Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies jää kiinni pettämisestä, niin eikö sen jälkeen mustasukkaisuus ja epäluuloisuus ole normaalia?

Vierailija
29.05.2025 |

Kun aina toitotetaan, että mustasukkaisuus on sairasta eikä normaalia. Kyttääminen ja stalkkaaminen on epänormaalia.

Mutta mites tilanteessa, jossa mies on jäänyt useasti kiinni muille naisille flirttailusta online jne. niin eikö silloin ole normaalia olla enää luottamatta ja olla mustasukkainen ja epäileväinen? Eikö siinä ole luonnollista reagoida noin? Ja stalkkaaminenkin tulee siitä, kun yrittää selvittää, että petetäänkö itseään yhä.

Eikö tuollaisessa kuviossa se pettäjä ikäänkuin ole laukaissut toisessa mustasukkaisen stalkkerin?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kyse ei ollut mustasukkaisuudesta. Hän olisi saanut lähteä tasan sillä oven avaamalla, kun olisi todennut haluavansa jonkun muun. 

Se, mikä sai ihan sairaalloiseksi oli se, että väitti minun olevan elämänsä nainen. Samaan aikaan kyttäsi minun nähden muita ja väitti silmät kirkkaana, että näin väärin.

Kaikessa oli minun puoleltani sen jälkeen täysin kadonnut luottamus. Tietoisuus siitä, että ihminen, jonka kanssa jaat elämäsi, omaisuutesi, lapsesi ja vuoteesi voi hetkellä millä hyvänsä vetää maton alta ja kaikki menee uusiksi. Se, että pitää sietää epätietoisuutta tuleeko sellainen hetki ja jos tulee niin koska.

Tuntui, että itselle jäi 2 vaihtoehtoa, joko tehdä itse loppu asialle (=parisuhde), jonka olisi halunnut kestävän hyvänä loppuelämän ja hyväksyä totaalinen epäonnistuminen plus käydä läpi surut ja kivut, tai yrittää jollain tavalla hallita ympäristöään.

Tietäähä

Tuo on gaslightausta pahimmillaan. Tehdä pahaa ja valehdella silmät kirkkaina samaan aikaan tekevänsä hyvää. Siinä tulee kirjaimellisesti hulluksi, jos joutuu kuuntelemaan sellaista. Tuollaisista tyypeistä ei auta hakeutua kuin niin kauas kuin mahdollista, siis ihan konkreettisesti. Kaikki välit poikki ja valkosipulit perään paholaisen karkottamiseksi. Hyh hyh mitä hirviöitä tämän maan päällä liikkuukaan.

Vierailija
22/29 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu edes harkitsee suhteen jatkamista pettäjän kanssa?! Pettää uudestaan ja ties mikä vakava tauti sieltä seuraavan kerran tulee tuliaisiksi. Jättäisin miehen jos se pettäisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia on siirtää mies ulkoruokintaan.

Kyllä, viiveettä. 

Vierailija
24/29 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppäs itseltäsi että, mitä kivaa siinä teidän parisuhteessa enää on, jos toista pitää stalkata, vahtia, eikä luota enää yhtään? Siis ihan kamalaa, ja laittaisinkin miehen kiertoon niille muille naisille ihan vapaasti.

Vierailija
25/29 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilys, että minun miesyställä on deittisivustolla profiili tai ainakin oli. Sain kuulla tästä ystävältäni joitain viikkoja sitten, että hän olisi törmännyt tähän. Ei ollut mikään vanha profiili, vaan ollut aktiivinen päivittäin.

En tiedä miten olla, tuntuu pahalta ja musertuneelta, kun emme ole eronneet ja hänellä on haku päällä. Saman aikaisesti hän on sanonut että kanssani on hyvä olla ja kertonut rakastavansa minua.

Tuota tietoa olen pitänyt sisälläni, enkä ole vielä kysynyt häneltä miksi? Jotenkin ymmärrän hänen hakevan jonkinlaista hyvää oloa, hyväksyntää/piristystä, koska kulunut vuosi ollut raskasta hänellä. Vanhemman kuolema, exänsä viemässä lapsen kauas, usean sadan kilometrin päähän. Minun vuorotyö, enkä ole pystynyt olemaan niin aktiivisesti tukena. Erossa olemme joutuneet olemaan arkipäivisin koko kevään, hänellä kiertävä työ, jolloin päivä saattaa venyä pitkäksikin ja minulla kolmivuoro. Viikonloput kuitenkin ollut hyviä, täynnä läheisyyttä, jollon työnnän jotenkin syrjään tuon ikävän asian. Joka toinen viikonloppu hänen lapsensa on vielä täydentämässä onnea, enkä haluaisi luopua tästä kaikesta

Kumpa tietäisin miten asian kanssa edetä. Jos hän on niin lukossa, ettei pysty ajattelemaan enää järjellä, vaan yrittää saada jotenkin itseään tuntemaan jotain muutakin, kuin pahaa oloa.

Enkä haluaisi, että ystäväni stalkkaisi häntä. Kumpa hän ei olisi sanonut mitään, niin olisi helpompi hengittää

Vierailija
26/29 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen reaktio on erota, jos ei pysty enää luottamaan.

Vierailija
27/29 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, sen takia kannatta erota moisesta siasta, sälyttääkseen omaa mielenterveyttään.

Vierailija
28/29 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin monet naiset yrittävät vain kestää, koska eivät halua hajottaa lasten kotia. Tällaista miesten epäluotettavuutta on esiintynyt jo ammoisina aikoina.

Ja se on jännä ilmiö, että kun miehet jäävät kiinni toilailuistaan, eivät he sitten usein kuitenkaan halua erota. He vakuuttelevat etteivät enää tee mitään vastaavaa ja että puoliso on tärkein ja rakas. Nainen sitten heltyy. 

Eli se "vapauttaminen" toisten naisten käyttöön ei toimi kun kohde ei halua vapautua.

Vierailija
29/29 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pätee myös silloin kun nainen pettää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan