Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ozempic aloitus huomenna

Vierailija
29.05.2025 |

Mitä odotettavissa?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden laihdutuslääkkeiden käyttäjien kasvoista huomaa, että lääkettä on käytetty. Kasvot ovat kuivan kesän oravan kasvot. Juonteita, rasva hävinnyt, ikää tullut 20v enemmän. Lääkärit huomaavat het ulkonäöstä , kuka käyttää kyseistä lääkettä. 

Tasa samalta ne jollain muulla keinoin paljon laihduttaneet näyttävät. Ja jolleivät näytä, eivät ole laihtuneetkaan.

Eikä näytä kts. video yllä.

Ylläolevassa videossa tuo "paastoamisen jälkeen" henkilöllä on vielä enemmän rasvaa kuin tuo Ozempic-käyttäjällä aloittaessaan. Tottakai sen naama silloin on pulleampia ja pehmeämpi.  lisäksi ne on meikattu ja valaistu eri lailla jja niillä on eri ilmeet. Tuloksia ei voi millään lailla verrata, eikä ne missää

Juu, uskoisinkon maailmankuulua laihdutusasiantuntijaa vai vauva-palstan mutuilijaa :D Siinä videolla se on selitetty mistä ero johtuu.

Vierailija
62/62 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, miten kävi? Millaisia tuloksia sait alussa?

Mä alotin itse Ozempicilla, ja eka viikko meni aika vaihtelevasti. Olo oli välillä tosi etova, ruokahalu katosi melkein kokonaan ja vatsa vähän sekaisin. Paino kyllä lähti heti parin ekan kuukauden aikana laskuun, mutta ne sivuoireet teki arjesta raskasta. Lääkäri sanoi, että osalle sopii tosi hyvin, ja toisille taas ei niinkään kaikki on yksilöllistä.

Mulla kävi niin, että vaihdettiin lopulta tablettimuotoon eli Rybelsukseen. Se on semaglutidi ihan samassa vaikuttavassa aineessa, mutta otetaan pillerinä. Tässä lisätietoa https://medilux.fi/semaglutidi-tablettimuoto/ Täytyy sanoa, että se sopi mulle paremmin ei tullut niin kovia pahoinvointeja, ja oli muutenkin helpompi muistaa ottaa aamulla aina samaan aikaan.

Eli jos Ozempic ei tunnu hyvältä, vaihtoehtoja kyllä on. Joillekin pistos on paras, toisille tabletti toimii paremmin. Tärkeintä on kuunnella omaa kroppaa ja jutella l

Eri, mutta minulla oli myös ensimmäiset 2-3 kk vatsa välillä enemmän tai vähemmän sekaisin ja vatsan turvotus tuntui joskus aika ikävältä. Muita sivuoireita ei kuitenkaan tullut ja nyt kun 4 kk tuli vähän aikaa sitten täyteen, niin tajusin, että vatsa on ollut ihan normaali viimeiset 1-1,5 kk. Painon putoaminenkin on taas kiihtynyt, joten tällä sitten vissiin jatketaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla