Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies, joka tienaa hyvin, mutta ei käy töissä, ei ole haluttu kumppani?

Vierailija
29.05.2025 |

Olen käynyt aikakin kolmen tällaisen miehen kanssa treffeillä. Yksi oli työkyvyttömyyseläkkeellä, kertoi että eläkkeen ja vakuutuskorvauksen turvin elää mukavasti. Yksi oli myynyt yrityksensä ja kolmas oli saanut ison perinnön ja eli päivätreidaamisella.

En osaa itse sanoittaa, miksi sellainen mies, joka ei käy töissä, on turn off. Olisko se liian erilainen arki? Järjellä ajateltuna tuollainen olisi unelmakumppani, olisiko sinulle? Nuo kaikki pyörivät edelleen sinkkuina Tinderissä (kaveri kertoi), itse löysin töissä käyvän kumppanin

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ovat tyhmiä.

Vierailija
2/68 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppa se miksei nuo kelvanneet? Oliko siis jotain muuta " vikaa" kun kolmea deittasit ja ei kelvannut? Mun puoliso käy töissä,mut jos totta puhutaan en edes tiedä missä sen työpaikka on. Kävi se eilenkin toimistolla,vai kävikö?  En tiiä,mä ainakin olin töissä eilen.

Vierailija
4/68 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuollainen mies olisi nimenomaan turn on

Vierailija
5/68 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroppa se miksei nuo kelvanneet? Oliko siis jotain muuta " vikaa" kun kolmea deittasit ja ei kelvannut? Mun puoliso käy töissä,mut jos totta puhutaan en edes tiedä missä sen työpaikka on. Kävi se eilenkin toimistolla,vai kävikö?  En tiiä,mä ainakin olin töissä eilen.

Joku juttu mua siinä töissäkäymättömyydessä tökkii ja sitähän mä nyt kysyin, olisko muille ok? 

Vierailija
6/68 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle tuollainen mies olisi nimenomaan turn on

Miksi nuoli alas kun vastaa rehellisesti alkuperäiseen kysymykseen? Onko vain yksi mielipide hyväksytty?

Vierailija
7/68 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se olit joka kävit heidän kanssaan treffeillä, joten vastaa sinä?

Vierailija
8/68 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen satu tällä kertaa.

Vierailija
9/68 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkään tuollaista en ole ikinä tavannut, varmaan aika harvassa ovat ja tämäkin provo!

Vierailija
10/68 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se vähän ällöttävää että mies vaan lojuu ympäriinsä, vaikka saisikin siitä rahaa. 

Vierailija
11/68 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs varakas tuttavamies saattaa tosta vaan keksiä, että lähtee kaverin kanssa Espanjaan golffaamaan pariksi viikoksi, kun työ tai raha tai mikään ei ole esteenä. Tai käy moikkaamassa Amerikassa asuvaa poikaansa. Tai valvoo koko yön jonkun harrastevärkkäyksen parissa. Sen naisystävä on välillä aika kypsä, kun hän itse elää säännöllistä 8-16 työelämää. 

Vierailija
12/68 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa alkaa totuttelemaan. Oletko kuullut etätöistä? Nykyään ei kaikki enää "käy töissä".

Vierailija
13/68 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtäkään tuollaista en ole ikinä tavannut, varmaan aika harvassa ovat ja tämäkin provo!

Ei yhtään harvinaista 50v ikäluokassa

Vierailija
14/68 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään käy töissä joten tänne vaan kaikki rikkaat ja komeat.

Vierailija
15/68 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa alkaa totuttelemaan. Oletko kuullut etätöistä? Nykyään ei kaikki enää "käy töissä".

Eivät etätyöt tarkoita, ettei töitä tarvitsisi tehdä. Kyllä meillä mies tekee etätöitä ja se on hänelle ihan täysi työpäivä. Monesti on koneella vielä klo 20.00, jopa myöhempäänkin.

Vierailija
16/68 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua mietityttäisi, että paljonkohan alkoholia kuluu, kun mikään ei estä. Tai just vuorokausirytmi. Tai onko joku sitova elämäntapaharrastus, maraton, vuorikiipeily, purjehdus, pitkät kalastusreissut

Vierailija
17/68 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy aiheeseen?

Vierailija
18/68 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi miestä koko ajan kotona. Ehkä sitten jos olisi omat kodit. 

Vierailija
19/68 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät etätyöt tarkoita, ettei töitä tarvitsisi tehdä. Kyllä meillä mies tekee etätöitä ja se on hänelle ihan täysi työpäivä. Monesti on koneella vielä klo 20.00, jopa myöhempäänkin.

Onhan päivätreidauskin työtä siinä missä mikä tahansa työ päätteen äärellä.

Vierailija
20/68 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia suunnitteleville nuo voisivat olla hyviä kumppaniehdokkaita, heistähän saa koti-isän. Itse haluaisin jonkun, jonka elämäntilanne olisi enemmän omani kaltainen, jos nyt etsisin kumppania.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi