeneistä ei väliä, kun en lapsia hanki. Kun lääkitys saatiin kohdalleen ongelmia ei ole ollut. Liikuttuu kukista ja perhosista ja rakastaa minua tosi paljon ja minä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä miehiä tuossa ikäluokassa on todella vähän vapaana ja niitä syitähän tässä nyt kysyttiin
Syitä mihin? Itse olin sinkkuna 45+ ja tapasin kyllä monia hyviä miehiä, sekä tämän yhden parhaan. Ei se edelleenkään tarkoita, että ihmisessä on pakko olla joku vika jos on eronnut. Moni myös haluaa olla eron jälkeen hetken yksin, ja se onkin viisasta. Sekään ei siis tarkoita ettei olisi hyvä mies, jos on vapaa.