Juttelin miehelle grillijonossa - luuli että yritin iskeä sänkyhommiin
Voi herra siunaa ny 🙄
Yritin rupatella ajan kuluksi mukavia
Kommentit (83)
Vähän samoja tuntemuksia, jos olen nähnyt työkaverimiehiä ihan missä tahansa työn ulkopuolella, kaupassa, kävelylenkillä, messuilla ja tervehtinyt. Ovat tosi vaivautuneina jo siitäkin, saati, jos on erehtynyt juttelemaan jotain. Osa ei ole edes tervehtinyt takaisin. Ikäänkuin työn ulkopuolella en olisi olemassakaan. Tosi outoa, tulkitsin myös noin, että kuvittelivat minun yrittävän iskeä heitä. Kuitenkin töissä jutellaan normaalisti. Olen aika paljon heitä vanhempi, joten en yrittänyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Virhe. Miehille ei voi puhua ilman, että olettavat olevan seksiä tarjolla. Saa sitten huorittelua kun antoi ymmärtää, mutta ei ymmärtänyt antaa
Naiset todella harvoin tekevät aloitetta tuntemattomille miehille edes pelkkä juttelu mielessä. Ainoat kerrat mitä minulle on tehty niin on naisella ollut mielessä huijaus, seksi tai sen myynti.
Vierailija kirjoitti:
Vähän samoja tuntemuksia, jos olen nähnyt työkaverimiehiä ihan missä tahansa työn ulkopuolella, kaupassa, kävelylenkillä, messuilla ja tervehtinyt. Ovat tosi vaivautuneina jo siitäkin, saati, jos on erehtynyt juttelemaan jotain. Osa ei ole edes tervehtinyt takaisin. Ikäänkuin työn ulkopuolella en olisi olemassakaan. Tosi outoa, tulkitsin myös noin, että kuvittelivat minun yrittävän iskeä heitä. Kuitenkin töissä jutellaan normaalisti. Olen aika paljon heitä vanhempi, joten en yrittänyt mitään.
Huh huh, onpas kusipäisiä työkavereita, vedä niitä lättyyn
M47
Vierailija kirjoitti:
Eivät vaan tunnista sinua töiden ulkopuolella, kun et ole heille enää vaihtoehto seksihommiin. Työpaikalla osaavat yhdistää naaman ja aseman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virhe. Miehille ei voi puhua ilman, että olettavat olevan seksiä tarjolla. Saa sitten huorittelua kun antoi ymmärtää, mutta ei ymmärtänyt antaa
Naiset todella harvoin tekevät aloitetta tuntemattomille miehille edes pelkkä juttelu mielessä. Ainoat kerrat mitä minulle on tehty niin on naisella ollut mielessä huijaus, seksi tai sen myynti.
Ei se ole mikään aloite, että puhutaan small talkia työpaikan hississä.
Kerran menin työtilaisuudesta taksilla kotiin yhden työkaverimiehen kanssa illalla, kun oli sama suunta. Se mies mainitsi vaimonsa varmaan joka lauseessa. Oli tosi kummallista. Itse en ajatellut siitä miehestä mitään seksuaalista, mutta tuollainen käytös siltä mieheltä muutti sen tilanteen kummalliseksi, hän ikäänkuin itse toi nais-mies-asetelman siihen "torjuessaan" minua koko sen taksimatkan ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät vaan tunnista sinua töiden ulkopuolella, kun et ole heille enää vaihtoehto seksihommiin. Työpaikalla osaavat yhdistää naaman ja aseman.
Onko niillä miehillä joku aivovamma? Ei kuulosta normaalilta.
Et kai vaan erehtynyt kysymään tältä, pitääkö hän pystyyn paistetusta makkarasta?
"Onko niillä miehillä joku aivovamma? Ei kuulosta normaalilta."
Niinpä siinä käy kun ikää tulee. Yhtäkkiä onkin kummitus jota ei huomata. Töissä on tietysti jollain tavalla näkyvä sentään
sanoisitte suorraan minua panettaa ei tarvitsisi palstalla haukkua miehiä. taisikin mies kieltäytyä kun pärstäsi näki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran menin työtilaisuudesta taksilla kotiin yhden työkaverimiehen kanssa illalla, kun oli sama suunta. Se mies mainitsi vaimonsa varmaan joka lauseessa. Oli tosi kummallista. Itse en ajatellut siitä miehestä mitään seksuaalista, mutta tuollainen käytös siltä mieheltä muutti sen tilanteen kummalliseksi, hän ikäänkuin itse toi nais-mies-asetelman siihen "torjuessa
Oi oi. Miesten mielestä iskupaikkoja joista nainen ei pääse pakoon. Ihmekään että heitä pelotti 😆
Vierailija kirjoitti:
Huomaan välillä, että (mies)asiakkaatkin saattavat tulkita normaalin höpöttelyn iskuyritykseksi, vaikka keskusteltavat tuotteet ovat niin epäseksikkäitä kuin olla voi.
"Tässä tämmönen Tena lady virtsankarkailuun"
- oooooh, voitsä näyttää mihin se laitetaan, on varmaan paikat märkänä
🤣
Vierailija kirjoitti:
Paras kuulemani on "...tun pihtarih..ra" 😂
Siinäpä on mies egon lokiikka parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran menin työtilaisuudesta taksilla kotiin yhden työkaverimiehen kanssa illalla, kun oli sama suunta. Se mies mainitsi vaimonsa varmaan joka lauseessa. Oli tosi kummallista. Itse en ajatellut siitä miehestä mitään seksuaalista, mutta tuollainen käytös siltä mieheltä muutti sen tilanteen kummalliseksi, hän ikäänkuin itse toi nais-mies-asetelman siihen "torjuessa
Sitten tällainen mies tarkoituksella silittää ja leikkii vihkisormuksellaan, tehden mahdottomaksi kenenkään sivuuttaa sormusta, jonka hän on kiillottanut erityisen kirkkaaksi.
eronnut yh äippä kikkelin puutteessa. tua tullessaan pelkkiä ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Small talkia arvostavana miehenä olen huomannut, että mummoikäiset ovat mukavinta ja varminta jutteluseuraa. Mitä nuorempi nainen, sitä säikympi ja varautuneempi.
Toisinpäin ei toimi, koska pappaikäinen mieskin ajattelee sillä lailla lapsensa ikäisestä naisesta, huomattu on. Sitten ne vanhat miehet luulevat, että nuoret naiset haluavat vanhoja miehiä, vaikka oikeasti se nuori nainen on puhunut ko miehelle rennosti juuri siksi, että pitää sitä miestä niin ikääntyneenä, ettei edes rekisteröi häntä mieheksi.
Erityisesti siro, pehmeäääninen keski-ikäinen mies, jolla on erityistä tietoa naisten vaatteista, kauneudesta, hiustenhoidosta, kuukautiskiertoista, raskaudesta ja synnytyksestä saatat erehtyä luulemaan häntä homomieheksi, joka ymmärtää naisten elämää ja
Tunnen siron ja hoikan miehen, joka on homo, tarkemmin sanottuna nainen homosuhteessa. Häntä ei voi kohdella miehenä, koska hän identifioituu naiseksi. Hän on myös aktiivinen vauva.fi:n jäsen ja nauttii erityisesti elämänkokemustensa ja ajatustensa jakamisesta "naisena".
Tarjosin vähävaraiselle neitokaiselle grillijonossa sapuskat. Ilmeisesti kuvitteli velvollisuudekseen - tai keksi voivansa käyttää hyväkseen - soittaa minulle myöhemmin. Tyhmä minä, että annoin numeroni. Toki voin varoissani ollessani tarjota grillisapuskat, enkä odota saavani piirakkaa aka torttua.
Miksei nainen voinut syödä makkaraperunansa ja hukata puhelinnumeroani?
Minä olen tehnyt niin useamman kerran. Olen ollut mulkku ja osaan olla jatkossakin. Osaan olla myös herrasmies ja tarjota tarvitsevalle, ilman odotusta vastapalveluksesta.
Sitten tällainen mies tarkoituksella silittää ja leikkii vihkisormuksellaan, tehden mahdottomaksi kenenkään sivuuttaa sormusta, jonka hän on kiillottanut erityisen kirkkaaksi.
No jos se hänelle tekee hyvän mielen kun tuntuu, että naiset on hulluina häneen niin mikäs siinä. Antaa miehen olla siinä uskossa, että joka päivä valitsee vaimonsa, vaikka akat pyörii ympärillä.
Sormuksen räpläys vaikuttaisi minusta vain hellyyttävältä hermostuneelta eleeltä, että mies kovasti muistuttaa itseään siitä, että on varattu.
Se vaimon mainitseminen joka yhteydessä jatkuvasti ja selkeä torjunta taas on ikävää, vaikka ei olisi miehestä lainkaan kiinnostunut. Ei kukaan mieskään tykkäisi siitä, että joku kuinka tahansa täysin epäkiinnostava nainen joka päivä työpaikalla ihan puskista ilmoittaisi, että "minä en sitten pidä sinua yhtään kiinnostavana mieheksi". Ensin se ihmetyttäisi ja sitten naurattaisi, mutta vuoden päästä jo tuntuisi ikävältä. Kukaan ei halua kuulla päivästä toiseen, miten epämiellyttävä jonkun mielestä on. Ei ole hyvien tapojen mukaista ilmoittaa vaikka lounasruokalassa kokille tuosta vaan lounasta maksaessa, että "sinä et ole muuten yhtään mies minun makuuni". Jatkuvasti, joka päivä. Sitä pidettäisiin todella epäkohteliaana käytöksenä.
Hah. Varmasti käy noin myös. Nolotti varmasti tuota naista. Nuorena piti varoa kaikkia miehiä valitettavasti, niin saattoi sitä tehdä vääriä ja hätäisiä tulkintoja.