Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fjällrävenin reppu pettymys, maksaa 89 euroa ja ei kestä

Vierailija
31.05.2025 |

Kapeat hihnat epämukavat hartioille. Kangas ja väri kulahtavat jo vuoden käytöllä. 

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vielä todella rumakin. 

Vierailija
22/83 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö saa ostettua leveämmät olkaimet. Monissa repussa ei oo takataskua johon saa kännykän ja kortit, rahaa. Mulla on nyt 3 reppua jossa takatasku.

Nuo reppujen taskut ovat alttiimpia varkaiden roplata. Hommaa taskullinen takki, on turvallisempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 50€ laitettu hintaan lisuketta kun kiinankaupasta löytyy alle 30€

Vierailija
24/83 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin rumaa reppua en ottaisi vaikka mulle maksettaisiin. Kuka on niin hölmö että menee tuollaisia hintoja maksamaan.

Vierailija
25/83 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Ap. tunne eikä -sanaa, kun kirjoittaa ...ja ei... peräjälkeen, hänellä on huono suomenkielen ymmärrys.

Vierailija
26/83 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut oma käytössä vuodesta 2016 lähtien. Ei mitään vikaa vieläkään, vaikka lähes päivittäisessä käytössä.

Paskainen on taatusti. Tietysti jos se on tyylisi muutenkin, niin mitäs siitä valittamaan.

Vierailija
27/83 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut oma käytössä vuodesta 2016 lähtien. Ei mitään vikaa vieläkään, vaikka lähes päivittäisessä käytössä.

Paskainen on taatusti. Tietysti jos se on tyylisi muutenkin, niin mitäs siitä valittamaan.

Etkö sinä älyä pestä välillä reppujasi koneessa, kun epäilet jonkun vanhemman repun olevan paskainen? 

Vierailija
28/83 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito armeijan ylijäämä reppu kestää kaiken.  Tai sitten vaikka varustelekan rynnäkköreppu.   Halvoista kopioista ja muusta uustuotannosta kannattaa pysyä kaukana.

Lapseni sai uuden merkittömän markettirepun mennessään seitsemännelle luokalle. Nyt hänen kirjoittaessaan ylioppilaaksi tuo reppu on edelleen päivittäisessä käytössä.

Vierailija
29/83 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä älyä pestä välillä reppujasi koneessa, kun epäilet jonkun vanhemman repun olevan paskainen? 

Jos konkkenin pesee, se haalistuu entistä rumemmaksi.

Vierailija
30/83 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savotta tekee ainoat oikeat reput.  Hyvin on kestänyt reilusti yli 40 vuotta kovaa käyttöä.

Vierailija
31/83 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos konkkenin pesee, se haalistuu entistä rumemmaksi.

Saa sen pestä pesuvadissakin vaikka juuriharjalla hangaten. Äidilläni oli aikoinaan velivainajansa perintönä ehta ruotsalainen kasarin muotia oleva Kånken, säilytti värinsä hyvin vuosikymmenet. Se rumuus ja paskaisuus on nyt vain sinun pääsi sisällä. Jos sinä et osaa huoltaa reppujasi, se on täysin sinun oma ongelmasi.

Vierailija
32/83 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri muuttuu nuhruiseksi tosi nopeasti. Jotkut käyttää vuosia mutta ei ole kaunis

Vierailija
33/83 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bussissa opiskelijoilla niitä olevan, minusta eivät ole edes nättejä,  katsoin netistä, niitä on myös isompina ja nätimpiä malleja jos haluaa nimen takia ostaa.

Vierailija
34/83 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on brändituote, ulkonäköön pohjautuva, ei käytännöllisyyteen. 

Vierailija
35/83 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä tietyn repun trendi edes lähti? Yhtäkkiä niitä oli kaikilla ja kaikkialla, eikä ole edes nätti reppu. 

Vierailija
36/83 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

savotta ljk 202 päiväreppu aina mukana. kestävä, vedenpitävä ja leveät olkaremmit. ollut jo vuosia käytössä, eikä ole mennyt miksikään.

Vierailija
37/83 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan yrittänyt itse ommella reppua? 89 euroa repusta on polkuhinta. Ei mikään ihme jos on peruslaatuinen tuote. Nolla perään niin saat laadukkaan repun.

Milloin mummo tajuaa että tehdas jossa kaikki on suunniteltu ja automatisoitu on hiukan eri asia kuin että eläkeikäinen alkaa Fiskarsin saksilla leikata keittiön pöydällä?

Vierailija
38/83 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko laatu huonontunut? Mulla 80-luvulla hankittu reppu kesti käytännössä päivittäisessä käytössä 20 vuotta. Saattoi olla välillä kirjoja ihan täynnä ja välillä tungettuna 15 pulloa kaljaa.

Vierailija
39/83 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väri muuttuu nuhruiseksi tosi nopeasti. Jotkut käyttää vuosia mutta ei ole kaunis

Ompele siihen päivänkakkara taakse niin on todella kaunis.

Vierailija
40/83 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat hyvän ja halvan repun niin osta lidl stä....lidl rinkka on kestänyt jo 25   vuotta ja olenkin jo melkein toivonut että hajoaisi jotta saisi ostaa jo tuoreemman

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän