Kun ei ole töissä niin elämässä ei ole sisältöä
Kommentit (32)
Ai. Mä en ole ollut vuosiin töissä ja koen, että elämässä on vaikka mitä. Asennekysymys. :)
Aha. Mulla on kyllä kalenteri tarpeeksi täynnä vaikken olekaan töissä. Olen tällä viikolla ollut kolme päivää vapaaehtoistöissä. Viime viikolla olin neljä päivää. Välillä on koulutuksia, kursseja, tapahtumia. Mä oon kiitollinen jokaisesta sellaisesta päivästä kun ei ole vapaaehtoinen pakko yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
On siellä juhannus ja joulu.
Helatorstai meni jo
Vierailija kirjoitti:
Ai. Mä en ole ollut vuosiin töissä ja koen, että elämässä on vaikka mitä. Asennekysymys. :)
Kyllä sitä töissä halutaan käydä
Vierailija kirjoitti:
Voithan sä sekoilla täällä,a
Teidän kanssanne? Niinhän ollaan tehtykin. Aika tylsä elämä, kun ei voi olla hyödyksi.
Itse pidin välivuoden, ja onhan aika tylsää kun toivoo vaan että päivä taas loppuu. Töissä saa elämään sisältöä.
No Huoh no kyllä mä mielellään kävin töissä mutta kyllä ilman töitäkin on paljonkin sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän kanssanne? Niinhän ollaan tehtykin. Aika tylsä elämä, kun ei voi olla hyödyksi.
Jos haluaa olla hyödyksi, tässä maassa on vaikka kuinka paljon mahdollisuuksia tehdä vapaaehtoistyötä. Mä jo odotan, että kun pääsen työelämästä eroon, voin alkaa tekemään jotain hyödyllistä.
Vierailija kirjoitti:
Aha. Mulla on kyllä kalenteri tarpeeksi täynnä vaikken olekaan töissä. Olen tällä viikolla ollut kolme päivää vapaaehtoistöissä. Viime viikolla olin neljä päivää. Välillä on koulutuksia, kursseja, tapahtumia. Mä oon kiitollinen jokaisesta sellaisesta päivästä kun ei ole vapaaehtoinen pakko yhtään mitään.
Eikös TE-toimisto kiellä kaikki koulutukset ja vapaaehtoistyöt?
Nytkin oli jokin juttu, miten päästä eläkkeelle mahdollisimman varhain. Moni sitä tavoittelee ettei työ rajoittaisi Elämää niin paljon. Ota tämä tilaisuutena tehdä jotain muuta mukavaa. Täytä kalenteri omilla jutuilla. Opiskele uutta? Treenaa? Bongaa lintuja? Jotain sinun näköistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös TE-toimisto kiellä kaikki koulutukset ja vapaaehtoistyöt?
Kieltää
Vierailija kirjoitti:
Nytkin oli jokin juttu, miten päästä eläkkeelle mahdollisimman varhain. Moni sitä tavoittelee ettei työ rajoittaisi Elämää niin paljon. Ota tämä tilaisuutena tehdä jotain muuta mukavaa. Täytä kalenteri omilla jutuilla. Opiskele uutta? Treenaa? Bongaa lintuja? Jotain sinun näköistäsi.
Eikö henkilön anneta palata työelämään?
Surullista, jos näin on
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa olla hyödyksi, tässä maassa on vaikka kuinka paljon mahdollisuuksia tehdä vapaaehtoistyötä. Mä jo odotan, että kun pääsen työelämästä eroon, voin alkaa tekemään jotain hyödyllistä.
Itellä 40 vuotta työelämää jäljellä kun ekat työt alkaa vasta ensi viikolla. Meinaa harmittaa kuinka pitkä matka on vielä mentävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö henkilön anneta palata työelämään?
Surullista, jos näin on
Toki saa mennä töihin jos työtä löytää. Ajattelin vain antaa pespektiiviä miten suhtautua työttömyyteen. Se ei ihan harvinainen tilanne ole. Ihan mitään tekemättä on vaikeaa, jotain jonka parissa ahertaa, tarvitaan. Jos hyödyksi haluaa olla, hyviä vinkkauksia vapaaehtoistehtävistä onkin jo tullut. Sinulle kaikkea hyvää kaikkiin töihisi.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä 40 vuotta työelämää jäljellä kun ekat työt alkaa vasta ensi viikolla. Meinaa harmittaa kuinka pitkä matka on vielä mentävä.
40 vuotta menee äkkiä, jos on hyvä työyhteisö ja viihdyt työssäsi
On siellä juhannus ja joulu.