Juttelin miehelle grillijonossa - luuli että yritin iskeä sänkyhommiin
Voi herra siunaa ny 🙄
Yritin rupatella ajan kuluksi mukavia
Kommentit (46)
Jos menee työpaikalla kättelemään uutta miespuolista työntekijää, ja esittelee itsensä, niin: "minulla on vaimo!" ja silmät muljahtelee paniikissa kuin sammakolla 😂
Vierailija kirjoitti:
Ehkä näytit helpolta nakilta grillijonissa?
katao ensi kerralla, miltä näytät ulospäin?
Oliko makkarankuori päällä? Sinappia rinnuksilla? Hiuksissa kurkkumajoneesia?
Vierailija kirjoitti:
Jos menee työpaikalla kättelemään uutta miespuolista työntekijää, ja esittelee itsensä, niin: "minulla on vaimo!" ja silmät muljahtelee paniikissa kuin sammakolla 😂
Minulle on tapahtunut tämä sama sukulaisen häissä!
T. Se ketjun ykkössivun lesbo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelet vaan. Se vaan esitti kiimaista sonnia päästäkseen susta nopeemmin eroon. Akathan ei voi hyväksyä sitä ettei jokainen mies palvo maata jalkojen alla.
Itse asiassa päinvastoin. Oli liikkeellä naisystävänsä kanssa ja tilanteen loputtua oikein selkeästi otti naisensa kainaloon ja "näytti" että on varattu.
Vähän kuin miesvastine sille naisen "I have a boyfriend 😡" :D
Kunnon performanssi grillijonossa, höyrynakin hinnalla!
Small talkia arvostavana miehenä olen huomannut, että mummoikäiset ovat mukavinta ja varminta jutteluseuraa. Mitä nuorempi nainen, sitä säikympi ja varautuneempi.
Ne miehet kai näkee sitä, kun 40-70v miehet iskevät 10-20v tyttöjä, joten olettavat myös vanhojen naisten iskevän poikia ja huomattavasti nuorempia miehiä. Onneksi naiset osaavat yleensä käyttäytyä ja olla normaalin kiinnostuneita ilman isompia taka-ajatuksia eikä heillä ole tarvetta iskeä nuoria tai avuttomassa tilassa olevia.