Somevaikuttajat ei vastaa seuraajilleen
Oletteko huuomanneet, että kun somevaikuttajat jakaa alennuskoodeja, tekee kanpanjoita ja niihin jos kysyy, kyllä vastaavat mutta eivät vastaa jos kysyt muutenvain jotain tai mistä pusero ostettu tms.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Ne saa tuhansia kommentteja, joten yksittäinen kommentti helposti hukkuu sinne joukkoon. Tai sitten asia on jo kerrottu postauksessa.
Jaa eli taidat itse olla vaikuttaja. Mut joo viesti meni perille, syy minun. Thx
Vierailija kirjoitti:
Ne saa tuhansia kommentteja, joten yksittäinen kommentti helposti hukkuu sinne joukkoon. Tai sitten asia on jo kerrottu postauksessa.
Äärimmäisen harva saa tuhansia kommentteja.
Pusero ostettu Temusta. Ei näytä hyvältä sinun päälläsi.
- Influencer 700K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa eli taidat itse olla vaikuttaja. Mut joo viesti meni perille, syy minun. Thx
Oletko vähän yksinkertainen :DDD Vedät herneen nenään kun sulle kerrotaan tosiasia, jota et itse tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helv mikä uhriutuja olet. Ei kellään ole mitään velvoitetta vastailla sun turhiin kysymyksiin.
Aina kun näen jonkun kommentoivan, kysyvän tai kehuvan jonkun somevaikuttajan esittelemää kaupallisen yhteistyön tuotetta niin ajattelen että ei helvetti mitä reppanoita sellaiset ihmiset ovat jotka mielistelevät jotain fakin influensseria tai yrittävät olla vuorovaikutuksessa saadakseen itse huomiota idoliltaan ja muilta yhtä yksinkertaisilta fanittajilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äärimmäisen harva saa tuhansia kommentteja.
Kommentteja tulee myös vanhempiin postauksiin tasaiseen tahtiin, eli vaikka se uusin ei vielä yllä siihen tuhanteen niin aiemmat lisää määrää
Somevaikuttaja on todellinen 2000-luvun turhake.