Miksi mies, joka tienaa hyvin, mutta ei käy töissä, ei ole haluttu kumppani?
Olen käynyt aikakin kolmen tällaisen miehen kanssa treffeillä. Yksi oli työkyvyttömyyseläkkeellä, kertoi että eläkkeen ja vakuutuskorvauksen turvin elää mukavasti. Yksi oli myynyt yrityksensä ja kolmas oli saanut ison perinnön ja eli päivätreidaamisella.
En osaa itse sanoittaa, miksi sellainen mies, joka ei käy töissä, on turn off. Olisko se liian erilainen arki? Järjellä ajateltuna tuollainen olisi unelmakumppani, olisiko sinulle? Nuo kaikki pyörivät edelleen sinkkuina Tinderissä (kaveri kertoi), itse löysin töissä käyvän kumppanin
Kommentit (68)
Ei nykynaisille kelpaa kiltti ja tavallinen mies koska naiset yliarvioivat oman tasonsa ja se johtaa siihen että naisille kelpaa ainoastaan hyvätuloinen statusmies tai sitten se jännäkundi joka saattaa olla väkivaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa alkaa totuttelemaan. Oletko kuullut etätöistä? Nykyään ei kaikki enää "käy töissä".
Miten tämä liittyy aiheeseen?
Miten ei liittyisi?
Vierailija kirjoitti:
Ei nykynaisille kelpaa kiltti ja tavallinen mies koska naiset yliarvioivat oman tasonsa ja se johtaa siihen että naisille kelpaa ainoastaan hyvätuloinen statusmies tai sitten se jännäkundi joka saattaa olla väkivaltainen.
Eikö päivätreidaaja ole statusmies?
Eiköhän se nyt ole ihan tervettä krittisyyttä, ettei usko kaikkia miesten höpinöitä. Todennäköisyys sille, että ihminen elelisi vuosikausia mukavasti ilman tuloja ja tekemättä mitään on aika pieni. Kyllä se isokin perintö hupenee, jos ei tee töitä tai saa omaisuuttaan tuottamaan.
Itselleni tuollainen kotona makoileva ukko olisi turn off. Kertoo se, ettei ole kunnianhimoa eikä omaa aktiivisuutta ja mennään sieltä mistä aita on matalin. Ei se kumppanina ole mikään ihanne.
Vierailija kirjoitti:
Etätöitä tekevä on kuitenkin sidottu siihen työhön ja useinkin vielä virka-aikaan palaverin takia. Ei ole vapaa lähtemään reissuun koska vaan tai ryypiskelemään pitkin päivää
Moni duuni on nykyään sellaista että sitä voi tehdä kohtuullisen vapaasti milloin huvittaa. Tunnen koodareita jotka pyörivät milloin missäkin maassa ja tekevät töitä täysin vapaasti. Täysin rinnastettavissa ap:n treidaajaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa alkaa totuttelemaan. Oletko kuullut etätöistä? Nykyään ei kaikki enää "käy töissä".
Miten ei liittyisi?
Nyt oli puhe sellaisista joiden ei tarvitse käydä töissä elantonsa eteen, mutta se nyt ei tarkoita ettei tarvi käydä toimistolla, haloo
Kunnianhimo puuttuu. Vaikka on ziljardi euroa, niin kyllä sitä jotain duunia pitäis keksiä itselleen. Pyörittää vaikka omia yrityksiä sitten tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etätöitä tekevä on kuitenkin sidottu siihen työhön ja useinkin vielä virka-aikaan palaverin takia. Ei ole vapaa lähtemään reissuun koska vaan tai ryypiskelemään pitkin päivää
Moni duuni on nykyään sellaista että sitä voi tehdä kohtuullisen vapaasti milloin huvittaa. Tunnen koodareita jotka pyörivät milloin missäkin maassa ja tekevät töitä täysin vapaasti. Täysin rinnastettavissa ap:n treidaajaan.
Niin no voiko koodarin työtä edes sanoa työksi? Koodaus on sama kuin tietokoneella istuminen ja sitä tekee jokainen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa se miksei nuo kelvanneet? Oliko siis jotain muuta " vikaa" kun kolmea deittasit ja ei kelvannut? Mun puoliso käy töissä,mut jos totta puhutaan en edes tiedä missä sen työpaikka on. Kävi se eilenkin toimistolla,vai kävikö? En tiiä,mä ainakin olin töissä eilen.
Ap:kin pisti nuo luiskaan, joten luulisi, että hän tietäisi, miksi ne ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsia suunnitteleville nuo voisivat olla hyviä kumppaniehdokkaita, heistähän saa koti-isän. Itse haluaisin jonkun, jonka elämäntilanne olisi enemmän omani kaltainen, jos nyt etsisin kumppania.
Todennäköisesti ei saisi. Luuletko, että tuollainen kotona makaava ukko mitään lapsia hoitaisi. Lasten hoito on rankempaa työtä kuin työssäkäynti. Jos häntä ei kiinnosta työssäkäynti, niin tuskin nyt enempää haluaa rehkiä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se nyt ole ihan tervettä krittisyyttä, ettei usko kaikkia miesten höpinöitä. Todennäköisyys sille, että ihminen elelisi vuosikausia mukavasti ilman tuloja ja tekemättä mitään on aika pieni. Kyllä se isokin perintö hupenee, jos ei tee töitä tai saa omaisuuttaan tuottamaan.
Itselleni tuollainen kotona makoileva ukko olisi turn off. Kertoo se, ettei ole kunnianhimoa eikä omaa aktiivisuutta ja mennään sieltä mistä aita on matalin. Ei se kumppanina ole mikään ihanne.
No jos on 30 vuotta pyörittänyt yritystä ja 50 vuotiaana myy sen ja saa muutaman miljoonan niin ei se nyt ihan kunniahimootomalta kuulosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ei liittyisi?
Nyt oli puhe sellaisista joiden ei tarvitse käydä töissä elantonsa eteen, mutta se nyt ei tarkoita ettei tarvi käydä toimistolla, haloo
Paitsi että joukossa oli henkilö joka elää päivätreidaamisella. Se on ihan samanlaista asiantuntijatyötä kuin mikä tahansa muukin etätyö, loppupeleissä. Käytännnössä yrittäjyyttä kun pelaa omilla rahoilla.
Olisi ok 100%, koska en itsekään kävisi töissä, ellei pakko olisi.
Minä törmäsin myös taannoin yhteen, joka kertoi, ettei oo töissä eikä nosta tukia. Minusta aivan mahtavaa, koska itse olen juuri nyt työtön (nostan tukia) joten molemmilla on paljon vapaa-aikaa viettää yhdessä.
Kuulostaa Uuno Turhapurolta, joka on jo perintönsä saanut. Siis tyhjäntoimittaja.
En minäkään ole haluttu kumppani, vaikka käyn töissä ja tienaan ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset ovat tyhmiä.
Jotain rajaa pelleilyyn, hyvä naiset
Ainoa, mikä näillä tiedoilla mietityttää, on työkyvyttömänä oleva. Pystyykö hän tekemään kaikkea, mihin kumppani ehkä hänet haluaisi seuraksi? Jos, niin sitten ei ongelmaa. Muutoin sitten ratkaisisi, kuinka hyvää seuraa ovat, heidän arvot jne.
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi miestä koko ajan kotona. Ehkä sitten jos olisi omat kodit.
No ei kai sitä kotona tarvitse koko aikaa olla. Aikaa saa kulumaan harrastuksissa kodin ulkopuolella varsin helposti. Goflia pelaten, venettä laittaen tai vaikka purjelentoa harrastaen. Aktiivinen ihminen kyllä keksii tekemistä helposti niin ettei kotona tarvitse päiviä nyhjätä.