Miksi mies, joka tienaa hyvin, mutta ei käy töissä, ei ole haluttu kumppani?
Olen käynyt aikakin kolmen tällaisen miehen kanssa treffeillä. Yksi oli työkyvyttömyyseläkkeellä, kertoi että eläkkeen ja vakuutuskorvauksen turvin elää mukavasti. Yksi oli myynyt yrityksensä ja kolmas oli saanut ison perinnön ja eli päivätreidaamisella.
En osaa itse sanoittaa, miksi sellainen mies, joka ei käy töissä, on turn off. Olisko se liian erilainen arki? Järjellä ajateltuna tuollainen olisi unelmakumppani, olisiko sinulle? Nuo kaikki pyörivät edelleen sinkkuina Tinderissä (kaveri kertoi), itse löysin töissä käyvän kumppanin
Kommentit (68)
Kerroppa se miksei nuo kelvanneet? Oliko siis jotain muuta " vikaa" kun kolmea deittasit ja ei kelvannut? Mun puoliso käy töissä,mut jos totta puhutaan en edes tiedä missä sen työpaikka on. Kävi se eilenkin toimistolla,vai kävikö? En tiiä,mä ainakin olin töissä eilen.
Itselle tuollainen mies olisi nimenomaan turn on
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa se miksei nuo kelvanneet? Oliko siis jotain muuta " vikaa" kun kolmea deittasit ja ei kelvannut? Mun puoliso käy töissä,mut jos totta puhutaan en edes tiedä missä sen työpaikka on. Kävi se eilenkin toimistolla,vai kävikö? En tiiä,mä ainakin olin töissä eilen.
Joku juttu mua siinä töissäkäymättömyydessä tökkii ja sitähän mä nyt kysyin, olisko muille ok?
Vierailija kirjoitti:
Itselle tuollainen mies olisi nimenomaan turn on
Miksi nuoli alas kun vastaa rehellisesti alkuperäiseen kysymykseen? Onko vain yksi mielipide hyväksytty?
Sinä se olit joka kävit heidän kanssaan treffeillä, joten vastaa sinä?
Yhtäkään tuollaista en ole ikinä tavannut, varmaan aika harvassa ovat ja tämäkin provo!
No onhan se vähän ällöttävää että mies vaan lojuu ympäriinsä, vaikka saisikin siitä rahaa.
Eräs varakas tuttavamies saattaa tosta vaan keksiä, että lähtee kaverin kanssa Espanjaan golffaamaan pariksi viikoksi, kun työ tai raha tai mikään ei ole esteenä. Tai käy moikkaamassa Amerikassa asuvaa poikaansa. Tai valvoo koko yön jonkun harrastevärkkäyksen parissa. Sen naisystävä on välillä aika kypsä, kun hän itse elää säännöllistä 8-16 työelämää.
Kannattaa alkaa totuttelemaan. Oletko kuullut etätöistä? Nykyään ei kaikki enää "käy töissä".
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkään tuollaista en ole ikinä tavannut, varmaan aika harvassa ovat ja tämäkin provo!
Ei yhtään harvinaista 50v ikäluokassa
En minäkään käy töissä joten tänne vaan kaikki rikkaat ja komeat.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa alkaa totuttelemaan. Oletko kuullut etätöistä? Nykyään ei kaikki enää "käy töissä".
Eivät etätyöt tarkoita, ettei töitä tarvitsisi tehdä. Kyllä meillä mies tekee etätöitä ja se on hänelle ihan täysi työpäivä. Monesti on koneella vielä klo 20.00, jopa myöhempäänkin.
Mua mietityttäisi, että paljonkohan alkoholia kuluu, kun mikään ei estä. Tai just vuorokausirytmi. Tai onko joku sitova elämäntapaharrastus, maraton, vuorikiipeily, purjehdus, pitkät kalastusreissut
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyy aiheeseen?
En jaksaisi miestä koko ajan kotona. Ehkä sitten jos olisi omat kodit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät etätyöt tarkoita, ettei töitä tarvitsisi tehdä. Kyllä meillä mies tekee etätöitä ja se on hänelle ihan täysi työpäivä. Monesti on koneella vielä klo 20.00, jopa myöhempäänkin.
Onhan päivätreidauskin työtä siinä missä mikä tahansa työ päätteen äärellä.
Lapsia suunnitteleville nuo voisivat olla hyviä kumppaniehdokkaita, heistähän saa koti-isän. Itse haluaisin jonkun, jonka elämäntilanne olisi enemmän omani kaltainen, jos nyt etsisin kumppania.
Koska naiset ovat tyhmiä.