Juttelin miehelle grillijonossa - luuli että yritin iskeä sänkyhommiin
Voi herra siunaa ny 🙄
Yritin rupatella ajan kuluksi mukavia
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Moni mies luulee, että yritän iskeä, jos juttelen. Suomi on kumma maa.
Maa on ihan ok, mutta nämä syrjäytyneet miehet, ne on kummia. Ja niiltä pitäisi poistaa kivekset.
Mulle ei naiset puhu mukavia ellei ne ole jotain vailla minulta. Semmoista taka-ajatusten värittämää teennäistä puhetta. M32
Miehet on just tuollaisia. Osa heistä. Kertoo heistä itsestään. Eivät rupattele muuten vaan, aina on taka-ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kuvittelin, että kun olen tarpeeksi vanha mennäkseni jo jonkun mummosta miehet luulevat minun yrittävän iskeä heitä. Ihan sama onko nuori tai vanha, niin heti alkaa torjuminen ja ikään kuin olisi sopimatonta jutella naisena vieraalle miehelle. En keksi muuta kuin ennakkoluuloisen, toksisen asenteen ja tottumattomuuden kohteliaiseen käytökseen, En juttele enää.
Minutkin on "torjuttu" kerran vaikka en olisi ikinä mitään sänkypuuhia kyseiselle miehen alulle ehdottanutkaan :D
Mutta alapa sitten tuollaisessa tilanteessa selventämään että taisit nyt käsittää väärin, kun se vaikuttaa sitten siltä että otit nokkiisi "torjunnasta"
Tilanne mihin joudut on kaasuvalotusta. Tyypillinen esimerkki. Tuollaiset miehet ovat joko narsisteja, todella nuoria, todella tyhmiä tai kouluttamattomia. Ei normaali mies luule, että kun itseään 20-40 vuotta vanhempi nainen juttelee hänelle, että "tässä on nyt iskeminen menossa, pitääpä torjua".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panemiseksihan se aina menee kun mies ja nainen kaveeraa.
Eikä mene jos nainen vaan rupattelee kanssaihmiselle ilman mitään seksuaalista vetoa
Miehillä ei ole muuta kuin seksuaalista vetoa. Joko ne on puutteessa tai saturoituneet.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei naiset puhu mukavia ellei ne ole jotain vailla minulta. Semmoista taka-ajatusten värittämää teennäistä puhetta. M32
No, on kuitenkin naisia jotka voivat rupatella ihan viattomasti. Tiedän, koska olen nainen ja itse olen näin tehnyt.
Inhottaa ajatuskin että minut olisi ymmärretty väärin jos olen ollut viattomasti liikkeellä 😔
Seksuaalisuus voi ilmetä niin eri tavalla ihmisillä. Itse saatan pudota siihen demiseksuaalikategoriaan, koska en usko pystyväni seksiin ilman luottamusta ja henkistä yhteyttä.
Ei voi mitään. Uskon että tästä eteenpäin olen pidättyväisempi. Humalassa se on joskus vain lähtenyt käsistä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä näytit helpolta nakilta grillijonissa?
katao ensi kerralla, miltä näytät ulospäin?
Grillijonossa jonotetaan nakkia ja joku muka näyttää helpolta nakilta?
Vierailija kirjoitti:
Kysy mikä mieli. Kommunikaatiota, kommunikaatiota! Älä luule vaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kuvittelin, että kun olen tarpeeksi vanha mennäkseni jo jonkun mummosta miehet luulevat minun yrittävän iskeä heitä. Ihan sama onko nuori tai vanha, niin heti alkaa torjuminen ja ikään kuin olisi sopimatonta jutella naisena vieraalle miehelle. En keksi muuta kuin ennakkoluuloisen, toksisen asenteen ja tottumattomuuden kohteliaiseen käytökseen, En juttele enää.
Minutkin on "torjuttu" kerran vaikka en olisi ikinä mitään sänkypuuhia kyseiselle miehen alulle ehdottanutkaan :D
Mutta alapa sitten tuollaisessa tilanteessa selventämään että taisit nyt käsittää väärin, kun se vaikuttaa sitten siltä että otit nokkiisi "torjunnasta"
Tilanne mihin joudut on kaasuvalotusta. Tyypillinen esimerkki. Tuollaiset miehet ovat joko narsisteja, todella nuoria, todella tyhmiä tai kouluttamat
Mies oli todella nuori, ehkä 19-23v, mutta olen itsekin vasta 29v
Ihan sama juttu jos mies juttelee naiselle, eikä tarvitse edes olla grillijonossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, on kuitenkin naisia jotka voivat rupatella ihan viattomasti. Tiedän, koska olen nainen ja itse olen näin tehnyt.
Inhottaa ajatuskin että minut olisi ymmärretty väärin jos olen ollut viattomasti liikkeellä 😔
Seksuaalisuus voi ilmetä niin eri tavalla ihmisillä. Itse saatan pudota siihen demiseksuaalikategoriaan, koska en usko pystyväni seksiin ilman luottamusta ja henkistä yhteyttä.
Ei voi mitään. Uskon että tästä eteenpäin olen pidättyväisempi. Humalassa se on joskus vain lähtenyt käsistä.
En tarkoittanut mitään seksuaalista. Siis sellaista tyyliin "vippaa 20 euroa saat ehkä takaisin joskus" tai "tarvitsisin muuttoapua" tyylistä. m32
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama juttu jos mies juttelee naiselle, eikä tarvitse edes olla grillijonossa.
Miesten kohdalla ero on siinä, että miehet usein lähestyvät naista nimenomaan vaan edetäkseen romanttiselle/seksuaaliselle tasolle. Miehet yleensä myöntävät suoraan että eivät he muusta syystä naiselle juttelisi.
Ja tämä näkyy siinä että miehen puheet menevät seksiasioihin, tai kysyvät suoraan kahville/treffeille tai suoraan seksiä harrastamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy mikä mieli. Kommunikaatiota, kommunikaatiota! Älä luule vaan tiedä.
Ei tarvitse kysyä.Ne kertoo sen lopulta itse. Tyyliin "Hei kiva nähdä!" seuraten yleensä jollain pyynnöllä tyyliin "vipaa 20 euroa". M32
"En tarkoittanut mitään seksuaalista. Siis sellaista tyyliin "vippaa 20 euroa saat ehkä takaisin joskus" tai "tarvitsisin muuttoapua" tyylistä. m32"
Ahaa okei, Ai siis tuntemattomat naiset vai naiset jotka tunnet jo jostain alunperin?
Vierailija kirjoitti:
"En tarkoittanut mitään seksuaalista. Siis sellaista tyyliin "vippaa 20 euroa saat ehkä takaisin joskus" tai "tarvitsisin muuttoapua" tyylistä. m32"
Ahaa okei, Ai siis tuntemattomat naiset vai naiset jotka tunnet jo jostain alunperin?
Sekä että. Oletan siis oletus arvoisesti että he eivät ole kiinnostuneet minusta vaan mitä voin tehdä heidän puolestaan. m32
Kuvittelet vaan. Se vaan esitti kiimaista sonnia päästäkseen susta nopeemmin eroon. Akathan ei voi hyväksyä sitä ettei jokainen mies palvo maata jalkojen alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä että. Oletan siis oletus arvoisesti että he eivät ole kiinnostuneet minusta vaan mitä voin tehdä heidän puolestaan. m32
Harmi. Itse en kyllä kehtaisi tuolla tavalla yrittää vaan käyttää ketään :/ palveluksia ja apua voi pyytää puolin ja toisin, mutta itse ainakin silloin kommunikointi ihan rehellisesti ja suoraan enkä naamioi sitä mihinkään teennäiseen esitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelet vaan. Se vaan esitti kiimaista sonnia päästäkseen susta nopeemmin eroon. Akathan ei voi hyväksyä sitä ettei jokainen mies palvo maata jalkojen alla.
Akka sitä akka tätä. Kuule ukko, lähdePpä ulos kävelylle.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa päinvastoin. Oli liikkeellä naisystävänsä kanssa ja tilanteen loputtua oikein selkeästi otti naisensa kainaloon ja "näytti" että on varattu.
Vähän kuin miesvastine sille naisen "I have a boyfriend 😡" :D