Queen of Fucking Everythingin kakkososa tekijöillä on kiire takoa kun rauta on kuuma, siksi jatko-osa maksukanavilla
Mikäs on kun ei kiinnosta tehdä kakkososaa Ylelle ja näyttää se koko kansalle??
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole nimenomaan järkevää, että kaupallisesti kannattava tehdään kaupallisilla kanavilla eikä verorahoista?
Yle toimii "riskisijoittajana" ja kun homma toimii, se voidaan siirtää omarahoitteiseksi.
Tämähän tässä on väärin. Me olemme kaikki verovaroin rahoittaneet tätä formaattia, ja nyt joku yksityinen repii siitä hyödyn. Toivottavasti tulee huono jatko-osa.
Yle on tyhmä. Myisi sarjan konseptin ulkomaille, niin siinä olisi rahaa tehdä kakkososa.
Haluaisin Ylen toimariksi. Yleä tarvitsisi oikein reippaasti ruopaista ja myllyttää. Tuoda nykyaikaan. Mulla on Taiteen maisterin paperit. Olisinkohan liian ylikoulutettu tehtävään?
Vierailija kirjoitti:
Eka jakso oli hyvä, sitten meni huonoksi.
Mitenkä kaunarit ja salkkarit, ekat 10.000 jaksoa oli kohtuu hyviä sitten miljoona jaksoa paskaa, tyhmät vaan katsoo näitä, niinkuin sinäkin jälleen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sitäkään logiikkaa, että yle näyttää kalliita urheilulähetyksiä, joille olisi ottajia mainoskanavillakin.
Tälle sentään on olemassa vuosikymmenien perinteet ja kuuluu olennaisesti Ylen tiedonvälitystehtävään tarjota urheilusisältöä, joka on sidoksissa suomalaiseen kulttuuriin. Onhan se nähty, mitä tapahtui jääkiekolle, kun sen näyttäminen lopetettiin Ylellä ja annettiin mainoskanavien vastuulle. Se, että itse henkilökohtaisesti et pidä urheilun seuraamisesta tv:stä (oletan näin), ei tarkoita, etteikö Suomesta löytyisi paljon ihmisiä, joille se on tärkeää.
Minä en seuraa ollenkaan urheilua, mutta kiinnostaisi tietää mitä jääkiekolle "tapahtui" kun YLE lopetti sen. Selostaisitko jos viitsit? Onko kysymys jostain muustakin kuin siitä että nyt kisakatsomossa joutuu katsomaan välillä mainoksia?
t. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdään laadukasta viihdettä, jota joku haluaa ostaa.
Ap puhuu aivan kuin kyseessä olisi huono asia.
2 jaksoa katsoin. Ihan paska ohjelma, en edes ymmärrä miten tätäkin sarjaa hypetetty. Jos tämä olisi ulkomainen sarja niin tämä ei saisi edes näin paljon huomiota
Mietipä jos tämä olisi ulkolainen sarja, ja siinä olisi maailman suosituimmat Hollywood-tähdet näyttelijöinä (kun nyt on vastaavasti Suomen kuuluisimmat näyttelijät) luonnerooleissaan.
Kuka keski-ikäinen about 50v bitch naisnäyttelijä olisi the Queen? Emma Thompson, Demi Moore, Angelina Jolie, Cate Blanchett, Cameron Diaz (hyvä komedioissa)? Scarlett Johansson (ei oo bitch, mutta osaa näytellä)?
Kuka olisi kekkuli, mutta niin ihana, tunteellinen, mutta niin väkivaltainen rikollispäällikkö? Antonio Bandera
Lisää MARKEja:
Kristen Wiig, Melissa McCarthy
Ei ole ylellä rahaa tähän ja hyvä niin. Leikattavaa löytyy vieläkin
MITKÄ NOIDEN HENKILÖIDEN NIMET OLISI ENGLANNIKSI KÄÄNNETTYINÄ? Queen on helppo, mutta entäs muut?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ylellä rahaa tähän ja hyvä niin. Leikattavaa löytyy vieläkin
Samaan aikaan pitäisi myös kehittää sitä menestyvää osaa...
Meni alaspäin kuin lehmän häntä. Kaksi ekaa osaa ajattelin, että klassikkoaineksia, sitten lähti mopo käsistä eikä todellakaan hyvällä tavalla.
"Minä en seuraa ollenkaan urheilua, mutta kiinnostaisi tietää mitä jääkiekolle "tapahtui" kun YLE lopetti sen. Selostaisitko jos viitsit? Onko kysymys jostain muustakin kuin siitä että nyt kisakatsomossa joutuu katsomaan välillä mainoksia?"
Mainokset ei ole ongelma ollenkaan. Erilaisista arvokisoista tuli rahastuskeino, johon valjastettiin jopa selostajat. Maksukanavalle laitettiin kaikki pelit, vain Suomen pelit näkyvät kaikille (viimeisimmistä MM-kisoista ei näytetty edes pronssipeliä). Jossain vaiheessa ratsastettiin Mertarannan äänellä eli hänen selostuksensa sai jos osti kanavapaketin ja katsoi sieltä, muut kuuntelivat Saukkosta tai jotain muuta kakkosvaihtoehtoa (ja kyllä, kaikki eivät pidä Mertarannasta ja pitivät uudistusta hyvänä). Jollekin tärkeää on itse pelin ohessa studiokeskustelut, haastattelut jne. joista osa on mainoskanavilla peitetty niillä mainoksilla. Mainoksissa ei siis edelleenkään ole mitään vikaa, mutta se, että sitä tasapuolisuutta siinä muussa urheilusisällössä ei enää ole. Tämä tietysti muuttui perusteluksi "Sun pitää hankkia kanavapaketti, jos haluat kuulla niitä haastatteluita ja studiokeskusteluita". Jääkiekko sinänsä ei muuttunut, mutta sen televisiointi kyllä. Samaa tehdään tällä hetkellä hiihdossa. Kisoja ripotellaan sinne tänne ja maksamalla voit katsoa kaikki.
Tekisipä yle sarjan juoposta ja kouluttamattomasta jääkiekkoilijasta, joka sekoilee ihmissuhteissaan. Kunnes jää kiinni raiskauksesta.
Huumoriohjelma tyhmästä sotilaasta, jolle maistuu halvinkin alkoholi. Tyhmästä jenkistä, joka luulee olevansa suosittu. Venäläisestä horosta, joka ei onnistukaan luokkanousussa.
Vierailija kirjoitti:
"Minä en seuraa ollenkaan urheilua, mutta kiinnostaisi tietää mitä jääkiekolle "tapahtui" kun YLE lopetti sen. Selostaisitko jos viitsit? Onko kysymys jostain muustakin kuin siitä että nyt kisakatsomossa joutuu katsomaan välillä mainoksia?"
Mainokset ei ole ongelma ollenkaan. Erilaisista arvokisoista tuli rahastuskeino, johon valjastettiin jopa selostajat. Maksukanavalle laitettiin kaikki pelit, vain Suomen pelit näkyvät kaikille (viimeisimmistä MM-kisoista ei näytetty edes pronssipeliä). Jossain vaiheessa ratsastettiin Mertarannan äänellä eli hänen selostuksensa sai jos osti kanavapaketin ja katsoi sieltä, muut kuuntelivat Saukkosta tai jotain muuta kakkosvaihtoehtoa (ja kyllä, kaikki eivät pidä Mertarannasta ja pitivät uudistusta hyvänä). Jollekin tärkeää on itse pelin ohessa studiokeskustelut, haastattelut jne. joista osa on mainoskanavilla peitetty niillä mainoksilla. Mainoksissa ei siis edelleenkään ole mitään vikaa,
Noinhan sen pitääkin olla että katsoja maksaa. Joten hyvä on suunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yle vetäytyi jatkosta budjettileikkausten myötä. Tämä on ollut kyllä laajasti esillä.
Mutta mitäpä faktoista, kun voi saada kunnon katkeraa ja kateellista kontenttia aikaan keksimällä itse!
Ja on yleisesti tiedossa, että Yle leikkaisi nimenomaan kansan tykkäämistä asioista, ihan vittuillakseen, vaikka olisi voinut säästää esim. pistämällä turhakevälipomoja pihalle tai lopettamalla tosi-tv-paskat ja ulkomaiset osto-ohjelmat.
Ja tämä on huono asia? Miksi? Minä olisin tehnyt ihan samoin. Totta kai rahan vähentäminen pitää näkyä!
Ehkä seuraavalla kerralla äänestätte joitakin muita puolueita kuin persuja. Eikös niin sanota, että sitä saa mitä tilaa?
Niin, siis juuri tämä oli Ylen taktiikk
Niin oli eikä siinä ole mitään valittamista. Totta kai Ylellä ottaa päähän, totta kai ne antavat sen näkyä. Etkö sinä tekisi samoin, jos olisit Ylellä päättävässä asemassa? Minä ainakin tekisin.
Vierailija kirjoitti:
En usko että onnistuu samalla tavalla kuin eka kausi. Menee yliyrittämiseksi ja lässähtää.
Tuskinpa vaan. Kyllä oli ekakin kausi sellainen yllätys ja helmi suomalaisen viihteen saralla. Tasapaksuja, ennalta arvattavia sarjoja on liikaa. Nyt on kerrankin jotain odotettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tekisipä yle sarjan juoposta ja kouluttamattomasta jääkiekkoilijasta, joka sekoilee ihmissuhteissaan. Kunnes jää kiinni raiskauksesta.
Eihän siinä olisi mitään kiinnostavaa. Iltapäivälehdet hoitaa siitä kirjoittelun. Queenin idea on juuri se, että kaikki yrittävät pärjätä ja taistelevat paikastaan yllättävissä olosuhteissa.
Sehän oli koko sarjan idea! Näytettiin, missä vielä on normaalia rakkautta, ystävyyttä ja seksiä. Lähiöissä, köyhillä ja rikollisilla. Menestyjät oli kylmiä, sukupuolettomia pettäjiä ja huijareita.