Fjällrävenin reppu pettymys, maksaa 89 euroa ja ei kestä
Kapeat hihnat epämukavat hartioille. Kangas ja väri kulahtavat jo vuoden käytöllä.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Eikö saa ostettua leveämmät olkaimet. Monissa repussa ei oo takataskua johon saa kännykän ja kortit, rahaa. Mulla on nyt 3 reppua jossa takatasku.
Nuo reppujen taskut ovat alttiimpia varkaiden roplata. Hommaa taskullinen takki, on turvallisempaa.
Siis 50€ laitettu hintaan lisuketta kun kiinankaupasta löytyy alle 30€
Niin rumaa reppua en ottaisi vaikka mulle maksettaisiin. Kuka on niin hölmö että menee tuollaisia hintoja maksamaan.
Eikö Ap. tunne eikä -sanaa, kun kirjoittaa ...ja ei... peräjälkeen, hänellä on huono suomenkielen ymmärrys.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut oma käytössä vuodesta 2016 lähtien. Ei mitään vikaa vieläkään, vaikka lähes päivittäisessä käytössä.
Paskainen on taatusti. Tietysti jos se on tyylisi muutenkin, niin mitäs siitä valittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut oma käytössä vuodesta 2016 lähtien. Ei mitään vikaa vieläkään, vaikka lähes päivittäisessä käytössä.
Paskainen on taatusti. Tietysti jos se on tyylisi muutenkin, niin mitäs siitä valittamaan.
Etkö sinä älyä pestä välillä reppujasi koneessa, kun epäilet jonkun vanhemman repun olevan paskainen?
Vierailija kirjoitti:
Aito armeijan ylijäämä reppu kestää kaiken. Tai sitten vaikka varustelekan rynnäkköreppu. Halvoista kopioista ja muusta uustuotannosta kannattaa pysyä kaukana.
Lapseni sai uuden merkittömän markettirepun mennessään seitsemännelle luokalle. Nyt hänen kirjoittaessaan ylioppilaaksi tuo reppu on edelleen päivittäisessä käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä älyä pestä välillä reppujasi koneessa, kun epäilet jonkun vanhemman repun olevan paskainen?
Jos konkkenin pesee, se haalistuu entistä rumemmaksi.
Savotta tekee ainoat oikeat reput. Hyvin on kestänyt reilusti yli 40 vuotta kovaa käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos konkkenin pesee, se haalistuu entistä rumemmaksi.
Saa sen pestä pesuvadissakin vaikka juuriharjalla hangaten. Äidilläni oli aikoinaan velivainajansa perintönä ehta ruotsalainen kasarin muotia oleva Kånken, säilytti värinsä hyvin vuosikymmenet. Se rumuus ja paskaisuus on nyt vain sinun pääsi sisällä. Jos sinä et osaa huoltaa reppujasi, se on täysin sinun oma ongelmasi.
Väri muuttuu nuhruiseksi tosi nopeasti. Jotkut käyttää vuosia mutta ei ole kaunis
Olen bussissa opiskelijoilla niitä olevan, minusta eivät ole edes nättejä, katsoin netistä, niitä on myös isompina ja nätimpiä malleja jos haluaa nimen takia ostaa.
Se on brändituote, ulkonäköön pohjautuva, ei käytännöllisyyteen.
Mistä tämä tietyn repun trendi edes lähti? Yhtäkkiä niitä oli kaikilla ja kaikkialla, eikä ole edes nätti reppu.
savotta ljk 202 päiväreppu aina mukana. kestävä, vedenpitävä ja leveät olkaremmit. ollut jo vuosia käytössä, eikä ole mennyt miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan yrittänyt itse ommella reppua? 89 euroa repusta on polkuhinta. Ei mikään ihme jos on peruslaatuinen tuote. Nolla perään niin saat laadukkaan repun.
Milloin mummo tajuaa että tehdas jossa kaikki on suunniteltu ja automatisoitu on hiukan eri asia kuin että eläkeikäinen alkaa Fiskarsin saksilla leikata keittiön pöydällä?
Onko laatu huonontunut? Mulla 80-luvulla hankittu reppu kesti käytännössä päivittäisessä käytössä 20 vuotta. Saattoi olla välillä kirjoja ihan täynnä ja välillä tungettuna 15 pulloa kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Väri muuttuu nuhruiseksi tosi nopeasti. Jotkut käyttää vuosia mutta ei ole kaunis
Ompele siihen päivänkakkara taakse niin on todella kaunis.
jos haluat hyvän ja halvan repun niin osta lidl stä....lidl rinkka on kestänyt jo 25 vuotta ja olenkin jo melkein toivonut että hajoaisi jotta saisi ostaa jo tuoreemman
Se on vielä todella rumakin.