Queen of Fucking Everythingin kakkososa tekijöillä on kiire takoa kun rauta on kuuma, siksi jatko-osa maksukanavilla
Mikäs on kun ei kiinnosta tehdä kakkososaa Ylelle ja näyttää se koko kansalle??
Kommentit (56)
Suomessa on oppivelvollisuus, mutta ei velvollisuutta oppia ymmärtämään lukemaansa?
Toivottavasti se srk mummo kostaa ja olisi pääosassa. Muut hahmot joutaisi takaisin teatteriin.
Kas kun persut leikkasi Ylen rahoitusta. Tuskinpa ketään huvittaa sarjoja ilmaiseksi tehdä.
En usko että onnistuu samalla tavalla kuin eka kausi. Menee yliyrittämiseksi ja lässähtää.
Eikö se ole nimenomaan järkevää, että kaupallisesti kannattava tehdään kaupallisilla kanavilla eikä verorahoista?
Tehdään laadukasta viihdettä, jota joku haluaa ostaa.
Ap puhuu aivan kuin kyseessä olisi huono asia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole nimenomaan järkevää, että kaupallisesti kannattava tehdään kaupallisilla kanavilla eikä verorahoista?
Yle toimii "riskisijoittajana" ja kun homma toimii, se voidaan siirtää omarahoitteiseksi.
Yle vetäytyi jatkosta budjettileikkausten myötä. Tämä on ollut kyllä laajasti esillä.
Mutta mitäpä faktoista, kun voi saada kunnon katkeraa ja kateellista kontenttia aikaan keksimällä itse!
Vierailija kirjoitti:
Yle vetäytyi jatkosta budjettileikkausten myötä. Tämä on ollut kyllä laajasti esillä.
Mutta mitäpä faktoista, kun voi saada kunnon katkeraa ja kateellista kontenttia aikaan keksimällä itse!
Ja on yleisesti tiedossa, että Yle leikkaisi nimenomaan kansan tykkäämistä asioista, ihan vittuillakseen, vaikka olisi voinut säästää esim. pistämällä turhakevälipomoja pihalle tai lopettamalla tosi-tv-paskat ja ulkomaiset osto-ohjelmat.
Paskayle futasi takaisin kun poliitikot leikkasi vähän rahoituksesta. Ei jatko-osia menestyssarjoille ja parhaille toimittajille potkut. Kaikennäköiset pillupäiväkirjat saa kyllä jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
2 jaksoa katsoin. Ihan paska ohjelma, en edes ymmärrä miten tätäkin sarjaa hypetetty. Jos tämä olisi ulkomainen sarja niin tämä ei saisi edes näin paljon huomiota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 jaksoa katsoin. Ihan paska ohjelma, en edes ymmärrä miten tätäkin sarjaa hypetetty. Jos tämä olisi ulkomainen sarja niin tämä ei saisi edes näin paljon huomiota
Ajatella, joku toinen tykkää eri asioista kuin sinä. Miten ihmeessä on edes mahdollista?
Eka jakso oli hyvä, sitten meni huonoksi.
Tosi-tv paskat voisi kyllä lopettaa ylellä ja hyviä sarjoja tilalle asiaohjelmien lisäksi. Taisi jäädä katsomatta jatko kun en halua pienestä eläkkeestä ostella erikseen ohjelmia. Hyvä suomalainen sarja. T. Eläkemummo
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta noin yleisesti pitäisi ehkä enemmänkin kuulostella sitä, mitä ohjelmia pystyy tekemään kaupallisesti. Ylelle jäisi rooli sitten tukea niitä, joille ei ole (vielä) kaupallista kiinnostusta ja esim. jotkut vähemmistöjutut, saamenkieliset uutiset ja vastaavat, sekä uutis- ja ajankohtaisohjelmat.
Koska rikollisten ihannointi YLE:n TV-sarjoissa ei taida olla linjan mukaista toimintaa?
Tosin tulee sieltä kyllä somalinkieliset uutiset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja on yleisesti tiedossa, että Yle leikkaisi nimenomaan kansan tykkäämistä asioista, ihan vittuillakseen, vaikka olisi voinut säästää esim. pistämällä turhakevälipomoja pihalle tai lopettamalla tosi-tv-paskat ja ulkomaiset osto-ohjelmat.
Ja tämä on huono asia? Miksi? Minä olisin tehnyt ihan samoin. Totta kai rahan vähentäminen pitää näkyä!
Ehkä seuraavalla kerralla äänestätte joitakin muita puolueita kuin persuja. Eikös niin sanota, että sitä saa mitä tilaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä on huono asia? Miksi? Minä olisin tehnyt ihan samoin. Totta kai rahan vähentäminen pitää näkyä!
Ehkä seuraavalla kerralla äänestätte joitakin muita puolueita kuin persuja. Eikös niin sanota, että sitä saa mitä tilaa?
Niin, siis juuri tämä oli Ylen taktiikka; katsokaa miten pahat persut haluavat lopettaa kaikki hyvät ohjelmat!
Vaikka oikeasti säästöt olisi voitu etsiä turhaketositv:stä, ulkomaisista ohjelmista ja hallinnosta.
Ei se niin hyvä ollut, että maksaisin.