Perheenisä Esa, 58, on sugar daddy, joka tapailee 18-vuotiaita tyttöjä: Lapset eivät ole koskaan kysyneet, kuka tuo tyyppi on
ESA on 58-vuotias naimisissa oleva perheenisä ja sugar daddy, joka tapailee itseään huomattavasti nuorempia, jopa vasta 18-vuotiaita naisia. Tuoreessa Hanna Tikander ja sokerideittaajat -podcastin jaksossa Esa paljastaa elämäntavan alkaneen vaimon ehdotuksesta.
Esa on käynyt jo vuosia töissä Helsingissä, mutta hänen perheensä asuu Tampereen seudulla. Jossain vaiheessa Esa kertoo kyllästyneensä yksin Helsingin-asunnossaan oleskeluun ja alkoi ajaa joka ilta kotiin. Tämä alkoi ihmetyttää vaimoa, joka keksi ehdottaa ratkaisuksi seuran etsintää netistä.
(Ensireaktiona) olinhan mä vähän ihmeissäni, siihen on tietyt selitykset, mitkä mä sitten keksin. Mutta meillä on erittäin vahva avioliitto, siihen ei kukaan väliin tule. meidän avioliitto on aina ollut vähän tämmöinen avoin, Esa kertoo.
Esa kertoo tavanneensa vuosien varrella kymmeniä ellei satoja naisia, useimpia varsin lyhyesti. Matkan varrelle mahtuu kuitenkin kaksi pidempää ja merkityksellistä suhdetta.
Esan ensimmäinen sokerisuhde syntyi 18-vuotiaan naisen kanssa Esa itse puhuu mieluummin tytöistä tuossa iässä. Esa kertoo ensimmäisen fiiliksensä olleen epäröivä.
Että onko tää nyt fiksua ylipäätänsä, aikuinen mies, 18-vuotias tyttö, oonko mä nyt vähän sekaisin päästäni.
ESALLA on neljä lasta, joista kaksi on jo aikuisia omine lapsineen. Kaksi muuta on vielä teini-ikäisiä. Vaimo tietää Esan mukaan aivan kaiken, mutta vanhemmille lapsineen hän ei ole kertonut toiminnastaan. Teini-ikäiset lapset ovat tavanneet tyttöjä, mutta Esa uskoo, että he eivät tiedä mistä asiassa on todella kyse.
Ensimmäinen seuralainen kävi kotona ja koko perhe saattoi käydä hänen kanssaan pienillä matkoilla. Lapset eivät ole koskaan kysyneet, kuka tuo tyyppi on. Kerroimme, että on äidin ja iskän kaveri, thats it.
ESALLA on neljä lasta, joista kaksi on jo aikuisia omine lapsineen. Kaksi muuta on vielä teini-ikäisiä. Vaimo tietää Esan mukaan aivan kaiken, mutta vanhemmille lapsineen hän ei ole kertonut toiminnastaan. Teini-ikäiset lapset ovat tavanneet tyttöjä, mutta Esa uskoo, että he eivät tiedä mistä asiassa on todella kyse.
Ensimmäinen seuralainen kävi kotona ja koko perhe saattoi käydä hänen kanssaan pienillä matkoilla. Lapset eivät ole koskaan kysyneet, kuka tuo tyyppi on. Kerroimme, että on äidin ja iskän kaveri, thats it.
Perheen tavanneen 18-vuotiaan kanssa Esa oli yhdessä lopulta kolme vuotta ja he käytännössä asuivat yhdessä. Yhteyttä he pitävät edelleenkin viestein, mutta eivät tapaile entiseen tapaan.
Tähän on tietyt syyt. Sanotaanko, että hänen nykyinen avomiehensä ei oikein ymmärrä tätä meidän suhdetta.
Perheen tavanneen 18-vuotiaan kanssa Esa oli yhdessä lopulta kolme vuotta ja he käytännössä asuivat yhdessä. Yhteyttä he pitävät edelleenkin viestein, mutta eivät tapaile entiseen tapaan.
Tähän on tietyt syyt. Sanotaanko, että hänen nykyinen avomiehensä ei oikein ymmärrä tätä meidän suhdetta.
ESAN kokemuksen mukaan sokerideittailun suurin motiivi naisille on luonnollisesti taloudellinen, mutta hän on havainnut myös tilanteita, joissa naisten suhde omiin vanhempiin on ollut huono.
Vaikka tuntuu kliseiseltä, niin kyllä musta tuntuu, että he hakevat tietyntyyppisiä isähahmoja siinä. Jotain henkilöä joka pitää huolen ja neuvoo.
Kommentit (818)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisiä jämänaisia kiukuttaa! :D
Niitä ärsyttää, kun miehet pitää hauskaa nuorten naisten kanssa.
Varakkaat miehet pitävätkin. Pointti onkin siinä, että harva mies on niin varakas, suurin osa on taviksia ja suurin osa joutuu joko tyytymään tavisnaisiin tai sitten maksavat seksistä, jos siihen on varaa. Joillain on, joillain ei. Naiset saavat munaa yleensä aina kun haluavat, elleivät ole liikalihavia tai susirumia. Tästä moni mies on hyvin katkera...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommi oli 30v eli aikamies kun alkoi Katrin kanssa olla. Esan tytöt on vasta 18v täyttäneitä. On aika paljon eroa sillä, onko ihminen 18 vai 30. Ilmeisesti et ole ainakaan psykologiaa tai biologiaa opiskellut, kun et tajua eroa. Sinun logiikkasi on se, joka kusee pahemman kerran.
Alkuperäinen väite kuului "Niinpä. Heillä on parisuhde.". Perustin oman vastaukseni tuohon. Joten ole hyvä ja puolusta alkuperäistä väitettä tai pyydä anteeksi maalitolppien siirtelyä.
Autistista jankkausta, en todellakaan pyydä PedariPersulta mitään anteeksi :D
No enpä tuota oikeasti odottanutkaan sinun kaltaiselta kirjoittajalta. Jos ei osata argumentoida, niin sitten usein lähdetään henkilökohtaisuuksia solvaamaan. Se riittää minulle tiedoksi vastakirjoittelijan kognitiivisten kykyjen heikosta
Nyt inkkeli voi sitten mennä tyytyväisenä nukkumaan, kun on mielessään "päihittänyt" vastapuolen, että ole hyvä vaan, kiva että pelastin iltasi :D
Tämä "Esa" on henkisesti sairas. Ja 18-vuotias käyttää tätä hyväkseen.
Tällainen "Esa" voisi hakeutua hoitoon ja ymmärtää mitä oikea parisuhde on. Ylimääräistä rahaa jos on, voi sen antaa vaikka lapsilleen. Pääsee "Esa" leveilemään rahoillaan.
18-vuotias "sugar daddyä" hakeva nuori nainen on hyväksikäyttäjä. Mutta ihan yhtälailla sekaisin, miten oikeat suhteet elämässä toimivat. Mikään oikea ja normaali suhde ei perustu pelkälle rahalle. Tarkoitan "suhteella" mitä tahansa kahden ihmisen välistä kanssa käymistä; esim. työkavereillakin on toisiinsa jonkinlainen suhde tai vanhemmalla lapseensa.
Surullista, että nykymaailmassa tärkeintä on muka näyttää hyvältä ja rikkaalta. Tämä "Esa" ja nuoret naiset eivät harrastaisi tätä, jos olisivat ihan tavis "Anneli 25-vee ja Matti 60-vee".
Sairaat suhteet yritetään selittää erilaisilla ilmiöillä.
Nyt inkkeli voi sitten mennä tyytyväisenä nukkumaan, kun on mielessään "päihittänyt" vastapuolen, että ole hyvä vaan, kiva että pelastin iltasi :D
Oikeastaan mun ei tarvinut muuta tehdä kuin perustella loogisesti oma kantani ja katsoa vierestä kun sinä et siihen omalta osaltasi pystynyt. Helppoa kuin Esalla 18 vuotiaan paneminen.
Vierailija kirjoitti:
PedoPersuPoikia taitaa kiukuttaa vielä enemmän, täällähän ulistaan melkein päivittäin sitä, kuinka epäreilua on, kun naiset saa niin helposti seksiä mutta moni mies joutuu olemaan ilman :D Loppukädessä mies on se heikompi astia. Nainen pärjää hyvin ilman seksiäkin kun on Satisfyer. Miehille taas selibaatti tuottaa suuria vaikeuksia, ainakin i n c e l e i l l e
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan mun ei tarvinut muuta tehdä kuin perustella loogisesti oma kantani ja katsoa vierestä kun sinä et siihen omalta osaltasi pystynyt. Helppoa kuin Esalla 18 vuotiaan paneminen.
Ja sä olet varmaan hyvinkin vihainen ja katkera mies, koska Esa ja hänen kaltaisensa saavat nuorta pillua mutta sinä et...Osuinko oikeaan? Ei sen puoleen, ethän sä sitä ikinä kehtaisi tunnustaa. Miehinen ego on niin herkkä ja hauras kaikella tapaa :D
Inkkuleiden huudattaminen on hauskaa, voisin tehdä sitä vaikka työkseni :D
Joskus tällaista kutsuttiin h*oraamiseksi! Nyt asia on naamioitu ja selitetty sillä, ettei s*ksiä harrasteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä suututtaa, kun me saamme nuoria naisia ja ne ei saa nuoria miehiä. Kukaan nuori mies ei tyydy keski-ikäiseen naiseen.
Siksi ovat katkeria. M43
Kukaan ei näytä tyytyneet sinuun.
Esa on sika ja hyväksikäyttäjä. Paitsi että mitään Esaa ei ole edes olemassa, vaan koko juttu on silkkaa toimittajan kirjoittamaa fantasiaa. Ilmeisesti klikkiotsikoiden toivossa. Ja läpi meni, iso osa täällä oikeasti tuntuu uskovan noita setämiehen fantasioita :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sä olet varmaan hyvinkin vihainen ja katkera mies, koska Esa ja hänen kaltaisensa saavat nuorta pillua mutta sinä et...Osuinko oikeaan? Ei sen puoleen, ethän sä sitä ikinä kehtaisi tunnustaa. Miehinen ego on niin herkkä ja hauras kaikella tapaa :D
Minä saan seksiä juuri niin paljon kuin vain haluan, mutta vain miehiltä, sillä olen homo ja pillu ei voisi vähempää kiinnostaa. Joten tällä kertaa sentään verbaalinen antisi osui edes hieman sinne päin. Taisi tosin tulla vahingossa tämäkin sinulta. No, olet tähän mennessä varmasti jo tottunut elämässäsi olemaan usein väärässä, joten sinällään tuskin mitään uutta auringon alla sun tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Aika rumia ovat sellaiset miehet jotka joutuvat maksamaan nuorten naisten seurasta.
Tosimiehen ei tarvitse maksaa seksistä vaan hän saa naisia ilman maksuakin. Luuserit joutuvat sitten levittelemään satasiaan että irtoaisi nuorta pildeä
Nuoret naiset nauttii elämästä ja keski-ikäiset jämänaiset rääkyy. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika rumia ovat sellaiset miehet jotka joutuvat maksamaan nuorten naisten seurasta.
Tosimiehen ei tarvitse maksaa seksistä vaan hän saa naisia ilman maksuakin. Luuserit joutuvat sitten levittelemään satasiaan että irtoaisi nuorta pildeä
Ja kuitenkin lopputulos sekä tosimiehellä että luuserilla on sama: pillua kairataan.
Deal with it.
Esa on oikea mies!
Keski-ikäiset tätinaiset haukkuu hyväksikäyttäjäksi, vaikka nuoret naiset itse haluaa seksiä Esalta.
Miksi vanhat muijat ei voi olla iloisia Esan puolesta?
Nuoter naiset ovat elämän suola, varsinkin nyt kun on 50+ niin Thaimaassa kun saa kakskymppisiä, niin se on on kuin olisi Taivaassa.
Vierailija kirjoitti:
Esa on oikea mies!
Keski-ikäiset tätinaiset haukkuu hyväksikäyttäjäksi, vaikka nuoret naiset itse haluaa seksiä Esalta.
Miksi vanhat muijat ei voi olla iloisia Esan puolesta?
Koska vanhat naiset ei saa seksiä nuorilta miehiltä. Ovat siksi katkeria Esalle.
No enpä tuota oikeasti odottanutkaan sinun kaltaiselta kirjoittajalta. Jos ei osata argumentoida, niin sitten usein lähdetään henkilökohtaisuuksia solvaamaan. Se riittää minulle tiedoksi vastakirjoittelijan kognitiivisten kykyjen heikosta tasosta. Ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu.