Onko laillista perustaa taksifirma jossa on vain naiskuskeja ja joka ottaa vain naisasiakkaita?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Yritys ei saa syrjiä iän, uskonnon, suuntautumisen, sukupuolen, etnisyyden tms perusteella sen enempään työntekijöitä kuin asiakkaitakaan. Onnistuu kun hoitaa sanavalinnat huolella.
On kuitenkin mahdollista tarjota palveluja rajatulle joukolle erityisestä syystä. Esim. Naisten kuntosalit. Taksejakin on niin valtavasti, että kyllä miehet jostain taksin saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen logiikkaa houkutellaan ja hyyyysätään kehitysmaalaisia jätkiä ja sitten kun ne r skaa aletaan syrjiä suomalaisia miehiä.
Tää houkutteluväite on kiinnostava.
Persuthan vuosia mölisivät (ja edelleenkin) liian korkeasta sosiaaliturvasta. Ettekö tajua, että netti on globaali ja teidänkin mölinänne käännetään automaattisesti? Te houkuttelitte. Tosin tulijoista on nyt töissä lähes yhtä suuri osuus (72%) kuin persuista työttömänä (75%). Ajavat persuista ohi koulutuksessakin.
Persujen kahdella hallituskaudella on ollut historian kovimmat maa han muut to vyöryt.
Ekalla kaudellanne pääministeri Sipilä mainosti tarjoavansa ok-talonsa tulijoille.
Joten millä vtun persulogiikalla syytät noista naisia?
Vai onko niin, että kaikesta solvaamisestasi huolimatta suomalaisnaiset onkin maailmanmaineessa ihanuut
Sipilä on teidän maalaisjunttien keskustasankari. Ei persu. Kuinka tyhmä olet?
En tiiä taksista, mutta onhan jo sellainen kuljetusfirma kuin Nice&Way (naisetvei). En kyllä tiedä otetaanko sinne vain naisia töihin, luulisi ainakin asiakkaaksi kelpaavan miehetkin.
Ensin kannattaisi varmaan kartoittaa kuinka paljon naiset käyttävät loppujen lopuksi sitä taksia.
esim mua on aina kuskannut isoveli, jos olen kyytiä tarvinnut.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai on, kun kyse on naisista. Tasa-arvoa sovelletaan vain kun se sopii naisten narsistisiin tarpeisiin.
Se ettei halua tulla r*iskatuksi on narsismia?
Vierailija kirjoitti:
On se laillista, kunhan ei mainosta sitä tuollaisena.
Taksiyrittäjä päättää itse ketä palkkaa ja ketä ottaa kyytiin. Ei se sen vaikeampaa ole.
Miten seulot kuljetettavista vain naiset ilman että siitä nousee kohu, vaikket itse mainostaisi lainkaan? Taksin tilaaja voi olla mies, vaikka kuljetettava nainen, joten jos pelkän soittajan mukaan karsit, teet sen vain äänen tai nimen perusteella. Miten tämä on mielestäsi helppoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se laillista, kunhan ei mainosta sitä tuollaisena.
Taksiyrittäjä päättää itse ketä palkkaa ja ketä ottaa kyytiin. Ei se sen vaikeampaa ole.
Miten seulot kuljetettavista vain naiset ilman että siitä nousee kohu, vaikket itse mainostaisi lainkaan? Taksin tilaaja voi olla mies, vaikka kuljetettava nainen, joten jos pelkän soittajan mukaan karsit, teet sen vain äänen tai nimen perusteella. Miten tämä on mielestäsi helppoa?
Olemme siirtyneet maailmaan, jossa omasta tunteesta on tullut ilmoitusasia, jolla voi ilmoittaa faktan. Mies voi vain ilmoittaa, että hänestä tuntuu tänään siltä, että on nainen.
Kaikki laillinen on laitonta ja laiton laillista.
Tää houkutteluväite on kiinnostava.
Persuthan vuosia mölisivät (ja edelleenkin) liian korkeasta sosiaaliturvasta. Ettekö tajua, että netti on globaali ja teidänkin mölinänne käännetään automaattisesti? Te houkuttelitte. Tosin tulijoista on nyt töissä lähes yhtä suuri osuus (72%) kuin persuista työttömänä (75%). Ajavat persuista ohi koulutuksessakin.
Persujen kahdella hallituskaudella on ollut historian kovimmat maa han muut to vyöryt.
Ekalla kaudellanne pääministeri Sipilä mainosti tarjoavansa ok-talonsa tulijoille.
Joten millä vtun persulogiikalla syytät noista naisia?
Vai onko niin, että kaikesta solvaamisestasi huolimatta suomalaisnaiset onkin maailmanmaineessa ihanuutensa takia? Niin me ollaankin. Jokainen järkevä mies haluaa fiksun, vahvan ja kauniin suomalaisnaisen 👍
Mutta te persunruppanat joudutte menemään maailman ääriin ostamaan hetken huomiota ihmiskaupan uhreilta, jos tt-tuki sallii.