Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juttelin miehelle grillijonossa - luuli että yritin iskeä sänkyhommiin

Vierailija
30.05.2025 |

Voi herra siunaa ny 🙄 

Yritin rupatella ajan kuluksi mukavia

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kuvittelin, että kun olen tarpeeksi vanha mennäkseni jo jonkun mummosta miehet luulevat minun yrittävän iskeä heitä. Ihan sama onko nuori tai vanha, niin heti alkaa torjuminen ja ikään kuin olisi sopimatonta jutella naisena vieraalle miehelle. En keksi muuta kuin ennakkoluuloisen, toksisen asenteen ja tottumattomuuden kohteliaiseen käytökseen, En juttele enää.

Minutkin on "torjuttu" kerran vaikka en olisi ikinä mitään sänkypuuhia kyseiselle miehen alulle ehdottanutkaan :D

Mutta alapa sitten tuollaisessa tilanteessa selventämään että taisit nyt käsittää väärin, kun se vaikuttaa sitten siltä että otit nokkiisi "torjunnasta"

Tilanne mihin joudut on kaasuvalotusta. Tyypillinen esimerkki. Tuollaiset miehet ovat joko narsisteja, todella nuoria, todella tyhmiä tai kouluttamat

Ne miehet kai näkee sitä, kun 40-70v miehet iskevät 10-20v tyttöjä, joten olettavat myös vanhojen naisten iskevän poikia ja huomattavasti nuorempia miehiä. Onneksi naiset osaavat yleensä käyttäytyä ja olla normaalin kiinnostuneita ilman isompia taka-ajatuksia eikä heillä ole tarvetta iskeä nuoria tai avuttomassa tilassa olevia. 

Vierailija
42/46 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee työpaikalla kättelemään uutta miespuolista työntekijää, ja esittelee itsensä, niin: "minulla on vaimo!" ja silmät muljahtelee paniikissa kuin sammakolla 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä näytit helpolta nakilta grillijonissa? 

katao ensi kerralla, miltä näytät ulospäin?

Oliko makkarankuori päällä? Sinappia rinnuksilla? Hiuksissa kurkkumajoneesia?

Vierailija
44/46 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menee työpaikalla kättelemään uutta miespuolista työntekijää, ja esittelee itsensä, niin: "minulla on vaimo!" ja silmät muljahtelee paniikissa kuin sammakolla 😂

Minulle on tapahtunut tämä sama sukulaisen häissä! 

T. Se ketjun ykkössivun lesbo 

Vierailija
45/46 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelet vaan. Se vaan esitti kiimaista sonnia päästäkseen susta nopeemmin eroon. Akathan ei voi hyväksyä sitä ettei jokainen mies palvo maata jalkojen alla.

Itse asiassa päinvastoin. Oli liikkeellä naisystävänsä kanssa ja tilanteen loputtua oikein selkeästi otti naisensa kainaloon ja "näytti" että on varattu.

Vähän kuin miesvastine sille naisen "I have a boyfriend 😡" :D

Kunnon performanssi grillijonossa, höyrynakin hinnalla!

Vierailija
46/46 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Small talkia arvostavana miehenä olen huomannut, että mummoikäiset ovat mukavinta ja varminta jutteluseuraa. Mitä nuorempi nainen, sitä säikympi ja varautuneempi.